Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

 

Massage ligger nog nära till hands. Vågar inte riktigt dock då kvinnan på massagen börjat flirta med mig de senaste gångerna och spårade ur senast. Sa att jag var en "mycke fiiiin pojke" och frågade om jag inte skulle med hon och hennes 30+ thaipolare på krogen på den knaggligast tänkbara svenskan :S:S

 

 

 

 

:S

 

Som taget ur en vacker erotisk saga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fyfan idag ville hon att kallingarna skulle av så hon kunde massera arslet :shock: Troligt att man vågar flasha det tighta men ack så håriga arslet framför henne. Inte nog med detta så skrider hon över tiden med en kvart (50 min gone 1h 5 min) och gör riktigt läskiga smekningar när hon avslutar :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, detta är ju kattguld, är hon snygg? :-)

 

Skämtar du eller, nära 40 bast kanske och standardful thaiare :-| Svensk man har hon tydligen också (troligtvis berättat hela sin livsstory för mig) med tillhörande dotter som är i min egen ålder :shock: Första gången jag var där var det dock en annan som masserade och hon var kanske 30 och ganska söt faktiskt 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massage ligger nog nära till hands. Vågar inte riktigt dock då kvinnan på massagen börjat flirta med mig de senaste gångerna och spårade ur senast. Sa att jag var en "mycke fiiiin pojke" och frågade om jag inte skulle med hon och hennes 30+ thaipolare på krogen på den knaggligast tänkbara svenskan :S:S

 

 

 

 

:S

Jag stoppar nog också in det. Ja, weird.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är här det börjar bli intressant. Halvthaitjejer är ju grymt snygga många av dem. Ring henne och säg till henne att ta med sig en bild på dottern till nästa gång

 

+1

 

Kan va värt att ta en badbeat med morsan för att få va rungood med den snygga dottern. Något som bör has i åtanke imo :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är här det börjar bli intressant. Halvthaitjejer är ju grymt snygga många av dem. Ring henne och säg till henne att ta med sig en bild på dottern till nästa gång

 

Dottern är swe obv

 

 

Inte spelat en kvällssession på hela månaden och skulle kunna lira nu men vet inte vad det är, gillar inte att spela det mörka spelet när det är mörkt ute. Mörkrädd sas :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh fy fan ringde just och bokade sista-minutenklipptid och fick en hos en sistaårselev på utbildning... Vet inte varför jag sa ja. Ska man våga :shock:

 

fajnt, 2 månader kvar på skolan = nästan duktig frissa

 

klippte mig förra året av en sistaårselev och hon klippte fan bättre än de ordinarie där!

 

gogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skämtar du eller, nära 40 bast kanske och standardful thaiare :-| Svensk man har hon tydligen också (troligtvis berättat hela sin livsstory för mig) med tillhörande dotter som är i min egen ålder :shock: Första gången jag var där var det dock en annan som masserade och hon var kanske 30 och ganska söt faktiskt 8-)

 

Men för fan, du ska ju fråga om hennes dotter kan avsluta det.

 

jaha, hon var svensk :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde allt enligt skolboken för att unvika bakfyllan men misslyckas. Nyss varit iväg på träningspasset som så fint var inplanerat 10.30 och spyan låg nära till hands hela passet men jag lyckades hålla mig. Har så jävla ont i magen.

 

Gladare nyheter är att jag får chansen från start imorgon med A-laget efter den lyckade div 5 matchen i måndags 8-) Arboga ska få smaka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...