Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Dåså. Pussa dina ungar och älska med frugan ikväll. Du ska ut på en resa johnny boy....
Tur jag har med min bodyguard Valtererik till Tallinn. Och skulle du lyckas knäppa honom så står Klyka på tur. Och lyckas du plocka honom så tar Crappy över... Tillsammans väger de fanimig nästan lika mkt som du!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur jag har med min bodyguard Valtererik till Tallinn. Och skulle du lyckas knäppa honom så står Klyka på tur. Och lyckas du plocka honom så tar Crappy över... Tillsammans väger de fanimig nästan lika mkt som du!

Nu är det iof ingen risk att han ens tar sig förbi mig. Jag är ett dödligt vapen. För övrigt glömde du Schneidarn som är i samma division som resten av ligan du namedroppade.

Länk till kommentar

Nu är det iof ingen risk att han ens tar sig förbi mig. Jag är ett dödligt vapen. För övrigt glömde du Schneidarn som är i samma division som resten av ligan du namedroppade.

Jag skulle nog inte ens märka att min pung slår av dig kepsen när jag svischar förbi.

Länk till kommentar

Du glömmer att jag har rött - ja just det, RÖTT - bälte i karate. Kiay mothafakkah!

Dessutom springer jag jävligt fort..

Länk till kommentar

Nu är det mer eller mindre klart. Yours truly ska coachas till guld och gröna skogar medelst turbo sngs på ongame.

I veckan snackades en bekant och jag vid angående vinnande spelare, coachning och pokerteori. Det har nu mynnat ut i att denna stackare har tagit på sig att försöka coacha mig till att bli kontinuerligt vinnande på turbo sngs. Jag har under en längre tid, i princip uteslutande, spelat forumturrarna och inte speciellt mycket mer. Därför kommer det här väldigt lägligt då det kan bli den nystart som jag nog behöver för att öht fortsätta med pokern i samma utsträckning.

Added bonus, nu kanske man äntligen kan få in lite pokersnack i den här jäkla sthlms-stekar-rosévins-snajdar-dagboken :-P

Vi kommer att börja med att jag railar coachen via skype medans han spelar och förklarar de grundläggande tekniker och teorier han använder sig av. Koncept vi kommer att snacka om är icm och gap till att börja med. Har gjort min hemläxa och skaffat mig en grundläggande förståelse för icm så det ska bli intressant att starta grinden och raila för att utbyta tankar och frågeställningar som har dykt upp. Har även dragit hem en del videos från cardrunners för självstudier. Funderar på att köpa in mig på sng wiz för post play analys men det finns ju gratis icm-räknare på teh internetz så jag avvaktar lite med det.

Ambitionsnivån ligger på att först och främst bli vinnande på $10-sngs, turbostyliee. Har avsatt en rulle för det här projektet på ett ongameskin och för första gången skaffat ett konto med lite rb :ola: Hoppas lite positiv varians kommer att trilla in nu till en början så vi får en smakstart på projektet.

Mer om det här senare...

Länk till kommentar

• 5 eller 10 platsers?
  • Vilket skin?
  • Nick?
  • Antal inköp i projekt rullen?
  • Lycka till!

10

PokerIdol

Håller jag för mig själv ett tag men det har inget med mitt jinxade pf-nick att göra iaf :-P

Ca 100 buyin till att börja med

Ty :mrgreen:

GL

Lycka till och fridens liljor!
Tackar boys!

Rosé är ju mumma..
Öl är mummigare och whisky är mummigast...
Länk till kommentar

Added bonus, nu kanske man äntligen kan få in lite pokersnack i den här jäkla sthlms-stekar-rosévins-snajdar-dagboken :-P

Har ni märkt hur rollerna har skiftat? Först var jag den ultimata stekaren, nu har Lisa tagit över. TF satt hemma och gjorde typ ingenting med sitt gårdassiga Svenssonliv - det har jag tagit över. Jag och Lisa spelade inledningsvis en hel del onlinepoker - det har TF tagit över.

Alltså kommer dagboken alltid vara som den alltid har varit. Fast olika personer skriver om standardämnena då; stek, svenssonliv och poker.

Länk till kommentar

Vem får barnbidrag?

Barn som bor i Sverige har rätt till barnbidrag. Det betalas ut från och med månaden efter barnets födelse, eller senare till exempel om barnet flyttar till Sverige. Barnbidraget är skattefritt och betalas ut till och med det kvartal då barnet fyller 16 år. Du får det senast den 20:e varje månad.

Blir mao lätt att klura ut TF's nick, bara att kolla vem som spelar ett tiotal $11 Turbo-Sng's på Ongame den 20:e varje månad, torskar dem och tar en ofrivllig paus till den 20:e nästa månad.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...