jkkman Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 fwiw så kan man spela utan 3bet i bb mot sb också, gjort det emellanåt.. ganska soft tbh nej, det är garanterat inte bra alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 nej, det är garanterat inte bra alls. fick faktiskt inspiration från några HS att prova det, finns väl för och nackdelar med det men gör de inte så mkt nu för tiden. roligare att 3bethärja lite ist sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Det går lite sisådär med att få in timmarna. Ligger 5.5h efter nu men har fått in timmarna idag iallafall. Kunde vart läge o spela nu men stryrketränade förut o blir så förbannat trött efter det så får hoppa det. Imorgon hoppas jag kunna få in nån timme extra utöver de tre standardtimmarna iallafall Faran med att hoppa över grind vissa dagar är ju att det lätt kan bli att målet tappar sin mening om man känner att man kan skita i det. Lite utmaning att fortsätta hänga i och ändå då i vissa fall kunna unna sig en ledig dag. Ska inte få hända iaf. The grind must go on sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Det här är ett så tråkigt läge. FI 23/17 std reg som jag aldrig sett out of line. AKo Seat 1: JUANOVICH ($480 in chips) Seat 3: ZigggiZ ($75 in chips) Seat 5: MrBluff54 ($197 in chips) Seat 6: Champi100 ($111.50 in chips) ANTES/BLINDS JUANOVICH posts small blind ($1), ZigggiZ denies the blinds, MrBluff54 posts big blind ($2), PRE-FLOP Champi100 folds, JUANOVICH raises to $8, MrBluff54 calls $8. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH bets $12, MrBluff54 raises to $30, JUANOVICH calls $30. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, MrBluff54 bets $54, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Rejsa in hela stacken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 tryck in stacken på flopen! som spelat så tryck in den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Rejsa in hela stacken! När urmy säger att stacken ska in, då ska den verkligen in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Han hade ess sju Idag rök telefondisplayen. Under vad jag tror är en plussession ;S Spelade några händer så vidrigt dåligt mot en reg som springer så äckligt bra mot mig 2½h avklarade iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 WP. Tryck inte in stacken på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 jo tryck in den på flop! vill inte ha betsyn range på den brädan imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 trycker också in de på floppen, men har även händer jag synar flop med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Som nämnt så bör man få in på flop. Toppen av botten, gretko fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 JTdd här, FI är reg. Är det aktuellt med någon annan linje än betstopp här? Seat 4: Moreluckpls ($394.85 in chips) Seat 5: lagrol ($174 in chips) Seat 8: CcyBKoMnoT ($224 in chips) Seat 9: JUANOVICH ($213 in chips) ANTES/BLINDS JUANOVICH posts small blind ($1), Moreluckpls posts big blind ($2), PRE-FLOP lagrol folds, CcyBKoMnoT raises to $7, JUANOVICH raises to $24, Moreluckpls folds, CcyBKoMnoT calls $24. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 fittspeeeeeeeeeeel. Missat varenda jävla drag ikväll Inte fan har jag spelat bra heller. FI trebetar mkt från bb. 99 Seat 2: lagrol ($201.90 in chips) Seat 3: geicha ($37.10 in chips) Seat 4: JUANOVICH ($255.85 in chips) Seat 5: jocke779 ($360.85 in chips) Seat 6: Looping Lui ($205.45 in chips) ANTES/BLINDS JUANOVICH posts small blind ($1), jocke779 posts big blind ($2), PRE-FLOP Looping Lui folds, lagrol folds, geicha folds, JUANOVICH raises to $8, jocke779 raises to $25, JUANOVICH calls $25. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, jocke779 bets $31, JUANOVICH calls $31. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, jocke779 bets $79, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 4bettar 99 där, fast som spelat pre får jag in degen på flop, och nu turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Ja 4bet pre är nog att föredra. Känns ju bara som det blir värdelösa alternativ flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Så jävla less på poker... Helvetes pissdag. Pissmånad. Spelar 4h ikväll o backar fint. Efter varenda jävla session jag gjort en massa misstag intalar jag mig att nästa session ska bli mycket bättre men det känns fan som att det går åt andra hållet. Hur jävla svårt ska det vara. 6 dagar kvar på månaden. Känner mig fan nästan utbränd. Fattar inte hur folk pallar att hänga i en sån här grind varje månad... Kanske lättare om man inte suger iof Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 4betar 99 pre, flattar hellre AA/KK som är lättare att spela postflop. Som spelat degar jag turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 4bettar 99 där, fast som spelat pre får jag in degen på flop, och nu turn +1 Häng i med grinden, bara! U can does it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Bättre humör idag! FI 26/22 har foldat mkt mot trebets de första hundra händerna. A5ss. Kommer ju aldrig komma till river med en särskilt stark hand, vilka måste jag syna? Seat 1: JUANOVICH ($245.85 in chips) Seat 2: megga19 ($194 in chips) Seat 6: -STRIPPoKeR- ($190.95 in chips) Seat 10: fuuurrrrr ($279 in chips) ANTES/BLINDS -STRIPPoKeR- posts small blind ($1), fuuurrrrr denies the blinds, JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP megga19 folds, -STRIPPoKeR- raises to $6, JUANOVICH raises to $18, -STRIPPoKeR- calls $18. FLOP [board cards: ,, ] -STRIPPoKeR- checks, JUANOVICH checks. TURN [board cards: ,,, ] -STRIPPoKeR- bets $25, JUANOVICH calls $25. RIVER [board cards: ,,,, ] -STRIPPoKeR- bets $147.95 and is all-in, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Varför trebetar du pre? Hade aldrig jag gjort iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Varför trebetar du pre? Hade aldrig jag gjort iaf. Syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Synar A6+ 3bar A2-A5, kass? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Din linje ser ut som SD-värde och hade därmed synat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Din linje ser ut som SD-värde och hade därmed synat Synar du alltid Q-hög+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts