Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tänk på att man klarar fler bord på DoN's än vanliga sng's eftersom det aldrig blir mindre än 6-handed.

Exakt, det foldas också mer än i en vanlig sng plus att stanardalternativet mot slutet oftast är all in lr fold..

Postad
Lirade 2 st $5 DON o såg att jag hade spelaren "d-jarl" på båda.

Sökte på han i lobbyn o han 50-tablade... :shock:

Känns som att det kan bli rätt körigt...

50??? spelade han 50 bord eller kan det ha varit 25-30, dvs "massa bord" ?

Postad
Det finns en video på CR där det är en som 40-tablar, 50 är säkert inte omöjligt.

Vilken skulle det vara? Om man missat den vore de ju kul o se. Vet att Daut har en med 22-24 bord men annars har jag ej sett med fler.

Postad

regular 9-manna spelar jag 24 bord, men antalet 1/2:a-platser blir nog lidande en del. Dock utan att påverka $/h negativt. DONs troligtvis fler men lirar inte dem då jag inte gillar konceptet. Lirar inga SNG överhuvudtaget längre då jag tycker det är trist, även om det är gratisdeg. :-P

Postad
Kan det inte ha varit en bot? Det känns som att DON borde vara en av de lättaste pokerformerna att programmera en bot med optimal strategi för.

måste ju fan va bot.. 50 bord???

Hittade d-jarl även på sweclockers forumet . Så bot är det inte.

...Datorn ska huvudsakligen fungera bra för poker, men det är extra viktigt att allt smider. Det som ska vara igång är då pokerklienten bestående av en Lobby och några Tournament Lobbies som behöver vara synliga för att kunna köra image recognition med AutoHotKey. Sen har vi pokerborden som kommer vara i runda slängar 40 stycken...

Men fortfarande rätt mkt bord att hålla reda på. Och det verkar han lyckats med rätt ok djarl1dd8.png

djarl2qk7.jpg

Postad
vilket betyder?

bender i futurama säger det när påståenden inte är stämmer. bender.jpg

inte direkt så att hans medlemskap på sweclockers placerar honom i en distrubution av folk med ovanligt lite botkodningskunskaper.

Postad
Hittade d-jarl även på sweclockers forumet . Så bot är det inte.

...Datorn ska huvudsakligen fungera bra för poker, men det är extra viktigt att allt smider. Det som ska vara igång är då pokerklienten bestående av en Lobby och några Tournament Lobbies som behöver vara synliga för att kunna köra image recognition med AutoHotKey. Sen har vi pokerborden som kommer vara i runda slängar 40 stycken...

Du har ju svaret där.

Viktigt att allt smider = ska kunna köras 24/7 utan tillsyn

image recognition med AutoHotKey = bot (eller något åt det hållet)