Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

nittande på unibet? :roll: bra värde varje dag tycker jag :-)

 

Men ongame verkar ju galet?

 

Värdet är det ju inget fel på men så sjuk skillnad på spelet mot ongame.. Hänt massor av gånger på sistonde att jag spelat 1k+ händer på unibet utan en enda 200bb pott. Roligare när det smattrar lite

 

 

Ongame stänger ner sig så när klienten tar för mkt cpu eller något sånt skit.

Vet iaf att när jag har många program igång + 6-8 bord på min laptop händer det där ibland. Det har dock aldrig hänt på min stationära som är en bättre dator.

 

 

Fan vad skumt.. Har en bra dator nämligen. Förhoppningsvis löser det sig med det nya operativsystemet hur som helst. Flyter riktigt bra. Allt går mycket mjukare än i xp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1.3k händer lirade o sån jävla frustration. Fattar inte varför det aldrig släpper... Såg ut som det gjort ofta på sistonde. Börjar sessionen plus men avslutar med att tappa allt. Röv. Sjuk jävla tajming i fyrbetbluffarna idag... O den enda gången jag hade hand att göra det för värde, då blev jag synad o fick C/F nötsämsta floppen :S

 

 

Ska inte vara allt för missnöjd iaf för jag räknade med ett par inköp back...

 

 

Reg :S

 

Stacks:

CO CheckKill ($364.70)

BTN Hero ($243.80)

SB 72cak72 ($260.40)

BB Georginho13 ($165.60)

 

Pre-Flop: ($3, 4 players) Hero is BTN J:spade: J:diamond:

CheckKill raises to $6, Hero raises to $21, 2 folds, CheckKill calls $15

 

Flop: 5:spade: 9:spade: 8:heart: ($45, 2 players)

CheckKill checks, Hero bets $32, CheckKill calls $32

 

Turn: 8:diamond: ($109, 2 players)

CheckKill checks, Hero bets $60, CheckKill calls $60

 

River: 3:diamond: ($229, 2 players)

CheckKill checks, Hero bets $130.80, CheckKill calls $130.80

 

Final Pot: $490.60

CheckKill shows

6:club: 6:spade:

Hero shows

J:spade: J:diamond:

 

Hero wins $488.60 ( won +$244.80 )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1.3k händer lirade o sån jävla frustration. Fattar inte varför det aldrig släpper... Såg ut som det gjort ofta på sistonde. Börjar sessionen plus men avslutar med att tappa allt. Röv. Sjuk jävla tajming i fyrbetbluffarna idag...

 

Känner likdant. Sjukt frustrerande när man konstant blir rövkn*llad hela tiden av idioter. Antar att det är väl bara grinda vidare så kommer det lösa sig? men vart hittar man motivation när det nästan kvittar vad man gör men det släpper inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner likdant. Sjukt frustrerande när man konstant blir rövkn*llad hela tiden av idioter. Antar att det är väl bara grinda vidare så kommer det lösa sig? men vart hittar man motivation när det nästan kvittar vad man gör men det släpper inte...

 

Eller så försöker man bli bättre på poker istället för att gnälla på otur hela tiden :roll: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh, ha lite kul för fan! kom igen nu!

 

gå och bli munk eller ngt istället för fan .

 

:-)

 

Åh den vidriga slynan :(

 

 

 

Fixade handgrabbertrialen för att testa att mina lite ongame men jag blir disconnectad från klienten efter några minuter och allt stängs ner. Är detta ongames sätt att motverka miningen eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh den vidriga slynan :(

 

 

 

Fixade handgrabbertrialen för att testa att mina lite ongame men jag blir disconnectad från klienten efter några minuter och allt stängs ner. Är detta ongames sätt att motverka miningen eller?

 

Finns det några sidor man kan köpa handhistories till ongame? Har blivit van att ha typ 20k+ händer på regsen på ipoker men är sugen på att testa ongame nu.

 

Tänkte regga nu så vi kanske ses på borden snart 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några sidor man kan köpa handhistories till ongame? Har blivit van att ha typ 20k+ händer på regsen på ipoker men är sugen på att testa ongame nu.

 

Tänkte regga nu så vi kanske ses på borden snart 8-)

 

Ingen aning....

 

 

 

Är så jävulskt tiltad :( Formaterade ju igår o kan inte få ordning på HM. Vill ha in den gamla databasen o när jag väl kom på hur man gör började en massa annat strula så nu kan jag inte ens installera skiten över huvud taget.

 

http://www.holdemmanager.net/forum/showthread.php?t=18972

 

 

lalalala går bra nu wohoooo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul. När man slutligen fått ordning på allt efter oninstallationen av windows så visar det sig att det inte hjälpte mot problemet ändå. Horklienten stängde av sig en gång under sessionen nu med!! Förstår inte vad det är för fel. Går ju inte direkt att ha det så heller :S Kommer ju kosta jävligt mycket pengar i längden...

 

 

Sessionen då... Började åt helvete o va back 3bi men jobbade tillbaka sen. Slutar knappt ett bi ner. Trodde jag skulle va plus dock man ack :S Inte särskilt nöjd med spelet heller.

 

 

Den här va rätt snygg

 

Stacks:

CO xNimzo49x ($197)

BTN moussry ($157.15)

SB vincent73jsm ($184)

BB Hero ($210.25)

 

Pre-Flop: ($3, 4 players) Hero is BB 10:heart: 6:heart:

1 fold, moussry calls $2, vincent73jsm calls $1, Hero checks

 

Flop: J:heart: 9:diamond: A:heart: ($6, 3 players)

vincent73jsm checks, Hero bets $6, moussry calls $6, vincent73jsm folds

 

Turn: K:heart: ($18, 2 players)

Hero bets $14, moussry calls $14

 

River: 3:heart: ($46, 2 players)

Hero bets $25, moussry calls $25

 

Final Pot: $96

Hero shows

10:heart: 6:heart:

moussry shows

7:heart: Q:heart:

 

moussry wins $94 ( won +$47 )

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var 1k händer till spelade och efter det är jag be för dagen. Känner att det är nära nu. Blir utdragen i några potter mot fiskar o det gör ju sån sjuk skillnad i resultatet. Står ett par så har man ju riktigt fint plus helt plötsligt. Missnöjd med två trebettade potter men annars spelade jag bra! 2.3k händer.

 

 

 

 

Kort utvärdering av din soccerseason och har du något mål med fotbollen?

 

Den har varit min överlägset bästa och jag har utvecklats enormt i min nya omgivning. Från att ha riktat in mig på bänken hela säsongen så har jag istället fått spela ungefär hälften av matcherna och inhopp i resten, vilket såklart är väldigt roligt. I A-laget har jag gjort 8 mål och U-laget 13 mål på 7 matcher. Väldigt tråkigt att jag blev skadad i upplösningen av serien och att vi under den tiden tappade vår ett tag nästan givna serievinst.

 

Skönt att vara tillbaka till avslutningen i kvalet nu iallafall. Imorgon möter vi Älvsjö i första matchen. Kommer givetvis rapport efteråt hur det har gått. Imorgon är allt mellan 45 och 10 min spel möjligt. Troligt är väl 25.

 

Angående mål så hade jag inte det innan säsongen, men det har vuxit fram lite att man kanske skulle kunna bli något. Går vi upp i tvåan har jag ju en jättechans nästa år. Tar dock ett steg i taget så får vi se. Det är ju också trots allt i trean men kanske framförallt tvåan det börjar handla om pengar också även om det såklart inte är några stora summor, och det är ju också viktigt för motivationen med tanke på all tid man lägger ner.

 

Blev lite längre än kort detta :)

 

jag har aldrig velat dig ngt illa, även om det ofta verkar som att jag hatar dig rakt ut :( // SPÄDIS

 

Nä vi kom av lite på fel fot! Onödigt. Gl :h:

 

 

 

 

Klockan blev alldeles för mycket. Jävla superfiskens fel man såklart inte fick en dollar av

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den har varit min överlägset bästa och jag har utvecklats enormt i min nya omgivning. Från att ha riktat in mig på bänken hela säsongen så har jag istället fått spela ungefär hälften av matcherna och inhopp i resten, vilket såklart är väldigt roligt. I A-laget har jag gjort 8 mål och U-laget 13 mål på 7 matcher. Väldigt tråkigt att jag blev skadad i upplösningen av serien och att vi under den tiden tappade vår ett tag nästan givna serievinst.

 

Skönt att vara tillbaka till avslutningen i kvalet nu iallafall. Imorgon möter vi Älvsjö i första matchen. Kommer givetvis rapport efteråt hur det har gått. Imorgon är allt mellan 45 och 10 min spel möjligt. Troligt är väl 25.

 

Angående mål så hade jag inte det innan säsongen, men det har vuxit fram lite att man kanske skulle kunna bli något. Går vi upp i tvåan har jag ju en jättechans nästa år. Tar dock ett steg i taget så får vi se. Det är ju också trots allt i trean men kanske framförallt tvåan det börjar handla om pengar också även om det såklart inte är några stora summor, och det är ju också viktigt för motivationen med tanke på all tid man lägger ner.

 

Najs! Gl i kvalet, gj gg o wp med dbN.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Weee vinst i första matchen med 2-1. Första halvkelen äger de totalt, men vi rycker upp oss i andra. Kommer in 15 min in i andra halvleken och då börjar det hända grejer. Inblandad i första målet som verkligen är ett världsklassmål där vår andra anfallare tar ner ett inlägg på bröstet och drar till på volley i samma rörelse i bortre. Han ser inte mycket ut för världen men är så sjuk... 27 mål i div 3 i år, 36 i 4an förra året. Han har hunnit med tre i kvalet nu också, han gjorde nämligen den andra baljan också på en lobb.

 

Efter detta går jag på en djupledsboll som försvararna missbedömer. Jag tar mig förbi o blir nerdragen bakifrån för solklar frilägesutvisning. Domaren friar dock helt o tycker att båda brottades lika mkt :S:S:S Helt sinnes... Skriker jävla pajas till spelaren som brottade ner mig när han whinade på mig. I situationen efter ska jag precis påbörja en löpning när han sparkar bort benen för mig när bollen är på andra sidan planen. Domaren missar igen och låter spelet fortsätta. Han talar sen med linjemannen och spelaren får gult. Två företeelser nu där det är solklart röda kort men han klarar sig undan med ett gult...

 

Går på en djupledsboll jag är ganska säker på att jag sprungit mig fri på om jag varit helt hundra. Försvararen hinner dock ikapp och läget rinner ut i sanden.

 

10 min från slutet är vi centimeter från 3-0, men istället kvitterar dom efter en tilltrasslad situation i straffområdet nästkommande anfall. Målvakten blir knuffad men domarn återigen friar. Det roliga är att vi pratade om att han var bättre än de vi brukar ha i första halvlek. Andra är så katastrofal...

 

5 min från slutet tar jag emot en boll och spelar ut den på kanten. 1 sekund senare smäller det med en armbåge i huvudet han hans knä stenhårt på mitt stödjebens knä, och vips vart man skadad igen... Just det, domaren såg det givetvis inte heller. Jävligt öm i käken, men det lär va botat innan kvällen är slut.

 

Tidningen om matchen

http://nwt.se/sport/article597607.ece

 

 

Gooooo Sverige ikväll! Dags att öppna första biran

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete vad lite poker jag spelat den här månaden... Mycket annat ivägen

 

Unibet rbn från förra månaden var tydligen rätt :S 2.4k för 45k händers lir känns inte alls bra :S

 

Farsan fyllde år så käkat mängder prinsesstårta... Helvete vad man kan må dåligt av det :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...