thegrinders Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 ryckt upp mig..leder 3 kn nu... sjuk dag 1/13..jobbar vi ft!!! ft 3/10 gl me går kallt i ft nu...kommit fel in...3/6 buuuust lirade några händer riktigt kallt, och då brukar de sluta kasst.. 6:eplats... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Inte sovit något, and still going Lirar 7kn nu och kommer lira lite på stars och tre turrarna på prima... Är taggad fortforande, sjukt.. Min spelkompanjon sover dock. Kallt? Jupp nu letar vi nya finalbord. Igår blev det fyra stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Sover framför datorn Vaknade av ett sovflipp så mina händer flög typ runt:cry: höhö, imorn blir de kph o mkt öl...ekar de? jepp iaf, har trevligt ändå, spelas soft poker:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 gaaaah busta turre på ftp där jag hade dubbla avg nära pengarna...floppa top två..turn fick han högre tvåpar..degen åkte in...o vips.. har fin stack på en på ps och en på pl... nu jobbar vi8-) förlorade två viktiga händer o vips så var de inte intressant längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 kör en 10$ på prima endast för tillfället..hjärnan orkar ej mer.. har dock rekordstack för min del innan break 40k avg 6:) Förlorat två huge potter som monster fav, men hänger mig kvar Jag blir rejääääääält våldtagen nu. Såja tillbaka på första plats igen. Får försöka hålla det hela vägen. Vilket inte händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Kul att det går bra! Liras det dygnet runt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Hehe för tillfället gör det väl de:-) Har lite skoluppehåll! Hur går det för dig då? Hoppas de går bra. Btw bor du i Borås? Studerar nämligen där8-) Du läser inte poker kursen där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 prima hatar mig atm. Sjuka setups hela tiden och när jag väl får in det som monsterfav blir jag utköpt=/ Ork...yeye hittade finalbord på ftp igår. Får in d me kåk Bräda KKK jag har 66 Killen synar ai me j9:S J river...Ship It!! Grinders rullar bra iaf d gillar vi:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 lirar två turrar för tillfället..prima 3/19.. Ftp åkte precis qq mot aa pre för top 3...bb war. 2/13 pl 2/9 förhoppningsvis ft snart (sixseat) åkte på 8:e plats. Spelade mot de sämsta spelarna någonsin och lyckades ändå inte ta mig till ft. Knapp slår upp 4manna ja ställer med ak spader han har kk...gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Japp då var man hemma efter en sjukt galen kväll i KPH.... Heeeeelt skogsat Nu är man tillbaka till verkligheten och bb haglar, men vem fan orkar bry sig. Skall ändå öppna upp pokervärdlden8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Japp då var man hemma efter en sjukt galen kväll i KPH....Heeeeelt skogsat Nu är man tillbaka till verkligheten och bb haglar, men vem fan orkar bry sig. Skall ändå öppna upp pokervärdlden8-) Så då var man hemma i götet igen för ännu en misärsöndag:D Slår på min dator och efter ca 10mins surfande dör mitt nät. Tilt:( Blir förpassad till laptopen, får se hur länge jag orkar sitta här idag. Blir inte jättemkt gejm ida som d verkar. Vi får se! Söndagen börjar som vanligt i misärens tecken iaf:D allt är precis som d ska vara på en söndag mao:) Gl me and TG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Sååjaa äntligen nu släppte det, sjuuuk turrar. Gejmade 3k gtd 20$ rebuy på prima, sng komma tvåa och jag vann siiick eller är de vanligt =? hopp, igår splitta vi på 6,5kn på prima också, fick cirkus 1300$ Så månaden har börjat bättre än förväntan, 3500$ + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Sååjaa äntligen nu släppte det, sjuuuk turrar. Gejmade 3k gtd 20$ rebuy på prima, sng komma tvåa och jag vann siiick eller är de vanligt =? hopp, igår splitta vi på 6,5kn på prima också, fick cirkus 1300$ Så månaden har börjat bättre än förväntan, 3500$ + WP m8:) Sjukt att vi hittar ft ihop. Dock sjukare å komma top 2 ihop. Mkt lol på det imo:) Säger som eisen å co: SHIIIIIIIP IT:):) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2009 ** Hand # 2405193418 starting - 2009-02-06 20:52:59 ** $6.5k Guarantee[2605508]:Table 15 [Multi Table Hold 'em] (200.00|400.00 NL - MTT) Real Money Spewit? Trodde att han kunde göra så med alla drag, 7or, pp och överkort. Kankske lite i värsta laget mtp stack osv. Men det känndes rätt... JNtheman sitting in seat 2 with 3790.00 Barca5 sitting in seat 3 with 4602.50 gamefix sitting in seat 4 with 11245.00 TheGrinders sitting in seat 5 with 11572.50 iamamandown sitting in seat 6 with 5415.00 NLSNADDDER sitting in seat 7 with 14150.00 euginio sitting in seat 8 with 1893.75 enup sitting in seat 9 with 5590.00 panysypok sitting in seat 10 with 7341.25[Dealer] JNtheman ante'd - 15.00 Barca5 ante'd - 15.00 gamefix ante'd - 15.00 TheGrinders ante'd - 15.00 iamamandown ante'd - 15.00 NLSNADDDER ante'd - 15.00 euginio ante'd - 15.00 enup ante'd - 15.00 panysypok ante'd - 15.00 JNtheman posted the small blind - 100.00 Barca5 posted the big blind - 200.00 ** Dealing cards to TheGrinders: As, Js gamefix folded TheGrinders raised to 500.00 iamamandown folded NLSNADDDER folded euginio folded enup folded panysypok folded JNtheman folded Barca5 called - 500.00 ** Dealing the flop: 8c, 7d, 8h Barca5 checked TheGrinders bet - 665.00 Barca5 raised to 1330.00 TheGrinders went all-in - 10392.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 6 Februari , 2009 Rapport Share Postad 6 Februari , 2009 Finns de någon på forumet som är lika bra som mig? Lyckas tappa 400$ på 1-2$ turrar...Im great, ant aim? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Bustade precis innan ft i 20k på prima. 300dolls fick ja......Bustade samtidigt på 17k efter att ha varit inne me en del...En donk ställe varje hand obv har vi coin när ja hittar syn å d står ju aldrig eller??........ FML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Äter ni mellan pokerandet iafl? Gl fiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 hahaha knappt asså...ne livstilt atm...orka busta innan det ft...inte haft det där lilla extra idag...kom 10a i 7k me...FML:) hur går det för dig?? gillar inte att du chillar me bloggandet...fortssätt ffs:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Ne slopar grinden nu för idag...blir miniplus...Alltid gott ändå...NOT..ge mig en klonk över 3k nu ffs...Aja blir film sen sängen...Gn dagboken:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Goddagens Dagboken, sitter här å har precis slevat i mig lite spaghetti och köttbullar. Nuts! Dock är man i koma atm. Johnossi i högtalarna gör ju en lite mer på hugget iaf:) Grindat 7k idag än så länge...Kom itm sen tappade ja 2coin å vips var man ute..Mkt ladbrokes donks nu iome ihopslaget...dom kan fan inte göra mkt annat än att sälja nötter dom jävlarna...Känns bra med lite mer nits än bara mig ..Får se om d blir mer grind ida...kanske 20k...vi får se...är semisliten atm..aja redbull får hjävpa mig komma igång:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Blev ett FT idag i 20k känndes skönt att äntligen få knipa ett ft där. Dock riktigt kortkall och ngra aggresiva spelare till höger om mig som gjorde livet surt i blindsen. Men lyckades otroligt nog komma 5a ändå...Lite segt kan tyckas...dock spelade ja bra hela vägen och är nöjd med mitt spel överlag:) aja 1.8k$ blev d iaf...Spelar även 17k ligger top 20 ska se till å knipa den ist kanske:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 e ganska trött atm...slarvade lite i 17k slår upp utg me QQ en kallsynar i mp flopp Axx ja cbettar han klickraisar varpå ja shovar...han instar obv me AK wp me:) fortf med dock har la typ avg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Bust slår upp me AKc utg. fold fram till BB som synar flop 79x ja cbettar han ställer ja blixtsynar:P han visar 77 får fdraget på turn men suger inte ut...Kasst spel som fan i slutet av mig här..men ja orkar knappt hålla uppe ögonen...riktigt sjukt eg...brukar va pigg som attan annars:D aja dagen slutar upp iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Såja nu börjar grinden igen...Grinders kom över för att gejma lite...va ett tag sedan:) han hittar ft i 3k kl 8 på prima får in det me set i tior men bustar som tionde man för en superfisk drar en rr flush mot honom så 0$ där:( Nu är d 7k som står ¨på schemat. sen blir d nog chilling å fotbollsträning ikväll samt 17k å 20k tror ja:) Gl oss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Såja...lirade 7k...hittar itm men är semishort. Får in de me QQ vs buttonraise som obv synar me 89hj flop ett hj turn hj river hj och man var ute! FML!! bättre dock för grinders som hittar splitten för 1.8k$ alltid skönt!! Nu blir det middag sen träning å sen dom största turrarna på prima ikväll....Gl oss:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts