Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Kan rekommendera något annat jag såg på PAF nu btw, Paf Karibien Poker, nån satellit för 5.50 till något evenemang i samband med Robinson i februari. Jag är upptagen då så jag orkar inte forska exakt vad det är, men det låter som ett sjujävla övervärde i alla fall.

Samt kryssningssatelliten såklart ikväll, men det skiter väl Suparweekendspelarna i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mörkpoker (PL)

7-Card

7-Card H/L

Omaha PL

Omaha H/L

Texas L

Texas PL

Texas NL

Nån som vill leka mixed games-turre nästa lördag?

Vad är taxan och var någonstans ska man leka?

Varför är jag inte med i MSN-grupp?

Fråga Erik varför han inte bjudit in dig. Som skapare av gruppen tror jag han är ensam om att kunna invita folk.

Also, vi har redan en Ola i gruppen :)

För att den ursprungligen var till för superweekendgänget, och sen har DP o Illvillja nästlat sig in?

Ni kan få zoinka doinka in mig också. Det är fortfarande en mikroskopiskt liten chans att jag kan/vågar åka till Tallinn. Nu har jag ingen av er på MSN och använder det ytterst sällan och lär bli utkastad pga fyllesnack på natten mellan fredag och lördag....

Länk till kommentar

Som småbarnsförälder borde du föregå med gott exempel och inte röka alls! :evil:
Du kan vara lugn för att min kära sambo gör vad hon kan för att få kidsen att hata rökning. Berätta nu om alla dina olater så att jag kan fördömma allt det du pysslar med!

En uppsida med rökningen, förutom att den får mig att lukta otroligt gott, är att den tydligen minskar risken för att hornhinne-implantatet ska spontanlossna.

This message was brought to you by:

marlboro-mummy.jpg

Länk till kommentar

Tjosan hejsan vad det har packats och flyttats i helgen. Sju st flyttkartonger, en sopsäck, en table top samt Rock Band + GH-attiraljer packades in i bilen efter att jag kört tre rundor till tippen med allehanda skit. Bara för att vara på den säkra sidan slängde jag upp ett trädgårsmöblemang på biltaket också.

Sen bar det av till Estocolmo!

gamlabettan.jpg

Gamla Bettan på väg!

Blir en vända till nästa helg med nästan lika mycket skit som ska flyttas. Kärran gick som ett spjut hela vägen. Tills man nådde Sthlm då alltså. KÖER! Klockan lite över tre en måndag liksom. I en timme tuffade jag fram i en hastighet av 2 km/h. Kul, kul. Ska aldrig mer köra bil i Sthlm kl 06-09 och kl 15-19. Sick!

Fine. är det rusningstid kan det vara 20 min köer till Malmö/Lund så lite van är man. Men det är skillnad på 20 min och en timme! :-(

Also, plus ett på det Myssion skrev om brudarna. Jag fattar inte grejen med "snygga" filmstjärnor/modeller/silikon/Slitzbrudar. Snygga, visst ok då, men attraktiva? Inte ett dugg. Jag har svårt att sätta fingret på varför men det kanske är som Myssion säger, att de försöker för mycket liksom.

Sen kan man spotta ur sig klyschor om att skönhet kommer inifrån och sånt, (och det gör det väl till stor del) men sann sexighet kommer genom kärleken!

(badabing! Skicka priset för årets slisko-klyscha till: Jennez, Vasastan alternativt till Gamblerz. De vet vem jag är.)

Länk till kommentar

Måste det vara nästa lördag just? Om du säger nästnästa så ställer jag upp på any mix of mixes!
Be klubben byta dag, så...

Onsdag, 120:-

Förrätt

Liten Moule Mariniere

Stuvade trattkantareller på Brioche

Varmrätter

Bouillabaise med Rouille och Parmesanost

Stekt Biff Tartar med smålök, Madeirasky och rostad potatis

Dessert

Chokladtårta från vagn

Vilka hänger på och äter lunch i morgon?

Länk till kommentar

2. Vad kostar ett paket om man vill ha dubbelrum och två resor Jens?

Öh, ja, det kostar €650 plus en flygbiljett och dubbelrumstillägg... vad nu det kan tänkas bli... :rolleyes:

Om man orkar leta lite kan man väl komma undan rätt billigt med flyget. Kanske bäst att Ola tar den pucken. Börjar ju dock dra ihop sig så om jag tar i i överkant säger jag 3k sek bara för flygbiljetten t/r. Uppgradering till dubbelrum borde vara en försumbar kostnad. Max en femhundring skulle jag tro.

Länk till kommentar

Also, plus ett på det Myssion skrev om brudarna. Jag fattar inte grejen med "snygga" filmstjärnor/modeller/silikon/Slitzbrudar. Snygga, visst ok då, men attraktiva? Inte ett dugg. Jag har svårt att sätta fingret på varför men det kanske är som Myssion säger, att de försöker för mycket liksom.

Sen kan man spotta ur sig klyschor om att skönhet kommer inifrån och sånt, (och det gör det väl till stor del) men sann sexighet kommer genom kärleken!

(badabing! Skicka priset för årets slisko-klyscha till: Jennez, Vasastan alternativt till Gamblerz. De vet vem jag är.)

Hur menar du då? Säger absolut inte att du har fel/att jag inte håller med men är nyfiken. Utveckla gärna. :)

Genom kärleken till sig själv isf tänker jag då.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...