Staahla Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 checkfoldar Det är den sista linjen jag skulle ta mot den spelartypen, då spelar du exakt som han vill. Antingen kf på flop eller bet bet / bet krai. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Det är den sista linjen jag skulle ta mot den spelartypen, då spelar du exakt som han vill. Antingen kf på flop eller bet bet / bet krai. snyggt stålet, jag gillar också att knack/trycka in skiten på turn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Först tänkte jag checkraisa in skiten men när jag checkade o han bettade 50 vart jag sjukt osäker på om det var ett vettigt spel o timade ut istället. Men det är bara just mot den här spelartypen vi vill göra det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Först tänkte jag checkraisa in skiten men när jag checkade o han bettade 50 vart jag sjukt osäker på om det var ett vettigt spel o timade ut istället. Men det är bara just mot den här spelartypen vi vill göra det va? floatar han mycket lär han väl barrla sin floatrange på turn när du checkar kan man tycka. då kan en passhöjning vara att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Men aaaaaaaaaaaah va tiltande. Trött o jävlig o hinner spela en timme o lägga x antal inköp innan klienten bestämmer sig för att lägga ner mitt i flera händer trots att internet funkar. Kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Klieten laggade som as för mig idag när man kom upp i 8a bord, sen frös en del bord också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 man kan ju tro att ni är nya till ongame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 man kan ju tro att ni är nya till ongame haha^^ spelat där nästan 2 år, aldrig haft några problem utom 1,2 ggr då pengar saknats, efter att bord stängts ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Slutade inte bättre än vad det började. Gjorde något efterblivet spel men men. Det var väl dags för lite av denna vara också. Sjukt jävla trött i skallen nu. Fått in rätt bra volym idag iaf, nästan 5h. Bara o hänga i me samma takt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Djobba Rowrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 går seeegt idag också. Alltid lika jävla roligt när dom ska belönas för sina expertspel. Man undrar ju lite hur tankarna går Seat 1: ciplider ($289.45 in chips) Seat 2: SickCallBeny ($200 in chips) Seat 3: F e G i S ($260 in chips) Seat 4: JEPPANOVIC35 ($419.60 in chips) Seat 8: Bassholma86 ($197 in chips) ANTES/BLINDS F e G i S posts small blind ($1), JEPPANOVIC35 posts big blind ($2), PRE-FLOP Bassholma86 raises to $6, ciplider folds, SickCallBeny folds, F e G i S folds, JEPPANOVIC35 raises to $21, Bassholma86 raises to $197 and is all-in, JEPPANOVIC35 calls $197. FLOP [board cards: 4C,AD,9D ] TURN [board cards: 4C,AD,9D,6D ] RIVER [board cards: 4C,AD,9D,6D,AC ] SHOWDOWN Bassholma86 shows [ 9H,9S ] JEPPANOVIC35 shows [ KC,KH ] Bassholma86 wins $392. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Mongoback blev det efter flera snabba inköp på slutet o måste dra o träna nu. Hatar att inte få jaga back. Ska döda ikväll. Reggad till en satte till ett 320 dulls wsop kval också som vanns i förra månadens rejs. 30 platser vinner skiten så ska väl ta o lira. Får se om det blir samtidigt som de spelas lite nhl me polarna kanske Seat 1: lagrol ($197 in chips) Seat 3: hr. riisager ($171.25 in chips) Seat 4: JEPPANOVIC35 ($200 in chips) Seat 6: ebla_1464 ($236 in chips) Seat 10: MariaMirabel ($252.65 in chips) ANTES/BLINDS ebla_1464 posts small blind ($1), MariaMirabel posts big blind ($2), PRE-FLOP lagrol raises to $6, hr. riisager calls $6, JEPPANOVIC35 raises to $26, ebla_1464 folds, MariaMirabel folds, lagrol calls $26, hr. riisager folds. FLOP [board cards: ,, ] lagrol checks, JEPPANOVIC35 bets $32, lagrol raises to $70, JEPPANOVIC35 calls $70. TURN [board cards: ,,, ] lagrol bets $101 and is all-in, JEPPANOVIC35 calls $101. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN lagrol shows [ , ] JEPPANOVIC35 shows [ , ] lagrol wins $400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Men vafan ;S Hej Jesper, På grund av den affiliate du spelar under är du tyvärr inte berättigad till Race priser. Vänligen vänd dig till din affiliate ifall du undrar mer. Med vänliga hälsningar, Inte sitter väl alla o grindar arslet av sig utan RB för något K dollar? Jävlar va blackt. Antagligen scammar de väl också andra spelare som är berättigade till rejspriser eftersom många spelar under affiliates som inte tillåts vara med i rejset men ändå står med i resultatlistan o blockar platser. Lätt att braga med 100k rejs när man knappt behöver betala ut något Skumt att jag ändå fick vara med i turren. O nu blev det ju inte lika roligt att grinda volym Ultramisär på börsen också såg jag nu . Yiho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Då va man igång o direkt första handen blir man retardförklarad 2 ggr om Så jävla fint me turrepoker Kallt, torska en flipp o åkte nåra händer senare med 95s openpush i sb me 30bb, stdplay NHL nu o ett par timmar grind lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Men vafan ;S Inte sitter väl alla o grindar arslet av sig utan RB för något K dollar? Jävlar va blackt. Antagligen scammar de väl också andra spelare som är berättigade till rejspriser eftersom många spelar under affiliates som inte tillåts vara med i rejset men ändå står med i resultatlistan o blockar platser. Lätt att braga med 100k rejs när man knappt behöver betala ut något Skumt att jag ändå fick vara med i turren. O nu blev det ju inte lika roligt att grinda volym Ultramisär på börsen också såg jag nu . Yiho jag har en affe men jag får racepengar ändå! LÄCKERT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 jag får också racepengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 och jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Tydligen hade den här affen sina egna rejs av någon anledning. Tror värdet är typ samma i dom iaf Skrattretande kväll. Hittar fint värde men varenda jävla fisk lyckas stacka mig. Sen bestämde sig internet för att lägga ner mitt upp i alltihop o va nere 10 min. Fick ofrivilligt stänga ner med andra ord. Är det inte klienten som är mongo är det egna nätet obv. Grindat 4.5h iaf så det är ju stabilt. Ska kolla om jag kan byta inetoperatör insta. Krånglat allt för många gånger på senaste tiden... Bredbandsbolaget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Tydligen hade den här affen sina egna rejs av någon anledning. Tror värdet är typ samma i dom iaf Skrattretande kväll. Hittar fint värde men varenda jävla fisk lyckas stacka mig. Sen bestämde sig internet för att lägga ner mitt upp i alltihop o va nere 10 min. Fick ofrivilligt stänga ner med andra ord. Är det inte klienten som är mongo är det egna nätet obv. Grindat 4.5h iaf så det är ju stabilt. Ska kolla om jag kan byta inetoperatör insta. Krånglat allt för många gånger på senaste tiden... Bredbandsbolaget Fan va segt. Var ändå rätt hyvens värde nu på kvällen. Bra volym! Nya tag imorgon. Hade också lite problem idag, utav att klienten bara slutade fungera och allt stängdes ned. Däremot hände det bara en gång idag, hänt vid flertalet tillfällen tidigare. Vet inte riktigt vad man ska göra åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Tydligen hade den här affen sina egna rejs av någon anledning. Tror värdet är typ samma i dom iaf Skrattretande kväll. Hittar fint värde men varenda jävla fisk lyckas stacka mig. Sen bestämde sig internet för att lägga ner mitt upp i alltihop o va nere 10 min. Fick ofrivilligt stänga ner med andra ord. Är det inte klienten som är mongo är det egna nätet obv. Grindat 4.5h iaf så det är ju stabilt. Ska kolla om jag kan byta inetoperatör insta. Krånglat allt för många gånger på senaste tiden... Bredbandsbolaget samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 bbb har vart lite ostabilt senaste dagarna för mig också, vissa klienter har disconnat, men har funkat bra på andra ställen samtidigt funkat klockrent innan. heja bahnhof istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 NHL nu o ett par timmar grind lite senare Ja lite träning är aldrig fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 byt till bahnhof Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 vafan, race på ongame? vilken sajt kör du på? jag som trodde ongame va såååå hårda med att inte dela ut rakeback alls? ajaa, hoppas det löser sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 samma här Så mkt pluss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts