Gå till innehåll

Rooney

Rooney

Recommended Posts

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Först tänkte jag checkraisa in skiten men när jag checkade o han bettade 50 vart jag sjukt osäker på om det var ett vettigt spel o timade ut istället. Men det är bara just mot den här spelartypen vi vill göra det va?

floatar han mycket lär han väl barrla sin floatrange på turn när du checkar kan man tycka. då kan en passhöjning vara att föredra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade inte bättre än vad det började. Gjorde något efterblivet spel men men. Det var väl dags för lite av denna vara också.

Sjukt jävla trött i skallen nu. Fått in rätt bra volym idag iaf, nästan 5h. Bara o hänga i me samma takt nu.

Länk till kommentar

går seeegt idag också. Alltid lika jävla roligt när dom ska belönas för sina expertspel. Man undrar ju lite hur tankarna går

Seat 1: ciplider ($289.45 in chips)

Seat 2: SickCallBeny ($200 in chips)

Seat 3: F e G i S ($260 in chips)

Seat 4: JEPPANOVIC35 ($419.60 in chips)

Seat 8: Bassholma86 ($197 in chips)

ANTES/BLINDS

F e G i S posts small blind ($1), JEPPANOVIC35 posts big blind ($2),

PRE-FLOP

Bassholma86 raises to $6, ciplider folds, SickCallBeny folds, F e G i S folds, JEPPANOVIC35 raises to $21, Bassholma86 raises to $197 and is all-in, JEPPANOVIC35 calls $197.

FLOP [board cards: 4C,AD,9D ]

TURN [board cards: 4C,AD,9D,6D ]

RIVER [board cards: 4C,AD,9D,6D,AC ]

SHOWDOWN

Bassholma86 shows [ 9H,9S ]

JEPPANOVIC35 shows [ KC,KH ]

Bassholma86 wins $392.

Länk till kommentar

Mongoback blev det efter flera snabba inköp på slutet o måste dra o träna nu. Hatar att inte få jaga back. Ska döda ikväll. Reggad till en satte till ett 320 dulls wsop kval också som vanns i förra månadens rejs. 30 platser vinner skiten så ska väl ta o lira. Får se om det blir samtidigt som de spelas lite nhl me polarna kanske

Seat 1: lagrol ($197 in chips)

Seat 3: hr. riisager ($171.25 in chips)

Seat 4: JEPPANOVIC35 ($200 in chips)

Seat 6: ebla_1464 ($236 in chips)

Seat 10: MariaMirabel ($252.65 in chips)

ANTES/BLINDS

ebla_1464 posts small blind ($1), MariaMirabel posts big blind ($2),

PRE-FLOP

lagrol raises to $6, hr. riisager calls $6, JEPPANOVIC35 raises to $26, ebla_1464 folds, MariaMirabel folds, lagrol calls $26, hr. riisager folds.

FLOP [board cards: 9 of Spades,9 of Clubs,5 of Diamonds ]

lagrol checks, JEPPANOVIC35 bets $32, lagrol raises to $70, JEPPANOVIC35 calls $70.

TURN [board cards: 9 of Spades,9 of Clubs,5 of Diamonds,Ace of Hearts ]

lagrol bets $101 and is all-in, JEPPANOVIC35 calls $101.

RIVER [board cards: 9 of Spades,9 of Clubs,5 of Diamonds,Ace of Hearts,Jack of Hearts ]

SHOWDOWN

lagrol shows [ Ace of Diamonds,10 of Diamonds ]

JEPPANOVIC35 shows [ King of Clubs,King of Hearts ]

lagrol wins $400.

Länk till kommentar

Men vafan ;S

Hej Jesper,

På grund av den affiliate du spelar under är du tyvärr inte berättigad till Race priser.

Vänligen vänd dig till din affiliate ifall du undrar mer.

Med vänliga hälsningar,

Inte sitter väl alla o grindar arslet av sig utan RB för något K dollar? Jävlar va blackt. Antagligen scammar de väl också andra spelare som är berättigade till rejspriser eftersom många spelar under affiliates som inte tillåts vara med i rejset men ändå står med i resultatlistan o blockar platser. Lätt att braga med 100k rejs när man knappt behöver betala ut något :S

Skumt att jag ändå fick vara med i turren. O nu blev det ju inte lika roligt att grinda volym :(

Ultramisär på börsen också såg jag nu :S. Yiho

Länk till kommentar

Då va man igång o direkt första handen blir man retardförklarad 2 ggr om :mrgreen: Så jävla fint me turrepoker

Kallt, torska en flipp o åkte nåra händer senare med 95s openpush i sb me 30bb, stdplay :) NHL nu o ett par timmar grind lite senare

Länk till kommentar

Men vafan ;S

Inte sitter väl alla o grindar arslet av sig utan RB för något K dollar? Jävlar va blackt. Antagligen scammar de väl också andra spelare som är berättigade till rejspriser eftersom många spelar under affiliates som inte tillåts vara med i rejset men ändå står med i resultatlistan o blockar platser. Lätt att braga med 100k rejs när man knappt behöver betala ut något :S

Skumt att jag ändå fick vara med i turren. O nu blev det ju inte lika roligt att grinda volym :(

Ultramisär på börsen också såg jag nu :S. Yiho

jag har en affe men jag får racepengar ändå! LÄCKERT

Länk till kommentar

Tydligen hade den här affen sina egna rejs av någon anledning. Tror värdet är typ samma i dom iaf

Skrattretande kväll. Hittar fint värde men varenda jävla fisk lyckas stacka mig. Sen bestämde sig internet för att lägga ner mitt upp i alltihop o va nere 10 min. Fick ofrivilligt stänga ner med andra ord. Är det inte klienten som är mongo är det egna nätet obv.

Grindat 4.5h iaf så det är ju stabilt. Ska kolla om jag kan byta inetoperatör insta. Krånglat allt för många gånger på senaste tiden... Bredbandsbolaget

Länk till kommentar

Tydligen hade den här affen sina egna rejs av någon anledning. Tror värdet är typ samma i dom iaf

Skrattretande kväll. Hittar fint värde men varenda jävla fisk lyckas stacka mig. Sen bestämde sig internet för att lägga ner mitt upp i alltihop o va nere 10 min. Fick ofrivilligt stänga ner med andra ord. Är det inte klienten som är mongo är det egna nätet obv.

Grindat 4.5h iaf så det är ju stabilt. Ska kolla om jag kan byta inetoperatör insta. Krånglat allt för många gånger på senaste tiden... Bredbandsbolaget

Fan va segt. Var ändå rätt hyvens värde nu på kvällen.

Bra volym! Nya tag imorgon.

Hade också lite problem idag, utav att klienten bara slutade fungera och allt stängdes ned. Däremot hände det bara en gång idag, hänt vid flertalet tillfällen tidigare. Vet inte riktigt vad man ska göra åt saken.

Länk till kommentar

samma här

Länk till kommentar