Gå till innehåll

T-BV9 2Lax10 Gör som highrollsen och skriver årskönika!


strahl

Recommended Posts

Jepp jag är fisk hokuz :)

Äsch känns semikallt idag, men men är väl ganska std för att vara mtt spelare, hihi

 

Vann en 20e fo miniturre och fick 500e som antagligen kommer göra att jag blir miniback bara :)

Undrar vad som är smartast, lira 10-15 turrar åt gången och bli en semibot, eller att fokka på 4-5 turrar...det är frågan!

 

Kul, satt du också på det ft sae?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 243
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jepp jag är fisk hokuz :)

Äsch känns semikallt idag, men men är väl ganska std för att vara mtt spelare, hihi

 

Vann en 20e fo miniturre och fick 500e som antagligen kommer göra att jag blir miniback bara :)

Undrar vad som är smartast, lira 10-15 turrar åt gången och bli en semibot, eller att fokka på 4-5 turrar...det är frågan!

 

Kul, satt du också på det ft sae?

 

Ja, haha.. du o jag som fightades ju!.. du jag o den tajta fisken som busta dig... fisken som tillslut vann hela skiten.. jävla sopa han var.. han lottade sönder i HUn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, haha.. du o jag som fightades ju!.. du jag o den tajta fisken som busta dig... fisken som tillslut vann hela skiten.. jävla sopa han var.. han lottade sönder i HUn...

 

hehe, menar du unibets 20e turre? Jag turade som fan och vi splittade hu :))

 

Hur går spelet annars? Lirar du regelbundet? Stort gl till dig 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack=) Kul med lite respons! Vi spelar 3r-40r och 10-200fo i stort sett.

Inga highrollers direkt! Själv då? Mtt grinder?

Min rulle har minskat av uttag under sommaren. Men rent generellt lirar jag i 3-10 nivån på MTT's. Dock ingen grym grinder, utan lirar runt 1/4 av alla dagar i månaden. Mestadels FTP och Stars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry hittade ingen primaconverter. Vet någon va ja kan hitta en sådan?

 

Går det att hitta vik?? Jag springer ju alltid in i TT+ här å flippar aldrig som det känns..

 

** Spel-ID 2852948030 startar - 2009-09-23 23:20:46

** €20,000 GTD WEEKDAY REBUY[3113767]:Table 28 [Multi Table Hold'em] (500.00|1000.00 NL - MTT) Äkta peng.

 

TheGrinders sitter på plats 1 med 7245.00

meyer sitter på plats 2 med 9310.00

XL1 sitter på plats 3 med 6144.00

Naruto_Uzuma sitter på plats 4 med 33486.00

masterleex sitter på plats 5 med 38155.00

GaAiVmIeNe sitter på plats 6 med 44504.00

synsys sitter på plats 7 med 22420.00

TMS1234 sitter på plats 8 med 4346.50

StanleyB sitter på plats 9 med 8340.00[Dealer]

splintbh sitter på plats 10 med 17460.00

splintbh satsade ante - 50.00

TheGrinders satsade ante - 50.00

meyer satsade ante - 50.00

XL1 satsade ante - 50.00

Naruto_Uzuma satsade ante - 50.00

masterleex satsade ante - 50.00

GaAiVmIeNe satsade ante - 50.00

synsys satsade ante - 50.00

TMS1234 satsade ante - 50.00

StanleyB satsade ante - 50.00

splintbh lade lilla mörken - 250.00

TheGrinders lade stora mörken - 500.00

 

** Delar ut kort till TheGrinders: 8h, 8c

meyer höjde till 1500.00

XL1 la sig

Naruto_Uzuma la sig

masterleex la sig

GaAiVmIeNe la sig

synsys la sig

TMS1234 la sig

StanleyB la sig

splintbh la sig

TheGrinders ???????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget intressant att rapportera från gårdagen, jag hittade ett 500$ hål, var semidjup i några intressant turneringar, men det lossnade inte riktigt och då går de som de går :)

 

Var förresten inne på kaffedopps dagbok och läste att han lirade drygt 70turrar, sick och jag trodde att mina 30/dag var supermycket :)

 

Neh ska införskaffa en skärm till och sen ska jag lira ALLA turneringar mellan 1-5$ bara för att lira fler än 70/dag, ska testa 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har varit en chill dag. Vaknade vid runt halv 3 och inte gjort ett skit tills nu. Blir att lämna tillbaka lite filmer (yes, vågar inte tanka längre im a PUSSY) sen en kebabtallrik å ngn go film. Blir nog ingen grind idag utan kör ett litet filmrace ist! Känns som en ultimat slappdag mao. Duktigt sugen på att dra till CC i helgen. Va nog ett år sedan ja va där sist. Känns det som iaf. Jag å Grinders har gjort så att en ggn i månaden skall vi hitta på ngt kul. Även om pokern gått dåligt eller bra. Denna gången lutar det åt att vi skall äta ngt gott. Vem gillar inte mat liksom? Har ni några bra tips på bra restauranger i gbg? Jag älskar kött och Grinders är mer en fiskkille (ordvits?) Så något som har båda två att erbjuda hade varit nice :D

 

Hokuzz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FML, myspys på hög nivå. Min vänsterfot är helt ur fokus, så jag fick ställa in seriematchen borta mot Hermansby, vad gör man? Jo man hittar 10 slitna öl i farsans bar, tar med dom till leggan, superkyler ner dom och börjar smutta på diverse konstiga ölbitar, var nog sju olika. Smutt smutt, regg, regg och så var några slaskturrar reggade, har väl inte lirat mitt A-game om man säger, om det finns något sådant ens....

 

Dock är jag med och leder två på ipoker, en 15$ fo och en 10$ r omaha ooobbvv..

 

Så, hopp snart kommer gubbarna hem, och då blir det en liten förferra på chez amis, och tror att vi blir ett galet sällskap på 12personer, lite rasister blandat med lite förortskids, kan inte bli bättre 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, då är söndagen här :h: Min käre far fyllde 45 idag, så kom precis hem. Har reggat de mesta på prima å stars. G kom 2a på prima precis för €1k WD m8! Själv har jag 100bb på primas 100k som det absolut hetaste atm :D Nu hoppas vi att vi dingar :D Och självklart ett stort gl till alla grinders där ute!!

 

Hokuzz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima är väl bland de tightaste nätverken å jag har obv spelat som en påse popcorn. Och jag kan inte vika här. Men vad för range ska jag sätta fi på? Helt seriöst så tror jag bara att dom har JJ+ när dom öppnar med den stacksizen. Pushar gör dom me AQ+ typ. TILT atm. Pga eget popcornspel

Rake: 0.00

** Spel-ID 2860779427 startar - 2009-09-27 22:48:07

** €100,000 GTD SUNDAY REBUY[3108716]:Table 27 [Multi Table Hold'em] (500.00|1000.00 NL - MTT) Äkta peng.

 

Peaches717 sitter på plats 1 med 21777.00

_Tango_ sitter på plats 2 med 18614.50

TheGrinders sitter på plats 3 med 6618.50

redroom30 sitter på plats 4 med 20777.50[Dealer]

Trendmaker sitter på plats 5 med 18639.00

down-up sitter på plats 6 med 22936.00

BINGO13 sitter på plats 8 med 12534.50

FreddyFup sitter på plats 9 med 16576.00

CHRISTOU sitter på plats 10 med 30706.50

Trendmaker satsade ante - 50.00

down-up satsade ante - 50.00

BINGO13 satsade ante - 50.00

FreddyFup satsade ante - 50.00

CHRISTOU satsade ante - 50.00

Peaches717 satsade ante - 50.00

_Tango_ satsade ante - 50.00

TheGrinders satsade ante - 50.00

redroom30 satsade ante - 50.00

Trendmaker lade lilla mörken - 250.00

down-up lade stora mörken - 500.00

 

** Delar ut kort till TheGrinders: 9c, 9s

BINGO13 höjde till 1500.00

FreddyFup la sig

CHRISTOU la sig

Peaches717 la sig

_Tango_ la sig

TheGrinders Pushar in sitt liv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tänkte skriva ner lite om vilka turneringar jag lirar ikväll samt hur utgången blir, om jag orkar :) Är lite skönare layout här än vad det är på wordpad, så lets go!

 

Kommer lira färre bord(5-8) än vanligtvis (12-16) och hinner nog skriva vad som försiggår utan några problem, annars smyger sig spewrastlösheten sig in :-D

 

5$r 20kgtd -----Fick ingen stack med mig och hade 30bb efter break där jag som 3:eman synar ai med qq och är uppemot AA och aq, UTE!

 

night rehab 11$r 18kgtd.----Fick inte med mig någon stack här heller, får nog skylla på att dom ändrat turren till en rebuy istället för fria :)

 

50$ turbo------blir kort o shovar 6bb med aks får syn av bb med 97 som stegar river

 

20$r party-----Mina kungar får ej stå mot 22 som får färg, får med mig 15bb efter de...Reshovar med AJ som står mot shorties A10, får handen dirr efter in de med AJ mot 32 som reshovar mig..men stegar river o tebax på 15bb

Med avg pott innan pengarna slår jag upp med AQ sb kallsynar, flop j67, går check check, turn q, ja leder in han går dubblar ja går ai han har 66...gg...Vet att jag borde leda på den torra floppen egentligen, men nu valde jag en annan linje och de gick väl sådär...

 

10$r party: avg efter break, Spewtilt 4betspushade med kqs in i AA o ja får färg...turdonk

 

 

10$r stars---Missade addon :( tog dock en liten pott med AA och har nu drygt 35bb :) Trebettspushar med aq 25bb som springer in i små kungar, o ja missar...Jobbade tillbaks till 15bb o repushar AJ mot 77 som står...OUT

 

3$ r stars-----Stackat upp rejält i början med JJ mot 1010 som står huge pott, bara 3250 spelare kvar :) Förlora 70k flipp när avg var 22k :(

22$ cube stars...Skulle tricka mitt spel, och 4betslimpshovade med AQ, förlora mot 1010

 

50fo stars tidigt stadie ser kq h, flop 1096 två hearts, blir ai mot k10 cl som står...buu

 

 

22$1r1a 6seat prima-----Har en lite över avg stack när 1/3 av startfältet är kvar....3betsshovade 25 bb med aq in i AA 5handat...suck

 

 

25$r 25kgtd---------30bb djup får jag in det med AA pre mot 88, en liten 8a på flopp visar sitt vackra tryne.

 

10$ crap prima

 

10$r 35kgtd ipoker----Åkte efter att ha fytrbettat mina 25bb med 77 rätt in i 1010 :(

 

30$r 20kgtd ipoker: Startstack efter break

 

5$r 12,5kgtd ipoker----drar ut huge pott på rebuy period 77 mot 99 river 7 :)

ftp 50$ fo, Höjer med AA och 30bb bakom, bb kallsynar flop j34, han cr mig ai med 99, turn 9a..Ligger 3a efter break 700 kvar :)

 

500kr SvS----Gick oerhört snabbt fick KK i tidigt skede och degen åkte in mot QQ på 567 bräda, turn kommer en smarrig liten dam, varpå en i chatten skriver, "Jag hade en dam", fanta light :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...