eurythmech Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Seriöst alltså, folket på klubbarna måste ta Double Trouble till sina hjärtan. Alla får två Holdem-händer och sen vinner den bästa handen helt enkelt, dubbla chanser att klonka. Sen kan man köra Double Trouble with a twist, då får man fyra kort (man kan ju köra 5-6 kort om man vill också) och får konstruera sina två händer själv. Rekommenderas varmt! Hur kontrolleras att man inte blandar om sina händer? Låter sjukt kul iaf. Om jag nån gång är rik nog att sätta min fot på en klubb kanske jag provar. Courchevel, btw. Jag var tvungen att fuskkolla hos ACP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Hur kontrolleras att man inte blandar om sina händer? Låter sjukt kul iaf. Om jag nån gång är rik nog att sätta min fot på en klubb kanske jag provar. Man får ha händerna tydligt liggande bredvid varann. Funkar nog bäst när det är shorthanded så det finns gott om plats och alla kan se så ingen fuskar, körde faktiskt det på Gamblerz en vardagkväll då vi bara var 5-6 pers. I vårt homegame så är det givetvis ingen som har nåt fuffens för sig, men handlar det om nåra K en helgnatt på en klubb så finns det säkert folk kan köra en fuling. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Ibland älskar man faktiskt sina föräldrar. Eller ok, ibland älskar man de mer än man annars gör. Hade tänkt åka ner till Skåne för att flytta ut ur lägenheten som nu är såld. Till detta behöver jag min bil som exet dessvärre har kört sönder. Ljuddämparen är åt helvete och hon vägrade av ngn anledning att få den lagad. Fan vet varför för resten av "skiljsmässan" har gått smidigt. I alla fall, jag behövde bilen imorgon. Min kära far hade lovat att köra den till verkstaden så jag ringde till alla verkstäder som finns i Lund. Fullt överallt. Tidigast måndag sa de på en. Efter att ha ringt runt och fått nobben överallt tänkte jag att jag får väl ta den tiden på måndagen då. Ringer till verkstaden och då säger de - En Ford? Det är inte den som vi har inne då? - Nej, den ska in på måndag, säger jag - Ah ok, då behöver vi regnumret. Jag uppger regnumret och killen i luren blir tyst. Efter några sekunder säger han: - Jamen vad fan, det är ju den som står här! Den är klar att hämtas imorgon! Klonk! TACK pappa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Nu blev man ju jävligt sugen på att åka till Australien, hittade nötflyget (11k i ekonomi och 22k i Business (det får bli det senare i så fall, med så lång flygning)). 40 timmar åt vardera hållet (det är nu ni säger wtf, det brukar ju ta 28-30). Men det är det som är det fina i kråksången, man pallar ju inte sådana gigantflygningar... Men Qatar Airways flyger Arlanda-Melbourne med endast en lång mellanlandning i Qatar, och då passar man på att ta in på hotell och sova ut. 10 timmar flyg, 20 timmar hotell/internetaccess, 10 timmar flyg, det går ju att överleva. Fan, ska ge det exakt ett försök på PAF ikväll och ett försök på Prima i deras semi-steps. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 danishdraw väl? (nej, spelar inte själv). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 danishdraw väl? (nej, spelar inte själv).Jups Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Jups Vad är väl en bal på slottet, ute på plats 20. Men enkelt avklarat "dagsfinalen" på Prima, "veckofinal" på lördag till "månadsfinalen" alltså. Lite trött på poker bara. Trött på det mesta förresten, behöver köpa mig ett liv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 På väg ner till Skåne. Det var riktigt längesen jag var där. Det var nog när det var Tony Rickardsson racet sist. Tiden går så jäkla fort. Men ikväll bjuder bästa polaren på middag och det ska liras Rock Band alternativt Guitar Hero - Beatles eller 'Tallica. Ska också samla ihop allt jag äger och antingen kasta eller föra med upp till hufvudstaden. Ska bli intressant att se vad man faktiskt har för lösöre. Det mesta hamnar nog på tippen ändå... Läge för er som har tingat pokerbord att hämta nu i helgen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Eftersom killarna här inne verkar sitta och dreggla över sci-fi brudar (?!) så måste jag ju självklart kontra med vad jag sitter bänkad framför vecka efter vecka på tv... Alltså, det är HELT OK med mig om fler killar såg ut så Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Jag tvingandes att se ett avsnitt av den där smsserien och noterade den snubben. Han har ju shysta kläder men han ser lite väl tillrättagjord med den statiska sur/cool/kåt blick 24/7. Men men... det är inte jag som är flicka och ska kolla serien. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Jag tvingandes att se ett avsnitt av den där smsserien och noterade den snubben. Han har ju shysta kläder men han ser lite väl tillrättagjord med den statiska sur/cool/kåt blick 24/7. Men men... det är inte jag som är flicka och ska kolla serien. statisk sur/cool/kåt blick 24/7 är det bästa som finns! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Ok, det finns EN tjej som knäcker ALLA inom sci fi... Milla Joviovoiviovich kan slänga sig i väggen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 statisk sur/cool/kåt blick 24/7 är det bästa som finns! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 chuck är ju jävligt kung i gg just nu, men snygg vetifan? Ok, det finns EN tjej som knäcker ALLA inom sci fi... Milla Joviovoiviovich kan slänga sig i väggen! +++++++ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 http://www.realdoll.com/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Man måste ju sätta lite press och mål! Kommer ingen av oss till finalbordet i tallin (fre,lör vid lucia) så lägger jag av med pokern efter vegas. Vi kommer ju vara en miljard personer som ska spela i Tallin så lyckas vi inte ens då så ska vi fan skämmes. Och om det råkar gå bra... så går 90% av mina vinster till konsumtion innan jag når sveriges gräns igen. ...undrar om det tar lång tid att skeppa hem maseratin efter klonk i 1000kr-eventet? Segt också att realdoll verkar vara common stuff. Trodde man skulle vara ensam o ha en sån sambo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Lite trött på poker bara. Trött på det mesta förresten, behöver köpa mig ett liv. Räcker pengarna från förra turren som blev som det blev? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Räcker pengarna från förra turren som blev som det blev? Skrivit kontrakt på nya lägenheten idag, wohoo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Skrivit kontrakt på nya lägenheten idag, wohoo! Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Ok, det finns EN tjej som knäcker ALLA inom sci fi... Milla Joviovoiviovich kan slänga sig i väggen! Här måste jag nog säga att du är ute och cyklar Lisa. Nog för att jag är känd för att ha en rätt märklig smak , men Ali Larter krossar väl lilla söta Hayden i Heroes? Min topp 5 tjejlista just nu: 1. Evangeline Lilly 2. Pink 3. Mädchen Amick 4. Ali Larter 5. Neve Campbell Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Här måste jag nog säga att du är ute och cyklar Lisa. Nog för att jag är känd för att ha en rätt märklig smak , men Ali Larter krossar väl lilla söta Hayden i Heroes? 4. Ali Larter I stand corrected! Du har naturligtvis rätt, jag såg bara s01 och lite på s02 så jag hade glömt bort Ali... Blev påmind om Hayden när jag kollade på Ellen idag bara (ja, jag behöver också köpa mig ett liv) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Kända lättklädda kvinnor. Kul. Känns lite som en ***-tråd på 2+2. Kom tillbaka Othello! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Jag vill gifta mig med Abby i Navy CIS. Jag är också livrädd för henne... snacka om mixed feelings. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Alltså rollfiguren, inte skådisen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts