Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är så tiltad att jag håller på att avlida :twisted: Var på burger king själv o skulle beställa en snabb burgare innan jag drog hem. Kom fram snabbt o betalade, tiden gick o efter de som beställde efter mig började få sina burgare undrade jag fan vad som pågick. Så efter 20 min när jag började ifrågaställa vad fan som pågick så säger idioten att jag inte beställt något!!! 82 spänn dragna från kortet. Mer än vad det ska kosta till och med. GAH

Visste tamefan inte var jag skulle ta vägen, tog kort på idioten i all hast men va kan man göra med det liksom :( Frågan är hur fan han lyckas med detta helt nykter... Helvetes hora

beställ aldrig någonsin från burger king karlstad city :( Pengarna spelar fan ingen roll, är mer vråltiltad än jag någonsin varit. Så maktlös, kunde eller kan inte göra något mer än att se mig blåst :(

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hmm, borde funnits nåt kvitto nånstans, brukar de inte lägga det i den där plastkorgen som de har ist för brickor? Störigt som fan iaf, förstår helt och hållet känslan.

Jo precis, men samtidigt måste det ju blivit fel någonstans eftersom det aldrig kom någon whopper cheese över huvud taget. Normalt tar ju en person betalt och en annan går och hämtar grejerna under nätterna för att göra det så effektivt som möjligt.

Sjukt tiltad vid tanken på händelsen fortfarande. Försökte norpa en big king xxl men han var uppmärksam när jag desperat försökte sno den :mrgreen: Det var efter det kameran åkte fram för att fota mongot och här blev det riktigt dramatiskt när en annan man bakom kassan av okänt ursprung är snabbt framme o snor min telefon och hotar ringa polisen :rolleyes:

Retirerade till sibylla och fick mig en burgare tillslut

Postad

lol BK. Beställde två double whopper cheese en gång, fick en singel cheese och en dubbel utan cheese och var inte ens en level. Verkar hålla genomgående bra kvalitet på kassadonksen landet över, synd maten är rätt fin bara :rolleyes:

Postad
Tycker själv whopperburgarna är lite torra, däremot angus bacon & cheese är ju gudomlig och crispy chicken sick nice den med.

jag har själv också hållit mig till angus b&c fram till för ett tag sen när jag tog en helt plain whooper. Whopper är verkligen riktigt god =)

Postad

Hahah, från FB där jag tiltade loss inatt

haha, jag kænner en som jobbar dær, han sa att en blev mordhotad igår, killen tog bilder på han etc. Var det du?:P

Mordhotad bare... Vilka jävla idioter

Postad

Nej det e riktigt sjukt... Det var en rätt fin fylla iof :)

Bakispoker har ju sällan gått bra o började ju inge vidare idag heller. På något sätt lyckades jag välja fel beslut varje gång ;s Grävde långsamt ett rätt fint hål men sen sa de pang pang me nåra klonkar så var man tillbaka.

Bedrövligt hur som, dags o hitta tillbaka till liret känner jag

Postad

Såja rev av en 4h session för att starta dagen med 7-9 bord varierat :) Gick nått förbannat segt tills sista timmen ungefär då det helt plötsligt började gå lite bra och fiskarna donerade. Hade en fin TTTT mot 444 mot en reg men dröjde ju inte mer än nåra händer så va de 999 mot TTT omvänt sen ;S

Någorlunda nöjd med spelet mot slutet av sessionen. Känner mig fortfarande jävligt veck ofta dock... Gör det för krångligt

Träna sen tar vi väl 4 h till :)

Riktigt nöjd med grinduthålligheten atm!

Postad

Börjar få en jävla ovana att stänga ner alldeles för sent innan träning som gör att jag sitter som nu o käkar 40 min innan den börjar ;E Stålmage iof så är de lugnt i början av träningen brukar de gå bra, brukar inte bli såhär nära inpå dock. Spännande!

jävla fiskar... Vore ju nuts me nån här hemma som lagade maten o serverade så man kunde grinda vidare :)

Postad
Ska käka o sen grinda så länge det bär. Tagit lite koffeintabletter :) Tänkte testa o grinda med lite levande ljus o se om man hamnar i harmoni kanske :)

Grinda inte på koffeintabletter, man blir bara strirrig och spelar som en åsna.:twisted:

edit: iofs är jag en åsna

Postad

aaaah gick ju inte riktigt som planerat de där... Börjar med att bluffa iväg ett par inköp till dunderfiskar o sen nu börjar nätverket bli cp så man inte kan fylla på eller starta upp nya bord. Helvete också.

Tycker koffeintabletter funkar rätt ok, de gör väl antagligen inga underverk när man är helt död sen innan men är man mer ute efter piggnadskicken på ett lite slappt huvud tycker jag allt det funkar

Postad

Jises va trist detta va ;S O fan vad jag suger på hu...

*edit*

O där gula man ju me uberdraget mot 92o som han inte hade något problem att hitta tvåparet med. Helvete så tiltande. dööööö ongame.

Tär på psyket att bli sönderägd av en 92/20 spelare som limpar alla buttons :(