sTARVIN89 Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 ahaha vilken jävla bild de hittat. ban imo http://vf.se/Sport/Varmland/KBKs-galna-malorgie-090502.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 ahaha vilken jävla bild de hittat. ban imo http://vf.se/Sport/Varmland/KBKs-galna-malorgie-090502.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Jag är så löjligt lycklig ikväll Bäst att njuta medan det varar. Gn *edit* Här var visst en till från den andra lokala tidningen =) http://nwt.se/sport/article523258.ece Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Du fick en nyvunnen anhängare med din första playlist playboy =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 snyggt ronny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 bra jobbat adennerhästen. Ligger för övrigt på Ibis i Karlstad nu o surfar med mobilen. Vi var på blue moon inatt som var helt ok ställe för å va på landet imo. Brudkvaliten ligger dock tyvärr långt under gbg, o sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Du fick en nyvunnen anhängare med din första playlist playboy =) snyggt ronny Tackar! bra jobbat adennerhästen. Ligger för övrigt på Ibis i Karlstad nu o surfar med mobilen. Vi var på blue moon inatt som var helt ok ställe för å va på landet imo. Brudkvaliten ligger dock tyvärr långt under gbg, o sthlm. Det var som fan! Vad gör du här? Var inte långt ifrån att vi sprang in i varandra då. Jag var på väg dit men ångrade mig. Omedvetet har du kanske sett tjejen jag träffar också för hon var där igår Annars kan jag väl bara instämma på det med brudarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Grats till en fin debut. Lirar du nasta seriematch? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Grattis Jeppovic:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Grats till en fin debut.Lirar du nasta seriematch? Ja det lär bli svårt för honom att plocka bort mig iallafall, men man ska aldrig säga aldrig. Nästa match möter vi det enda obesegrade laget hittils i serien Sköllersta. Blir en intressant match Grattis Jeppovic:-) Tack! Hur gick det själv med det planerande återupptagandet av fotbollskarriären? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 ahaha vilken jävla bild de hittat. ban imo http://vf.se/Sport/Varmland/KBKs-galna-malorgie-090502.aspx Sjukt, jag hörde om den där matchen. Du får säga till när ni möter ÖSK Ungdom på behrn arena så att man kan raila. Om jag inte är helt fel ute så har ni redan mött dom fast på hemmaplan då det slutade 1-1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Sjukt, jag hörde om den där matchen. Du får säga till när ni möter ÖSK Ungdom på behrn arena så att man kan raila. Om jag inte är helt fel ute så har ni redan mött dom fast på hemmaplan då det slutade 1-1? Absolut det blir ju efter sommaruppehållet det då Spelade mot dom förra helgen och vår målvakt dundertabbade sig med 5 min kvar och skänkte bort vinsten Mycket tid till poker idag. Man ska bara orka också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Månaden börjar lika illa som vanligt. Är så jävla trött på det här. Hur fan kan man vara så motriggad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 FI är en så äckligt dålig reg att jag mår illa. 17/11 spelar han och foldar väldigt sällan mot trebets och gillar inte att göra det mot fyrbets heller som ni ser. Hur går man vidare på flopp? Vad sägs om att betta litet och shovea Q+ turn? Blankar turn lär vi ju få en gratisriver iaf. UTG (€67,60) MP (€80,00) CO (€94,10) Button - Hero (€201,75) SB (€87,95) BB (€226,45) Preflop: Hero is Button with A:diamond:, K:heart: 3 folds, Hero raises to €5,75, 1 fold, BB raises to €17,50, Hero raises to €42,00, BB calls €28,25 Flop: (€96,50) 4:heart:, 4:club:, J:diamond: (2 players) BB checks, Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 check! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 check! Agreed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Jag synar pre om han kan mova alt större 4 bet så han får ta ett rejält beslut pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 check! okej! Jag synar pre om han kan mova alt större 4 bet så han får ta ett rejält beslut pre. Tänkte inte fyrbetta först och gillar nog mest att flatta mot den här killen. Ska ta någon mer session snart stärkt av ebisumarus ljuva stämma och snyggtjejen som tittade förbi en snabbis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Snyggtjejen med Ebis ljuva stämma tittade förbi en snabbis Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Ska ta någon mer session snart stärkt av ebisumarus ljuva stämma och snyggtjejen som tittade förbi för en snabbis FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 FI är 27/23 och jag har hackat mkt på honom under sessionen. Vad gör vi? UTG (€605,34) MP (€319,15) CO (€203,00) Button (€274,95) SB (€221,35) BB - Hero (€419,40) Preflop: Hero is BB with T:club:, 9:spade: 3 folds, SB raises to €5,00, Hero calls €4,00 Flop: (€12,00) T:spade:, 4:heart:, 4:diamond: (3 players) SB bets €9,00, Hero calls €9,00 Turn: (€30,00) 5:spade: (3 players) SB checks, Hero bets €22,00, SB raises to €68,00, Hero 5½bi under ev idag. Helt sanslöst det här AK vs AQ just med K flopp men runner runnerfärgen var inga problem... Jävla skitspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Förstår inte hur länge det här ska kunna fortsätta. O hur fan det gång på gång på gång ska gå åt helvete när jag försöker komma in i skiten igen. Varenda försök slutar likadant. NL200 nu också liksom. Ner drygt 6 bi där idag. W$woSD som jag fått ordning på en del mot slutet (fram tills idag då) -700 skjut mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Nej vänta, stoppade in en till hand. AA vs QQ! Hur det slutade får ni gissa SD TE462 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDIS Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 FI är 27/23 och jag har hackat mkt på honom under sessionen. Vad gör vi? UTG (€605,34) MP (€319,15) CO (€203,00) Button (€274,95) SB (€221,35) BB - Hero (€419,40) Preflop: Hero is BB with T:club:, 9:spade: 3 folds, SB raises to €5,00, Hero calls €4,00 Flop: (€12,00) T:spade:, 4:heart:, 4:diamond: (3 players) SB bets €9,00, Hero calls €9,00 Turn: (€30,00) 5:spade: (3 players) SB checks, Hero bets €22,00, SB raises to €68,00, Hero 5½bi under ev idag. Helt sanslöst det här AK vs AQ just med K flopp men runner runnerfärgen var inga problem... Jävla skitspel checka turn, syna alla rivrar/ värdebeta om han checkar river också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts