Liza Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Vilka händer får man syn av om man ställer där i Jens situation? Jag skulle sällan sätta ngn på en färdig stege där iaf, så då synar jag (mot all in) med: överpar(marginellt), set, tvåpar, stege obv, toppar med öppet stegdrag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 standard, skeppa on flopp! Vad tänkte du att du skulle göra, eller vad hade du bestämt dig för att göra när du syna floppen? På turn, vad kan han folda om du ställer, han måste betala 3.5k för att vinna 9.5k, är han tom foldar han, inget som slår dig foldar iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 standard, skeppa on flopp! Vad tänkte du att du skulle göra, eller vad hade du bestämt dig för att göra när du syna floppen? +1, tycker stackarna är utmärkta för att trycka flopp i detta läge, turnläget blir mer obehagligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Trycka flopp är väl ingen dum idé. Jag tryckte på turn. Killen hade JJ och det stod. Men det känns ändå motigt att ställa in på flop, jag vill ju absolut inte ha syn. Om jag däremot ställer på turn så ser det inte lika "uppenbart" ut imo. Och det verkade funka tills han kvidsynade efter 5 min stek. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Omöjligt att folda överpar med de stackarna och den typen av betting. JJ, du har stegouts för redraw och du kan vara ahead QQ, du har stegouts och du kan lätt vara ahead KK-AA men just det, troligt att någon foldar dem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 På turn, vad kan han folda om du ställer, han måste betala 3.5k för att vinna 9.5k, är han tom foldar han, inget som slår dig foldar iaf. Njaeo... han höll ju på att vika otroligt nog. Fan vet om han inte hade vikt alla överpar utom just JJ. För att inte tala om låga pockets som han tidigare haft en förkärlek att överspela... Samt alla toppar med bättre kicker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Vafan, man är utan Internet i ett dygn och dagboken blir genast besudlad av en sida handanalys? Back to off-topic! 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Ge oss din syn på hh'n så ska jag genast återgå till OT, promise. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HitTheLights Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Sjukt enkelt deg på floppen. EV+ även om du ger honom en supertight range. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Sjukt enkelt deg på floppen. EV+ även om du ger honom en supertight range. Jupp men resultatet blev detsamma så jag kan sluta gräma mig nu. Jobbar steps för glatta livet nu. De "stänger" kl 02 inatt och jag har en del tickets kvar. Väntar just nu på att step 4 ska fylla upp samtidigt som jag lirar lite lägre steps också. Lisa är inne och slaktar ser jag nu... Bäst att hålla sig borta! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Lisa är inne och slaktar ser jag nu... Bäst att hålla sig borta! Humor... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Humor... Inte har du väl gått och blivit bitter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Pissade givetvis bort step 4... det är ju fan att man får nya biljetter hela tiden, tar ju aldrig slut, haha. Nu är jag visserligen nere på step 1 igen men det är väl bara att grinda på antar jag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Inte har du väl gått och blivit bitter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Anmälde mig precis till Söndagsmillen på Stars. Alltså seriöst - ska man vara MTT-proffs så ska man fan flytta till denna tidszon, vilken jävla skillnad att vara pigg och laddad än söndagstrött. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 National Sarcasm Society... Haha, bästa! Signaturmaterial om den inte redan hade legat uppe! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 29 Juni , 2009 Rapport Share Postad 29 Juni , 2009 "Svensk bakom världens bästa reklamfilm". Vad tycks? http://www.dagensmedia.se/nyheter/byraer/article59498.ece Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 29 Juni , 2009 Rapport Share Postad 29 Juni , 2009 Är det Lisa som är skönheten och ni odjuren i denna dagbok? Har missat den ett tag sen eran all star lämnade (= Gick 4-5 sidor tbx men hittade inte vad du gör för Nordicbet Jennez? Kan du be dom släppa sina baseballodds tidigare? (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 Juni , 2009 Rapport Share Postad 29 Juni , 2009 Är det Lisa som är skönheten och ni odjuren i denna dagbok? Har missat den ett tag sen eran all star lämnade (= Om jag inte minns fel är det Ola som är skönheten och jag och Jens är odjuren. Eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 Juni , 2009 Rapport Share Postad 29 Juni , 2009 Gick 4-5 sidor tbx men hittade inte vad du gör för Nordicbet Jennez? Kan du be dom släppa sina baseballodds tidigare? (= Jag ska kolla. Första riktiga dagen på kontoret idag så det är mycket att sätta sig in i. Jag ska ha hand om VIP-biten. De har varit hyfsat duktiga på det men det finns ändå massor av nya friska saker vi kan hitta på! Så det känns både kul och spännande att få sätta igång på allvar nu. Om jag inte minns fel är det Ola som är skönheten och jag och Jens är odjuren. Eller nåt sånt Var väldiga diskussioner kring vad vi skulle kalla dagboken och jag kom på "Skönheten och odjuren". Ola missuppfattade på något sätt och trodde att han var skönheten. Obv menade jag att det var jag som var skönheten. Å andra sidan har jag sett Lisa som odjur in real life. Det var när jag hade fuckat upp tiden för turren i Gräfsnäs. It wasn't pretty, I'll tell you what. Har men för livet efter den incidenten... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 29 Juni , 2009 Rapport Share Postad 29 Juni , 2009 Å andra sidan har jag sett Lisa som odjur in real life. Det var när jag hade fuckat upp tiden för turren i Gräfsnäs. It wasn't pretty, I'll tell you what. Har men för livet efter den incidenten... Vad väntade du dig av en ung kvinna med finskt ursprung när en veloursvensk fuckat upp? Var glad att du lever! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 Juni , 2009 Rapport Share Postad 29 Juni , 2009 Vad väntade du dig av en ung kvinna med finskt ursprung när en veloursvensk fuckat upp? Var glad att du lever! Exakt! haha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 Juni , 2009 Rapport Share Postad 29 Juni , 2009 Vad väntade du dig av en ung kvinna med finskt ursprung när en veloursvensk fuckat upp? Var glad att du lever! Jag var fan rädd att hon skulle dra kniv ett tag där. Men visst, jag är jävligt glad att jag lever. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts