Kimzors Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Grattis sjukt wp! Har själv funderat på att ta tag i studierna men då skulle min kära mor bli så överlycklig och stolt, och det går emot mina principer då jag bestämde mig redan i 9 års ålder att viga mitt liv till att göra henne besviken när hon snodde min gott och blandat påse.....ska vara odräglig och oansvarsfull hela livet, payback's a bitch! Citera
KallOödmjukDiva Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Shit, grattis man. Men du kommer fortfarande tacka nej? Fungerar väl så att du är klar för nästa år om du väljer att skjuta opp ett år, rätt? Citera
youngprofitable Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Cool historia. Boken beställd. Lycka till! Citera
heltok Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 grattis! Dags att slå igen dagboken. Gl med allt allihop. Drömmen är aldrig utom räckhåll sas äh, kom igen. vi gamla rävar vill veta hur livet postpoker är så vi kan förbereda oss mentalt inför den dagen. Citera
killerwolf Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 shit, dream come true. Du är bättre än oss alla på livet Ung, hunnit med att vara pokermiljonär(är än?) insåg att du kan göra något vettigare när det började gå segare, har energin för att ta tag i det. Duktig på fotboll, jase... gl hf mannen, väl förtjänt! Citera
KallOödmjukDiva Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Glöm inte kondis i klass med Gunde Svan och Håkan Mild. Citera
Memory Postad 15 Juli , 2011 Rapport Postad 15 Juli , 2011 Kul att höra Rooney, Lycka till men plugget och livet. Citera
Miami Postad 16 Juli , 2011 Rapport Postad 16 Juli , 2011 Låter ju toppen det där, gl med allt! Citera
Recommended Posts