Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ett tips för NY är en tour av Greenwich Village. http://www.foodsofny.com/greenwichvillage.php

 

Gick den med sambon förra gången vi var där och det var sjukt bra. Vi var ca 15 personer som samlades utanför en liten shop i the Village och mötte upp guiden. En tokrolig tjej i 40-årsåldern som sen drog runt oss i området och berättade om dess historia, byggnader osv. En grej med touren är att man får in och provsmaka 7-8 affärers matutbud så man klarar sig utan att bli hungrig. Ser tillbaka på det där som en av de bästa grejerna med NY-besöket.

 

Är man sugen på shopping och vill lägga en dag på det så rekas http://www.nyctourist.com/info_woodburycommon.htm

 

Bussen dit ut tog väl ca en timme. En stor outlet-village med mängder av billiga märkeskläder. Rent, prydligt, tillmötesgående personal etc. Shoppade loss på skor, jeans etc...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips för NY är en tour av Greenwich Village. http://www.foodsofny.com/greenwichvillage.php

 

Gick den med sambon förra gången vi var där och det var sjukt bra. Vi var ca 15 personer som samlades utanför en liten shop i the Village och mötte upp guiden. En tokrolig tjej i 40-årsåldern som sen drog runt oss i området och berättade om dess historia, byggnader osv. En grej med touren är att man får in och provsmaka 7-8 affärers matutbud så man klarar sig utan att bli hungrig. Ser tillbaka på det där som en av de bästa grejerna med NY-besöket.

 

Är man sugen på shopping och vill lägga en dag på det så rekas http://www.nyctourist.com/info_woodburycommon.htm

 

Bussen dit ut tog väl ca en timme. En stor outlet-village med mängder av billiga märkeskläder. Rent, prydligt, tillmötesgående personal etc. Shoppade loss på skor, jeans etc...

 

Inte visste jag att en heterosexuell relation kunde göra en man så gay.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh... Om ett år skriver hon förstås att i USA är man ofta 22 år. Det framgår väl av sig själv? :shock:

 

Jättedum diskussion :S

 

Kolla in Murray Hill East Suites om du inte gjort det redan. Ligger centralt, har riktigt stora rum och priserna är låga för att vara Manhattan.

 

Varit ett alternativ sen innan, tack ändå!

 

Ett tips för NY är en tour av Greenwich Village. http://www.foodsofny.com/greenwichvillage.php

 

Gick den med sambon förra gången vi var där och det var sjukt bra. Vi var ca 15 personer som samlades utanför en liten shop i the Village och mötte upp guiden. En tokrolig tjej i 40-årsåldern som sen drog runt oss i området och berättade om dess historia, byggnader osv. En grej med touren är att man får in och provsmaka 7-8 affärers matutbud så man klarar sig utan att bli hungrig. Ser tillbaka på det där som en av de bästa grejerna med NY-besöket.

 

Är man sugen på shopping och vill lägga en dag på det så rekas http://www.nyctourist.com/info_woodburycommon.htm

 

Bussen dit ut tog väl ca en timme. En stor outlet-village med mängder av billiga märkeskläder. Rent, prydligt, tillmötesgående personal etc. Shoppade loss på skor, jeans etc...

 

Tack för tipsen. En tripp till outleten är given :)

 

Inte visste jag att en heterosexuell relation kunde göra en man så gay.

 

:S

 

 

 

 

Riktigt dålig känsla ang hotellbokningen. De har fortf inte bekräftat :(

 

Funderar på att åka och träna. Så jävla trött bara... Fastnat i slösurfträsket de senaste 2 timmarna. Koffeintabletter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAAAAAAAAAAAH jag hatar hotels.com vad är det för jävla kuksida!!!

 

Ringde nu och undrar vad fan som händer o varför de inte bekräftar bokningen, då säger han bara "Nej det har blivit något fel men jag vet inte vad så bokningen har inte gått igenom så du får gå in och försöka igen" Hotellhelvetet finns inte ens kvar att boka nu, och dom verkar inte ha haft några som helst planer på att informera mig om detta

 

Finns inga vettiga alternativ kvar, asetwetw4y6347u5457

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dödstiltad deluxe. Rabattkoden för 10% som funkade inatt funkar inte. Den som jag använde för att boka första hotellet funkar inte heller. IDIOTERNA på hotels.com är så fruktansvärt åsniga att de vägrar hjälpa mig när det är de som gjort fel o skrivit ut fel information angående första hotellet. Någon student med mecenatkort som kan logga in o kolla vad nya rabattkoden för hotels.com är plsssssss :( :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP Rooney!

 

Snyggt, skönt att det ordnade sig. Hoppas ni har en grym resa!

 

Tack :) Kommer nog bli hur bra som helst!

 

Planerar att göra samma sak som i vegas o handla en väska full med kläder på någon märkesoutlet, value som fan :-) Gjorde det när jag var i vegas för 1½ år sen och har knappt handlat kläder sen dess men nu börjar de bli slitna

 

Riktig telefonkung är du RonnaG. Vet ju vem som skötte kontakterna i Amsterdam så att säga.

 

Är ju inte blyg när det gäller sånt vetu punagangstern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha hade hört att nån hade sex första programmet i ph o hon va med i schulmanshow på aftonbladet o verkade ju helt jävla pantad så fick kolla upp saken helt enkelt

 

"ååååh så jävla kåt, ska vi knulla?"

 

"Men lägg lakanen över mig så kör vi doggystyle"

 

"Nej nej nej vi kan inte göra det, då ser alla ju"

 

"Vadå ser alla?"

 

"Ingen vet vad vi gör" (jätteobv vad dom gör :shock:)

 

"Nae det här går inte allså, nej nu kommer jag"

 

"Nej nej nej lägg av"

 

"Nej jag kommer, fitta"

 

"Kom då"

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Måste ses, tv6 play första avsnittet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...