Rooney Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 Positiv utveckling angående pokern sen comebacken verkligen Kan sitta längre och längre sessioner, tycker tänket är ganska bra och blir sällan upprörd om ens alls. Dessutom alltid fingret på synknappen på punis vis! Spelade just en 3h session som kan ha gått lite hur som helst. Misslyckades med många moves men turade en del o hade fint värde vid borden! Kollar hur jag ligger till vid månadsskiftet. Ska bli intressant, känns inte som det gått särskilt bra men samtidigt har jag nog spelat bättre än någonsin Citera
Rooney Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Kommer inte ha tid att spela i helgen o antagligen inte imorgon heller så stänger ner för månden med en griskass session över 1½h. Sprang ändå hyffsat så plussade nog men fyyyyy va hemskt spel stundtals. Citera
Rooney Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Ska verkligen fortsätta med att inte kolla resultat... Trodde jag jobbat in ett rätt skapligt plus idag så visar det sig att det är ett inköp typ. Blir så tiltad på sånt där. Särskilt eftersom det fina plusset försvunnit i kassa spel. Som jag misstänkte är den röda linjen finare än den brukar. Går strax under sträcket och faller långsamt. Dock ser jag en tendens till större fall de sista tusen händerna vilket är precis hur spelet känts. Spelat sämre och ofta med bristande koncentration de senaste sessionerna. HM säger 13 bi upp på 14k händer. Tror det stämmer rätt bra. Rullar på med 8.6bb/100 på 60k händer på ongames nl200 sen jag började där igen. Statsen ser helt klart bättre ut än någonsin. Kan lösa upp spelet lite till kanske. 23/19 atm Gött o känna att allt är på rätt väg Bara fortsätta jobba på spelet o blunda för resultatet. Får se om jag går in efter halva månaden o kollar hur det ligger till Citera
Myt4z Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 GL nästa månad chap! Har mött på varann en del under Jan, dock inga större potter tror jag! Citera
Miami Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 rooney is back? det var på tiden! ' gl. Citera
draft Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 23/19 på 5-handed låter lite väl tight i.m.h.o. Jag lirar 26/22 6-handed. Nåt mittimellan vore nog det allra bästa, haha! Men du kan ju inte klaga på resultatet, WP! GL i februari, Rooney! Citera
Staahla Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 23/19 på 5-handed låter lite väl tight i.m.h.o. Jag lirar 26/22 6-handed. Nåt mittimellan vore nog det allra bästa, haha! Men du kan ju inte klaga på resultatet, WP! GL i februari, Rooney! Varför spelar du 26/22 om du tror att tajtare är bättre? Citera
DrClemetnz Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Varför spelar du 26/22 om du tror att tajtare är bättre? låååål är ju coolt o vara lag ffs Citera
Rooney Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 GL nästa månad chap!Har mött på varann en del under Jan, dock inga större potter tror jag! gj rooney is back? det var på tiden! ' gl. 23/19 på 5-handed låter lite väl tight i.m.h.o. Jag lirar 26/22 6-handed. Nåt mittimellan vore nog det allra bästa, haha! Men du kan ju inte klaga på resultatet, WP! GL i februari, Rooney! Tack tack det är trevligt att vara tillbaka på banan igen låååål är ju coolt o vara lag ffs Clempa vet, coolast av dem alla! Efter sprutpuni obv Stor klonk nere på stan just. Aldrig ägt en riktig tjock vinterjacka utan drivit runt i tunnare vår o höstjackor hela vintrarna. Har väl inte gjort jättemkt iof då jag är väldigt varm av mig, men inte ens jag har orkat stå emot denna vargavinter! Kollade runt lite i olika butiker men var väldigt glest utbud. Hittade en fin fjällrävenjacka på Naturkompaniet men fanns inte storlekar. Kollar runt övriga stan o hittar inte ett jota. Funtar på om man kan beställa jacka kanske o går tillbaka till Naturkompaniet. Så visar det sig att de hade en undanhängd jacka av just den jag ville ha i min storlek som en snubbe inte hade velat ha Klonk! Mor o far står för halva också då jag fyller 20 om två veckor så det var klonk det också Citera
urmy Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Tack tack det är trevligt att vara tillbaka på banan igen Clempa vet, coolast av dem alla! Efter sprutpuni obv Stor klonk nere på stan just. Aldrig ägt en riktig tjock vinterjacka utan drivit runt i tunnare vår o höstjackor hela vintrarna. Har väl inte gjort jättemkt iof då jag är väldigt varm av mig, men inte ens jag har orkat stå emot denna vargavinter! Kollade runt lite i olika butiker men var väldigt glest utbud. Hittade en fin fjällrävenjacka på Naturkompaniet men fanns inte storlekar. Kollar runt övriga stan o hittar inte ett jota. Funtar på om man kan beställa jacka kanske o går tillbaka till Naturkompaniet. Så visar det sig att de hade en undanhängd jacka av just den jag ville ha i min storlek som en snubbe inte hade velat ha Klonk! Mor o far står för halva också då jag fyller 20 om två veckor så det var klonk det också Inte baller att låta päronen betala ens jackor om man är pokerpro Citera
Rooney Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 Inte baller att låta päronen betala ens jackor om man är pokerpro Fel fel har inte fått något av mor o far på många år utöver små presenter jul o födelsedag o nu var jag väl värd något extra när jag fyllde 20 tydligen så de stod för halva Vilken dagbok var det någon whinade över att den "bara" fått 2 lax i 20-årspresent? Där kan vi snacka oballer Utgång Citera
Rooney Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 haha lyckades tamefan med den bästa fyllan all time igår, jävlar va roligt det var Stört full men aldrig i närheten av att må dåligt eller vara helt borta. Flera luckor. Roligast var när jag imorse klockan 6 klivit upp ur sängen o vandrat till soffan o lagt mig, sen hade tjejen kommit efter o frågat vad jag håller på med så hade jag bett henne att lägga sig så jag får skeda. Kort senare ställer jag mig upp helt plötsligt o bara vandrar till sängen igen o däckar. Trodde hon drev med mig när hon berättade Citera
killerwolf Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 en av mina favoritjackor alltime kommer från fjällräven. http://www.fjallraven.se/Produkter/jackor--vastar/greenland-jacket However, som vinterjacka har jag nog aldrig varit nöjdare än den jag har nu, är en snowboardjacka från 4square men den e så sjukt retro att den blir grym som vanlig vinterjacka en dag på stan, klonka den på en outlet för 50%. 1400 pix istället för 2800 sitter som en 2outare på river. Citera
Elitloppet Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Tjena. Läste på aftonbladet att du inte är till salu. Kul att du kommit upp dig såpass mycket att AB uppmärksammar. Men vem är träsktrollet på bilden? Citera
Rooney Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Men jesus... Testar lite RUSHpoker med 600 dulls som ja fick in på FT. 2 tablar o fyrbetbluffar med KJs. Får en syn o floppar färgen, får in de mot AQ nötfärg Down to 1 tabling Citera
Rooney Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Gul Nästan iaf Synar 3b pre ur poss me AJ, floppar esset o checksynar 2 gator, river Q o han har tvåbarrelat med QQ HEHE Kul spel iaf Ska nog gå att vinna på om de slutar va så förbannat riggat. Så jävla segt att inte kunna få in mer pengar atm Citera
killerwolf Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 satte in $200 dolls förra veckan och provade på, var snabbt upp i $800 för att sedan dropa allt på coinflips (Nl100) Citera
Rooney Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Nu gula ja helt Första gången ja gör de me ett konto tror jag Nötte NL100 o gick lite upp o ner innan de sista rök i en coin Tror ja kan sätta in mer imorgon. Helvete vad segt det kommer kännas att spela vanlig poker nu Citera
killerwolf Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Nu gula ja helt Första gången ja gör de me ett konto tror jag Nötte NL100 o gick lite upp o ner innan de sista rök i en coin Tror ja kan sätta in mer imorgon. Helvete vad segt det kommer kännas att spela vanlig poker nu , men å andra sidan så återupptäcker man tjusningen med riktig metagame. "lolol så less han är på att jag hackar på han nu" Citera
Klyka Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Tldr all, så: Blir det cosmo nu? Citera
Rooney Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 , men å andra sidan så återupptäcker man tjusningen med riktig metagame. "lolol så less han är på att jag hackar på han nu" Precis Tldr all, så: Blir det cosmo nu? Är ju inte mycket för livepoker men något besök ska det väl bli! Citera
Recommended Posts