Swede Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Hmmm, kom ju pa en sak. Jag hade letat upp laboratorier som sysslar med kloning och konstgjord befruktning, och forsokt testa att skapa nya manniskor. Citera
TANDEMCYKELN Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Hmmm, kom ju pa en sak. Jag hade letat upp laboratorier som sysslar med kloning och konstgjord befruktning, och forsokt testa att skapa nya manniskor. Tagit de snyggaste brudarna i världen och klonat dem? Haha. Ensam kille... Citera
zagwer Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Frågan är hur alla skulle få kunskapen till att göra allting de pratar om.. Citera
eurythmech Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Hmmm, kom ju pa en sak. Jag hade letat upp laboratorier som sysslar med kloning och konstgjord befruktning, och forsokt testa att skapa nya manniskor. Tagit de snyggaste brudarna i världen och klonat dem? Haha. Ensam kille... Knulla sina döttrar? Yeeeehaw! Citera
NeoSlayer Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 förmodligen fallit gråtandes ner på knä utanför pizzeria victoria skrikandes WHY WHY!?!?!?!?! Citera
Swede Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Hmmm, kom ju pa en sak. Jag hade letat upp laboratorier som sysslar med kloning och konstgjord befruktning, och forsokt testa att skapa nya manniskor. Tagit de snyggaste brudarna i världen och klonat dem? Haha. Ensam kille... Knulla sina döttrar? Yeeeehaw! finns spermabank, klart jag hade undvikit inavel Citera
Tympanon Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Som ensam tjej är de ju inga problem att rädda människan från att dö ut. Bara att springa iväg till närmste spermabank och repetera proceduren var 9:e månad. Citera
NeoSlayer Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Som ensam tjej är de ju inga problem att rädda människan från att dö ut. Bara att springa iväg till närmste spermabank och repetera proceduren var 9:e månad. ehh.. det är ju liksom inte bara att "stoppa in dom" Citera
Recommended Posts