Gå till innehåll

hur många bord är för mkt?


6månadersförsöket

Recommended Posts

Personligen förstår jag inte vitsen med att spela 50 bord. Poker ska väl vara kul och inget stressande och nåt man får hjärtstilleståd av :-)

 

Tacka vet jag 6 bord det är lagom för mig, då kan jag hålla fokus på spelet samtidigt som jag kan både surfa och prata på msn :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imponerande volym :)
Mitt Nintendo 8-bitars har stått på i 20 år nu. Där låter jag Mario springa runt på värld 1-1 i Super Mario Bros introt. Han är en jävel på att hoppa och blir aldrig trött. Han har sprungit varvet 9856743 ggr nu. Tyvärr får jag inget betalt för det men Mario blir i alla fall glad.

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt Nintendo 8-bitars har stått på i 20 år nu. Där låter jag Mario springa runt på värld 1-1 i Super Mario Bros introt. Han är en jävel på att hoppa och blir aldrig trött. Han har sprungit varvet 9856743 ggr nu. Tyvärr får jag inget betalt för det men Mario blir i alla fall glad.

 

8-)

 

:D

Super Mario är fan fräsch!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen förstår jag inte vitsen med att spela 50 bord. Poker ska väl vara kul och inget stressande och nåt man får hjärtstilleståd av :-)

 

Tacka vet jag 6 bord det är lagom för mig, då kan jag hålla fokus på spelet samtidigt som jag kan både surfa och prata på msn :-D

 

Ja man drar väl inte upp 40-50 bord i rekreationellt syfte utan det är väl bara $ som lockar. :-) Själv skulle jag få en hjärtattack av att spela mer än 5 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ju svaret där.

 

Viktigt att allt smider = ska kunna köras 24/7 utan tillsyn

 

image recognition med AutoHotKey = bot (eller något åt det hållet)

 

... eftersom PS säger att AutoHotKey är ett tillåtet verktyg, så antog jag att det var OK.

Men är det så lätt att göra en fungerande bot, så är det väl dax att börja programera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom till Storvreta med en fin krukväxt (syre är bra när man grindar), en god hemmagjord macka och en flaska vatten (ej kolsyrad - inte bra att bubbla) så kan du se när jag spelar!

 

Hmm, lite billigt inträde, ta med lite frukt också så kan vi gå ut och kasta frisbee. 130 meter med forehand måste ju bara ses!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom till Storvreta med en fin krukväxt (syre är bra när man grindar), en god hemmagjord macka och en flaska vatten (ej kolsyrad - inte bra att bubbla) så kan du se när jag spelar!

 

Hmm, lite billigt inträde, ta med lite frukt också så kan vi gå ut och kasta frisbee. 130 meter med forehand måste ju bara ses!

Youtube är din vän.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt insane, men det såg ju ut att flyta på! :)

 

Vad använder du "image recognition med AutoHotKey" till?

 

Det blir högre upplösning om du lägger till '&fmt=18' efter adressen.

 

http://se.youtube.com/watch?v=CYUQIzx_QMo&fmt=18

 

Scriptet läser av lobbyn för att se vilka SnG's han ska regga mig i. Lobbytexten är bilder och inte vanlig text som vissa andra siter så man måste använda image recognition för att se vad det står.

 

Smidigt med hög upplösning, har sett på någon youtube-video förut att det funnits en knapp för att titta i hög upplösning, men hade ingen aning om hur man fick fram knappen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom till Storvreta med en fin krukväxt (syre är bra när man grindar), en god hemmagjord macka och en flaska vatten (ej kolsyrad - inte bra att bubbla) så kan du se när jag spelar!

 

Hmm, lite billigt inträde, ta med lite frukt också så kan vi gå ut och kasta frisbee. 130 meter med forehand måste ju bara ses!

 

Storvreta? 10 min från mig och säkert ett stenkast från större delen av min bekantskapskrets :D

Roligt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Storvreta? 10 min från mig och säkert ett stenkast från större delen av min bekantskapskrets :D

Roligt :D

 

Storvreta är ett fint litet samhälle, synd bara att de förstört discgolfbanan jag hört att de haft här.

 

d-jarl, vad använder du för table theme och vad är det för script?

 

Hemmabyggen så får man det man vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...