Elitloppet Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Massage ligger nog nära till hands. Vågar inte riktigt dock då kvinnan på massagen börjat flirta med mig de senaste gångerna och spårade ur senast. Sa att jag var en "mycke fiiiin pojke" och frågade om jag inte skulle med hon och hennes 30+ thaipolare på krogen på den knaggligast tänkbara svenskan :S Som taget ur en vacker erotisk saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Fyfan idag ville hon att kallingarna skulle av så hon kunde massera arslet Troligt att man vågar flasha det tighta men ack så håriga arslet framför henne. Inte nog med detta så skrider hon över tiden med en kvart (50 min gone 1h 5 min) och gör riktigt läskiga smekningar när hon avslutar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Hahaha, detta är ju kattguld, är hon snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 try hitting her Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Hahaha, detta är ju kattguld, är hon snygg? Skämtar du eller, nära 40 bast kanske och standardful thaiare Svensk man har hon tydligen också (troligtvis berättat hela sin livsstory för mig) med tillhörande dotter som är i min egen ålder Första gången jag var där var det dock en annan som masserade och hon var kanske 30 och ganska söt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Massage ligger nog nära till hands. Vågar inte riktigt dock då kvinnan på massagen börjat flirta med mig de senaste gångerna och spårade ur senast. Sa att jag var en "mycke fiiiin pojke" och frågade om jag inte skulle med hon och hennes 30+ thaipolare på krogen på den knaggligast tänkbara svenskan :S Jag stoppar nog också in det. Ja, weird. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Hahahahahaha jävlar va deja vú jag får av det där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 pic or it didn't happen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Kostar det extra? Annars, free wank sluta gnälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 dotter som är i min egen ålder Det är här det börjar bli intressant. Halvthaitjejer är ju grymt snygga många av dem. Ring henne och säg till henne att ta med sig en bild på dottern till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Det är här det börjar bli intressant. Halvthaitjejer är ju grymt snygga många av dem. Ring henne och säg till henne att ta med sig en bild på dottern till nästa gång +1 Kan va värt att ta en badbeat med morsan för att få va rungood med den snygga dottern. Något som bör has i åtanke imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2009 Det är här det börjar bli intressant. Halvthaitjejer är ju grymt snygga många av dem. Ring henne och säg till henne att ta med sig en bild på dottern till nästa gång Dottern är swe obv Inte spelat en kvällssession på hela månaden och skulle kunna lira nu men vet inte vad det är, gillar inte att spela det mörka spelet när det är mörkt ute. Mörkrädd sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2009 Åh fy fan ringde just och bokade sista-minutenklipptid och fick en hos en sistaårselev på utbildning... Vet inte varför jag sa ja. Ska man våga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Åh fy fan ringde just och bokade sista-minutenklipptid och fick en hos en sistaårselev på utbildning... Vet inte varför jag sa ja. Ska man våga fajnt, 2 månader kvar på skolan = nästan duktig frissa klippte mig förra året av en sistaårselev och hon klippte fan bättre än de ordinarie där! gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Skämtar du eller, nära 40 bast kanske och standardful thaiare Svensk man har hon tydligen också (troligtvis berättat hela sin livsstory för mig) med tillhörande dotter som är i min egen ålder Första gången jag var där var det dock en annan som masserade och hon var kanske 30 och ganska söt faktiskt Men för fan, du ska ju fråga om hennes dotter kan avsluta det. jaha, hon var svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2009 fajnt, 2 månader kvar på skolan = nästan duktig frissa klippte mig förra året av en sistaårselev och hon klippte fan bättre än de ordinarie där! gogo ok lets gamboool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Åh fy fan ringde just och bokade sista-minutenklipptid och fick en hos en sistaårselev på utbildning... Vet inte varför jag sa ja. Ska man våga Tintin-lugg á la Durrr kanske...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2009 Fest för alla ikväll obv, här har ni musiken Folket ansluter, knäcker första osv Full fart mot natten Eddie gjorde succé senast och går in på en självklar förstaplats på partyskivan! Ha en trevlig valborg allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 hahaha sexually abused! I loled Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 edit ; trams Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Gjorde allt enligt skolboken för att unvika bakfyllan men misslyckas. Nyss varit iväg på träningspasset som så fint var inplanerat 10.30 och spyan låg nära till hands hela passet men jag lyckades hålla mig. Har så jävla ont i magen. Gladare nyheter är att jag får chansen från start imorgon med A-laget efter den lyckade div 5 matchen i måndags Arboga ska få smaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Jag hatar månadsskiften. Blir så avundsjuk på folks grindförmåga respektive turande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Jag hatar månadsskiften. Blir så avundsjuk på folks grindförmåga respektive turande DU behöver en avslappnande massage, det hör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 DU behöver en avslappnande massage, det hör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Hon har ju stängt idag Funkar iof att piska upp Arboga med 10-0 Postar artikel från lokala tidningen när det är uppe... sjuk match Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts