6månadersförsöket Postad 18 Januari , 2009 Rapport Postad 18 Januari , 2009 Lirade 2 st $5 DON o såg att jag hade spelaren "d-jarl" på båda. Sökte på han i lobbyn o han 50-tablade... Känns som att det kan bli rätt körigt... Citera
mpee Postad 18 Januari , 2009 Rapport Postad 18 Januari , 2009 När $/h går ner. Trodde man inte kunde spela på flera än ~25 bord på Stars. EDit: Kanske bara gäller CG iof. Citera
AccessGranted Postad 18 Januari , 2009 Rapport Postad 18 Januari , 2009 Kan det inte ha varit en bot? Det känns som att DON borde vara en av de lättaste pokerformerna att programmera en bot med optimal strategi för. Citera
cazacu Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 måste ju fan va bot.. 50 bord??? Citera
Bubblan Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Låter ju sinnessjukt om det nu skulle vara en människa som lirar 50 bord. Fan va man ska drömma om chipsrassel och potter hit och dit Citera
Akumila Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Tänk på att man klarar fler bord på DoN's än vanliga sng's eftersom det aldrig blir mindre än 6-handed. Citera
kungbohman Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Tänk på att man klarar fler bord på DoN's än vanliga sng's eftersom det aldrig blir mindre än 6-handed. Exakt, det foldas också mer än i en vanlig sng plus att stanardalternativet mot slutet oftast är all in lr fold.. Citera
Bubblan Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Tänk på att man klarar fler bord på DoN's än vanliga sng's eftersom det aldrig blir mindre än 6-handed. Men 50? Jag hade fullt upp när jag 9-tablade DoNs... Citera
Supertequila Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 o för oss som inte spelar på stars är DON vadå? Citera
handmadegod Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Det finns en video på CR där det är en som 40-tablar, 50 är säkert inte omöjligt. Citera
handmadegod Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 o för oss som inte spelar på stars är DON vadå? Double or Nothing SnG Citera
bossbaver Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Lirade 2 st $5 DON o såg att jag hade spelaren "d-jarl" på båda. Sökte på han i lobbyn o han 50-tablade... Känns som att det kan bli rätt körigt... 50??? spelade han 50 bord eller kan det ha varit 25-30, dvs "massa bord" ? Citera
SouthEast Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Men 50? Jag hade fullt upp när jag 9-tablade DoNs... 10-tablat Stars och det var rätt lugnt. Hann med MSN också. Tänk då på att jag är väldigt gammal. Citera
redlineer Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Det finns en video på CR där det är en som 40-tablar, 50 är säkert inte omöjligt. Vilken skulle det vara? Om man missat den vore de ju kul o se. Vet att Daut har en med 22-24 bord men annars har jag ej sett med fler. Citera
speltorsk_LOL Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 regular 9-manna spelar jag 24 bord, men antalet 1/2:a-platser blir nog lidande en del. Dock utan att påverka $/h negativt. DONs troligtvis fler men lirar inte dem då jag inte gillar konceptet. Lirar inga SNG överhuvudtaget längre då jag tycker det är trist, även om det är gratisdeg. Citera
XeroxFin Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Vilken skulle det vara? Om man missat den vore de ju kul o se. Vet att Daut har en med 22-24 bord men annars har jag ej sett med fler. 51 bord: Hevad Khan som spelar 26 SnG: http://www.youtube.com/watch?v=ZQl0xgIP5D4&feature=related Sök på "sick multitabling" och liknande på Youtube. Citera
heltok Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 med någon foldemscript och med riktigt jävla tight starthandstabell som säkert är lämpligt för DON blir det nog inte överdrivet många beslut... Citera
6månadersförsöket Postad 19 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2009 Kan det inte ha varit en bot? Det känns som att DON borde vara en av de lättaste pokerformerna att programmera en bot med optimal strategi för. måste ju fan va bot.. 50 bord??? Hittade d-jarl även på sweclockers forumet . Så bot är det inte. ...Datorn ska huvudsakligen fungera bra för poker, men det är extra viktigt att allt smider. Det som ska vara igång är då pokerklienten bestående av en Lobby och några Tournament Lobbies som behöver vara synliga för att kunna köra image recognition med AutoHotKey. Sen har vi pokerborden som kommer vara i runda slängar 40 stycken... Men fortfarande rätt mkt bord att hålla reda på. Och det verkar han lyckats med rätt ok Citera
heltok Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Hittade d-jarl även på sweclockers forumet . Så bot är det inte. does not compute. Citera
6månadersförsöket Postad 19 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2009 does not compute. vilket betyder? Citera
heltok Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 vilket betyder? bender i futurama säger det när påståenden inte är stämmer. inte direkt så att hans medlemskap på sweclockers placerar honom i en distrubution av folk med ovanligt lite botkodningskunskaper. Citera
handmadegod Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Vilken skulle det vara? Om man missat den vore de ju kul o se. Vet att Daut har en med 22-24 bord men annars har jag ej sett med fler. Belok - Introduction to Mass Tabling. Citera
AccessGranted Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Hittade d-jarl även på sweclockers forumet . Så bot är det inte. ...Datorn ska huvudsakligen fungera bra för poker, men det är extra viktigt att allt smider. Det som ska vara igång är då pokerklienten bestående av en Lobby och några Tournament Lobbies som behöver vara synliga för att kunna köra image recognition med AutoHotKey. Sen har vi pokerborden som kommer vara i runda slängar 40 stycken... Du har ju svaret där. Viktigt att allt smider = ska kunna köras 24/7 utan tillsyn image recognition med AutoHotKey = bot (eller något åt det hållet) Citera
dekutree Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 äh! har kört 30 turbo 9-manna utan script på en skärm (med den "nya" 15-sekunderstimern!) . 50 DoN är säkert genomförbart, men iaf pallade inte jag mer än ett eller två set i stöten, sen var det vila Citera
Recommended Posts