Gå till innehåll

T-BV9 2Lax10 Gör som highrollsen och skriver årskönika!

strahl

Recommended Posts

• Svars 243
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Japp, då var man tillbaka i db träsket.

Tänkte bara slänga in en liten presentation!

En kille på 21 år som är en riktig pokertorsk. Dock ingen superstjärna överhuvudtaget. Älskar bara spelet ngt fruktansvärt (när man plussar iaf).

Spelar endast Mtt´s 5$-50$ mestadels på prima men har precis börjat så smått på Ftp. Cashgame är jag dock fruktansvärt kall på, kan dock bero på att jag inte har ngt som helst intresse för det.

Har väl direkt inga meriter mer än att jag lyckades klonka 175k på prima för ett tag sedan. Annars är det väl mest små vinster.

Ska försöka lägga upp lite HH´s osv här och hoppas att man kan få lite respons av er hajar här på PF;) så det händer ngt utvecklingsmässigt iaf :)

Ne nu blire lite pes!

SnGBOT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde ordet med.

Kan ju faktiskt bara gå bättre...Tror jag...:-P

Slänger in en snabbis om mig med:

Studerande, Casanova, fotbollsspelare som älskar poker och speciellt Mtt:s, ett sjukt gejm som väcker helt sjuka sidor av en som människa. Både när det går bra och dåligt, men det händer väl mest i både kropp och själ när det går åt vete:evil: 8-)

Vassaste egenskap som pokerspelare: Tight

Svaghet: Tight

Största klonk: 4000$ på prima...:-P usch vad kall jag är.

Några 3000$ klonkar har man också hunnit med där...

Länk till kommentar

Ja då va man bust pga donkspel från min sida...Låg väl topp 3 när jag hittar AA Slår upp 3xbb i tidig pos,får syn av BB som har en relativt stor stack typ top 10-15. Vi är 45kvar. Flopp kommer KQQ me fdrag varpå han checkar å ja C-bettar ca 2/3 pott å han slår om 4x min rasie. Hade jag sprungit bra å haft stjälvförtorende hade jag hittat vik men atm spelar man som en mupp. Han har ofc AQ å jag rasar kraftigt i marker. Åker ngra händer senare..Wp SnG! dags för lite käk, sen träning och sen blir det nog CR hela kvällen. Usch va ja spelar kallt.........

SnG

Länk till kommentar

Hopp kommer förbi snart fisken :)

Ser att du reggat några mysiga turrar..Jag får studera lite prejudikat med mitt levande choklad ljus och heja på dig :-P

Heja heja

btw +2,5ink på kort stund, trots knäckta amerikanska mot hororna pre.........................................................................thegrinders dollar8-)

Länk till kommentar

Haha jag spelar inte amerikanska, horor eller cowboys. Autofold pre imo! Kanske därför ja springerkallt!? Hmm men vad vet jag! Jag stoppar in å ber! D e nötspel imo:) Bustade precis 3.5k på prima. Återigen donkspel av mig...Måste jobba me mitt game nu.. Ska vi fixa pokercampus? Jag vill verkligen kolla den störste aka eisenhower! Ska ja fixxa nu? Kom du över fisk!

Btw wd 2.5ink inte fel:)

Länk till kommentar

Fortsatt mkt margienlla spel från min sida...Kan inte riktigt hitta mitt spel atm, känns lite kall. Men det vänder väl snart. Får fortsätta ligga i och jobba på mitt spel ännu mer nu. Mkt videos och HH genomgångar nu Grinders för att få mig på fötter igen:) Orkar inte vara den som backar rakt ut:p i en månad. Det va längesedan det var så och håller det gärna på den fronten! Kommer över om en stund å käkar! Träning sedan ska bli nice! Kvällsgrind senare kasnke?

Länk till kommentar

Zuuupp b-dog :)

jepp inatt blir re fan grind seerru :)

Känns som vi kommer anal(ysera) inatt:twisted:

Är taggad, blir en del turrar på ftp, några på stars, och kanske 50$ på prima inatt..

Annars har dagen varit fin, fixat med gymet, pluggat lite, tränat ett helt underbart fotbollspass där min bror förövrigt hade MONSTER show:lol:

Jupp mycket ot, men men lot of love

Länk till kommentar

går äckeldåligt i rebuysen, dock bra med i en 15$ på bet365, heja heja

nu får jag den så djupt va

spelar som en kratta

HATAR KK

fallar inte som käglor va?

GAAAAH, poker är roligt innan de börjar, sen startar helvetet......måste jobba på ledsenheten :D

blev ett ft till slut ändå..

stars 4/8 än så länge..

3/6, toffeltråkigt finalbord, dock cred till rubmytail...:S sjukt bra

Länk till kommentar

Fan va gött Grinders:)Du älskar visst att jobba över:) Sjölv hade man gärna vart me på en grindstuga just nu! Men själv sitter man i en renoveringslägga. Jobbat mkt me spacklande idag å jag var väl ingen råtalang direk;) Min poolare som bor här sover redan medans jag precis börjar komma igång LOL ska kanske hitta ngn minigrind ja me på prima kasnke vi får se:) Jobbar hårt me er nu! Du får 5$ av mig för varje ft ida m8:p Hörs imon glgl

Länk till kommentar