Ola Brandborn Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Tack Ola för att du uppdaterade alla trådarna med hur omröstningarna gick för motionerna till svepofs årsmöte, så att vi som inte var där men ändå är intresserade av förbundets framtid får veta hur det gick. De nada Lite mer än uppdubblad på Betway efter att ha sett floppen med 9:c: 8:c: på knappen i en standardhöjd fyrvägspott. Floppen K:c: Q:c: T:c:. Small blind betar halvpott, mittenposition höjer halvpott, jag synar (bara), small blind ställer, mittenposition funderar som fan, tar tidsbank osv (han har såklart/troligen A:c:, möjligen AJ) och lägger sig. Enkel syn för mig då om jag "vet" att klöveresset är borta. Small blind hade 7:c: 6:c: och drog dött. 11k, "ITM-stack" är 30k.
Ola Brandborn Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 11.764 i paus nr två. Var uppe på 13k, men investerade 4500 med JJ mot JJ och QQ preflop. Jobbade upp mig till 10k, klonkade ut en shortstack med A5 mot KT på floppen JT2QK (blindbattle).
Crappy Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Det ser stabilt ut, 38 kvar nu? Gl klonka den här också nu
Ola Brandborn Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Fitta, ute i två raka potter mot samma snubbe. Plats 22
Liza Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Grattis Jens! Hoppas du får en fin dag med massa tårta och ballonger!
Jennez Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Haha, tack! Hoppas att jag inte får en sån tårta isf. Den såg inte så god ut...
Liza Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Haha, tack! Hoppas att jag inte får en sån tårta isf. Den såg inte så god ut... Nehe, så den dög inte?! Då får du den här ist. Ungen kommer på köpet. Vi vet ju hur mkt du gillar såna
GruGloG Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Tar lite emot att gratulera någon som har flyttat TILL Stockholm, men vafan: Grattis!
jm_j Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Woohoo! Go Jennez! It's my birthday! Grattis. Hur känns det att vara en dag äldre än igår?
Jennez Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Tack SK och Gru...etc. Grattis. Hur känns det att vara en dag äldre än igår? Om exakt ett år kommer det att kännas för jävligt tror jag....
Ola Brandborn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Mitt Internet dog i går klockan tre. Fan vad handikappad man blir utan det... Hur gjorde man innan 1990-talet? Å andra sidan har inget hänt här, ser jag...
valterego Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Mitt Internet dog i går klockan tre. Fan vad handikappad man blir utan det... Hur gjorde man innan 1990-talet? . De faxade hålkorten.
Jennez Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Jahapp, då var man tillbaka i Stockholm. Fick åka boskapsvagn upp och herrejävlar... jag lovar nu mig själv för säkert femte gången att jag aldrig, ALDRIG mer ska åka andra klass! Hamnade givetvis bredvid ett barn. Ett barn som ville mata sin lillebror på 1,5 år som satt/stod i sätet framför. Tack så mycket, en fet klick aprikoskräm på mina dojor. Nästa drag är att slå till min vattenflaska så att den rullar längst fram i vagnen, allt medan lillebror står upp i sätet framför och glor på mig i 20-30 min. Till slut börjar de båda gossarna leka med sina leksaker i mittgången. Detta drar till sig en hel skock andra ungar. Seriöst, de kom farande som flugor till bajs, så nu har jag 7-8 ungar i åldern 1-6 som stojar och stökar mindre än en meter ifrån mig. Jag sätter på mig hörlurarna, vrider upp volymen på max och tittar ut genom fönstret. Jag ser i min egen spegelbild att en tår rullar ner för min kind.... Jag trodde att jag hade lyckats döva mina sinnen med musik och att helt ignorera det nyss skapade dagiset men icke... En vidrig odör av människobajs når min näsa att jag håller på att klökas. Inte fan har ungarna skitit ner sig i mittgången? Nejdå, det är mamma puckoidiot som byter blöja på minstingen i sätet framför... Seriöst, är det bara jag som blir utsatt för sånt här?
Ola Brandborn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Ja, eftersom vi andra bokar "tyst kupé"
Jennez Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Ja, eftersom vi andra bokar "tyst kupé" Men där får man ju inte prata i telefon...
Ola Brandborn Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Jennez säger:Äh, du får gå själv, jag är inte alls hungrig Stoppa pressarna! Jens säger nej till mat!
Jennez Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Ok, då var det väl dags att annonsera min nya arbetsgivare... Jag säger hej till NordicBet! Kommer att göra ungefär samma sak där som på Betway. Var ett par olika på gång men NordicBet var faktiskt mitt "förstahandsval" (beroende på en massa faktorer, bl.a VIP-system) så jag är skitglad att det gick i hamn!
TotalFarsa Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Se där! Ett grattis är väl på sin plats
Justcall Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Eh... hade hoppats på unibet. Grattis iaf!
Recommended Posts