Zumsar Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Om man kvalar in till EPT (Köpenhamn exempelvis) men redan har en plats på en annan pokersite, kan man då sälja paketet och få $T eller $W istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Hej Zumsar, Det kan man inte. Första paketet man vinner på PokerStars måste utnyttas till spel i turneringen. Vinner man flera paket på PokerStars blir man däremot krediterad W$. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Tack för snabbt svar! =) Så om man redan är registrerad till turneringen för en annan sida, stoppar ni mina paketpengar i egen ficka eller hur löser ni det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 17 Januari , 2009 Rapport Share Postad 17 Januari , 2009 Hej igen, Skriv en rad till ept@pokerstars.com så kan de hjälpa dig med detaljerna men vanligtvis kan man inte avregistrera sig från sin första stol man vinner på PokerStars till ett event. Det måste spelas av den person som är registrerad på kontot. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
U_FISH Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Tack för snabbt svar! =) Så om man redan är registrerad till turneringen för en annan sida, stoppar ni mina paketpengar i egen ficka eller hur löser ni det då? Jag förstår inte varför du spelar EPT kval om du är redan är reggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts