Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

Ni turkar har alltid så äckligt självförtroende. Kan med 99% säkerhet säga att jag är bättre.

 

edit: Och btw sluta leka "womanizer", av det du skrivit att döma så verkar det i själva verket vara tvärtom. Du verkar inte ha någon koll alls.

 

Haha sluta nu. Det var lite av ett internskämt. Att döma av stories från ST kan jag dock omöjligt tro något annat än att han är topp 3 i världen på den här grenen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Börjar fan bli komiskt hur jävla kall jag är. Tog 500 kvicka händer innan det blir en tripp hem till föräldrarna som varit bortresta för lite käk. W$atsd 27, inte en enda större pott vunnen eller förlorad men 2 bi back slutar det. Blir nog mer jobb sen. Lite lite lite flyt skulle uppskattas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI 27/21/10 över ett par hundra händer. Väldigt lös för b2b med andra ord. Hur vill ni spela den här handen?

 

UTG (€149,42)

CO (€226,30)

Button - Hero (€233,70)

SB (€228,45)

BB (€177,05)

 

Preflop: Hero is Button with Q:club:, J:club:

2 folds, Hero raises to €5,75, SB raises to €22,50, 1 fold, Hero calls €17,75

 

Flop: (€49,00) 7:spade:, 8:heart:, T:spade: (2 players)

SB checks, Hero checks

 

Turn: (€49,00) K:diamond: (2 players)

SB bets €24,50, Hero calls €24,50

 

River: (€98,00) 7:diamond: (2 players)

SB checks, Hero

 

 

 

Ingen större skräll att börsen kallnat heller :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är nog fan det sjukaste jag varit med om. Största nettovinsten i en pott är 60. 8 bi back trots att jag bara torskar 3 200bb potter. Won at sd 30 på 1.6k händer. Fick fan gråten i halsen på slutet. Det är så jävla löjligt det här. Inte fan förmår man sig själv att följa stoplossen heller när man en gång i livet har tid och ork att grinda på kvällen

 

 

Hur ser resultaten ut för senaste månaden/månaderna/året? Väldigt mkt negativa poster på sistone..

 

Fortsatt lycka till i alla fall!

 

 

Månaden är -2.5k på 14k händer. Totalt har jag 25k NL200 händer med drygt 5k back. Det är en klen tröst att det jag är back är vad jag ligger under ev. NL400 har jag 99k händer med 4600 + och 425 NL600 händer med 1.5k +. Totalt för året alltså 1-1½k euro upp på spelet :S *edit* Kom på att jag backat 2k på laptopen. Dvs back för året. Yey

 

 

Rooney... va sägs om att byta klient?

På fullaste allvar tror jag att det kan va bra för din game o prova nya klienter.

Av nån anledning så verkar inte spelarmaterialet på b2b passa dig bra just nu.

 

Borde bytt för längesen eftersom det uppenbarligen inte går att vinna på fittklienten men kan bara inte se var jag ska ta vägen. Hatar boss och ongame pissade på mig med ett 10bi back på 2k händer senast jag var där :S *edit* Kom på att jag backat 2k på laptopen. Alltså minus för året.

 

Aldrig haft så lite pengar online som nu heller. Kuk också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kommit på var jag ska spela nu. Är dock tyst om det ett tag iaf.

 

Så jävla äckligt att man till och med kan må fysiskt illa av den här skiten. Krävs en del men det gör jag nu. Finns fan inget ljus någonstans när det gäller pokern atm. Får grinda serier ett par timmar och försöka komma på andra tankar. Det är det här jag hatar med att spela om kvällarna. Spelar jag på dagen och blir tiltad är det bara att dra på träning och vara glad efter sen så man slipper den här jävla misären

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kommit på var jag ska spela nu. Är dock tyst om det ett tag iaf.

 

Så jävla äckligt att man till och med kan må fysiskt illa av den här skiten. Krävs en del men det gör jag nu. Finns fan inget ljus någonstans när det gäller pokern atm. Får grinda serier ett par timmar och försöka komma på andra tankar. Det är det här jag hatar med att spela om kvällarna. Spelar jag på dagen och blir tiltad är det bara att dra på träning och vara glad efter sen så man slipper den här jävla misären

 

Det var under någon downswing en gång jag fick ont i magen 3 gånger i rad när jag satte mig för att grinda. Tredje gången insåg jag att det var ångest över att spela. HEHE 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...