urmy Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 Wooot vi reppar ju massor med kul! Har man börjat bluffa utan outs får man väl fortsätta på flushkortet. Det kan nog herofoldas en del där Gillar inte någon gata jättemycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 Wooot vi reppar ju massor med kul! Har man börjat bluffa utan outs får man väl fortsätta på flushkortet. Det kan nog herofoldas en del där Det är väl just att du har börjat bluffa utan outs som är problemet imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 Det är väl just att du har börjat bluffa utan outs som är problemet imo. Ja det är väl slutsatsen man kan dra Körde nytt ett stanleycupsslutspel med 3 polare. Blackhawks mot Capitals. Gick till 6 matcher o torskade tot me 2-4 Sjukt roligt iaf Vansinnig spelglädje, särskilt när det är jämna matcher. Fin prestige i gamet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Hi Jesper, Last month you have raked $ 2.088.61. Do not hesitate to contact us if you have any further queries. Kind regards, Jeremy Affen sa att siffrorna han fått av siten var 1870. Tycker det fortfarande känns som lite lite men... 32k händer liksom. Känns ju inte stabilt att det är såhär dock ;S Frågan om det e första gången siffrorna visar fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeit Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Fick in 22k händer på ongames 1/2 förra månaden och rakeade 1.8k. Spelar dessutom tiiiight (20/17). Om du kör med HM kan du ju se hur mkt du rakeat, de siffrorna stämmer nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Fick in 22k händer på ongames 1/2 förra månaden och rakeade 1.8k. Spelar dessutom tiiiight (20/17). Om du kör med HM kan du ju se hur mkt du rakeat, de siffrorna stämmer nuförtiden. Gör dom verkligen det? Det trodde inte jag dom gjorde. Kan någon bekräfta/dementera? Ser ut att bli sitebyte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeit Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Gör dom verkligen det? Det trodde inte jag dom gjorde Stämmer på dollarn för mig. Var inte så för ett par månader sen, men nu så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Jo HEM ska stämma, de fixade det i en update för några veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Mailade igen nu, får se vad det blir för svar. Vart iväg o lirat lite hockey. Lär väl ta några givar men samtidigt vill jag inte spela mer hos skitsidan om det ska scammas med rakebacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Mailade igen nu, får se vad det blir för svar. Vart iväg o lirat lite hockey. Lär väl ta några givar men samtidigt vill jag inte spela mer hos skitsidan om det ska scammas med rakebacken. Vilket skin lirar du på? Vem har du som affe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Vilket skin lirar du på? Vem har du som affe? whitebet med redbetjohan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 whitebet med redbetjohan Ok, som fler påpekat låter det iaf som du fått på tok för lite. Hoppas det ordnar sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Jag rejkade ca. 1K/10K givar på ongames NL200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeit Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Hur mkt har du rakeat enligt HEM då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Hur mkt har du rakeat enligt HEM då? 2.7k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 2.7k Det låter korrekt om du inte är jätte-spew. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 men vafan ska inte få gå till så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Det låter korrekt om du inte är jätte-spew. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 +1 WB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Jag rejkade ca. 1K/10K givar på ongames NL200. 2.7k Detta är skoj se när jag har rejkat 2.7k$ på 12k händer (ongame) (omaha) Mestadels PLO100.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Hi Jesper, We have contacted the network and they have confirmed the amount that you have raked for the month of February. Please note that we are not responsible for third party programmes. Do not hesitate to contact us if you have got any further queries. Mycket mycket underligt... Dessutom blir man väckt kl 08 av att någon börjar hamra i huset. Håller på ända fram tills nu så den här dagen är väl mer eller mindre körd Fattar inte vad det är för idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 woooow dom snikna jävlarna tar 2% avgift på uttagen via neteller också Är det sant eller Blir att ta den långa vägen runt med banköverföring. Kommer ju torska en del där också så är väl knappt värt det, men såna där hycklerier orkar jag inte med. Skulle iallafall hålla mig borta från whitebet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Jag rejkade ca. 1K/10K givar på ongames NL200. Jag rejkar nästan 1k/10k på boss nl100-150, mestadels nl100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Jag rejkar nästan 1k/10k på boss nl100-150, mestadels nl100 Men det är för att du är lag...och tuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Men det är för att du är lag...och tuff! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts