kaffebarn Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Ni fixar väl hotell själva? Efter jag hade bokat så sa dom att dom tänkte fixa resan och hotellet för mig å tänkte då boka in mig på rio. Jag hade då redan bokat och är rätt nöjd med att bo på excalibur så då skulle ja få pengar som det kostade för mig istället. Sen har ja inte hört ett ord från dom sen dess Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Där fick jag in smeten med toppträff och färgdrag mot Wiseguys hålpipa som trillade in på turn. Skoj. Inte. Jag sparkade faktiskt på en stol i ren tilt. Det har inte hänt sedan 2003 tror jag. Tänk om man bara blev utköpt av en hålpipa på gamblerz, vilken lyx det vore. Kvällens högsta vrål kanske du hörde när jag var inne med flush vs lägre flush i cg, han spikar enoutarn för straight flush på river. Och så säger dom att nätet är riggat... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Tänk om man bara blev utköpt av en hålpipa på gamblerz, vilken lyx det vore. Kvällens högsta vrål kanske du hörde när jag var inne med flush vs lägre flush i cg, han spikar enoutarn för straight flush på river. Aj. Jag brukar inte tilta men en sån där hade man ju dropkickat sönder bordet efter.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Nej förihelvete. Du kan bo hos mig om du vill, jag har extrasäng. Bara att slå en signal när du är på gång.Jag åker också den 24de, snortidigt. Har ingen extrasäng men väl en skinnsoffa (80-tal ftw) du kan få slagga på. Mitt flyg går 6:20 tror jag (Air France), så passar det lite i tid så kan vi ta en taxi ut (det kan vi göra om du slaggar hos Jens med, tvärs över kanalen bara). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Jag åkte således hem till min lilla nötlägenhet och bäddade med mitt nya fina bäddset och somnade gott sen. Lol microgaming om hotellen i Vegas med andra ord. Nåja, keep me informed Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Sådärja! Då var ännu en lördagskväll i Stockholm till ända... Jag och Tok-Mackan beslöt oss för att kolla på matchen. Vår back up var Gamblerz och eftersom vi var för slöa för att kolla upp andra alternativ hamnade vi till slut där. Det skulle vara en stor turre innan matchen men eftersom gårdagens cashgame pågått med tre fulla bord fram till kl 11 i förmiddags blev det inte tillräckligt med folk. Istället spelades det shorthanded cashgame, dealers choice med Omaha och Texas. Som den sanslösa cg- samt omaha-fisk jag är köpte jag givetvis in. Jag dubblade redan i andra handen med ett tvåpar i form av KQ före floppen. Sedan snubblade Mackan in och det gick lite upp och ner och slutligen var jag break even när matchen började. Det var bedrövligt att se... Varför byter de inte ut Kjellström? Och varför har vi inte hängt Micke Nilsson på Stortorget för längesen? Med tio min kvar av matchen satte jag mig återigen vid cashbordet. MEN! Inget ont som inte har något gott med sig. Jag hade givetvis lagt en liten slant på mina danska bröder och kunde kamma hem €270 i vinst... Nu började det hejdlösa slaskandet i sann Svitenanda. Jag hade ett ganska bra kortsnitt och jag drog ut när jag behövde det. Jag blandade riktigt bra spel med riktigt uruselt spel. Jag hann busta mina 2k och köpte in igen för ytterligare 2k. Jag orkar inte dra några händer för jag vet när jag spelade fel och jag vet när jag spelade rätt (tror jag iaf). Hur som helst så klev jag med 17k. Jag tackar en viss VD för en stor del av de slantarna... Nu somnar en lycklig skåning mellan sina nya lakan! Natti natti! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahammarn Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jag åker också den 24de, snortidigt. Har ingen extrasäng men väl en skinnsoffa (80-tal ftw) du kan få slagga på. Mitt flyg går 6:20 tror jag (Air France), så passar det lite i tid så kan vi ta en taxi ut (det kan vi göra om du slaggar hos Jens med, tvärs över kanalen bara). Låter ju strålande. Jag kan sova var som helst så det låter ju som det ordnar sig. Blir ju bra om kan dela taxi då mitt flyg går tidigt också. Har inte fått detaljerna ännu men Betway skulle fixa hotell till mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Nu började det hejdlösa slaskandet i sann Svitenanda. Jag hade ett ganska bra kortsnitt och jag drog ut när jag behövde det. Jag blandade riktigt bra spel med riktigt uruselt spel. Jag hann busta mina 2k och köpte in igen för ytterligare 2k. Jag orkar inte dra några händer för jag vet när jag spelade fel och jag vet när jag spelade rätt (tror jag iaf). Hur som helst så klev jag med 17k. Jag tackar en viss VD för en stor del av de slantarna... Nu somnar en lycklig skåning mellan sina nya lakan! Natti natti! Haha! Snyggt jobbat din fisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jag hade förvisso pengar på Spanien mot Sverige i senaste VM, eller var EM? Men Danmark? USCH fy jensa (och då är jag ändå Skånebroder)! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Men alltså... hur kan alla hela tiden ha så skyhöga förväntningar på vårt skitkassa landslag? Det är samma visa inför varje mästerskap eller kvalmatch; "Ja vad fan, Abschasien bara måste vi slå. Hur ska vi inte kunna vinna? Vi har ju Zlatan!" Jag tror det är VM -94 syndromet. Bara för att vi turade in ett brons för 15 år sen tror folk att vi kommer kunna göra det igen. Ain't gonna happen. Sverige suger på fotboll. Hårt. Vi ska vara glada att inte danskarna lyckades stövla in ett mål till dessutom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OJP Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Men alltså... hur kan alla hela tiden ha så skyhöga förväntningar på vårt skitkassa landslag? Det är samma visa inför varje mästerskap eller kvalmatch; "Ja vad fan, Abschasien bara måste vi slå. Hur ska vi inte kunna vinna? Vi har ju Zlatan!"Jag tror det är VM -94 syndromet. Bara för att vi turade in ett brons för 15 år sen tror folk att vi kommer kunna göra det igen. Ain't gonna happen. Sverige suger på fotboll. Hårt. Vi ska vara glada att inte danskarna lyckades stövla in ett mål till dessutom. Realistiskt, tråkigt men så sant Hittade varken HD-version av videon i wide format eller remix av naturliga skäl... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 En av tidernas bästa låtar: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 En av tidernas bästa låtar: Hade helt glömt den här, sjukt bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Verkligen! Synd att videon inte finns på YT också bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Låter ju strålande. Jag kan sova var som helst så det låter ju som det ordnar sig. Blir ju bra om kan dela taxi då mitt flyg går tidigt också. Har inte fått detaljerna ännu men Betway skulle fixa hotell till mig.Har inspekterat Jens lya nu och beslutat att du slaggar hos mig. Alltså jag bor trångt, men min lägenhet är fan dubbelt så stor som Jennez ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Har spelat lite H2H SnG på Stars och Everest under veckan, ligger raken back typ. 7 juni Betway ECOSST (inkvalad)7 juni Pacific WSOP Ante for Africa jippogrejs (inkvalad) 7 juni Stars Sunday Million (ev, om jag går långt i de andra) Detta blir dagens övningar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 En av tidernas bästa låtar: Alltså Lisa, du är snygg, snäll, kan spela poker och är rolig. Men någon vidare musiksmak har du inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Alltså Lisa, du är snygg, snäll, kan spela poker och är rolig. Men någon vidare musiksmak har du inte Haha! Ola Ola Ola... Kom in i 2000-talet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jens, hur hade du tänkt återbetala den halva dosan snus du snodde av mig? Turnerings inköp på siten du ska börja jobba på obv;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Haha! Ola Ola Ola... Kom in i 2000-talet! Verkar dumt med tanke på att all bra musik är skapad <2000-talet. 60,70 samt i viss mån 80talet är det väl som fortfarande är på tapeten vad gäller god musik imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Verkar dumt med tanke på att all bra musik är skapad <2000-talet. 60,70 samt i viss mån 80talet är det väl som fortfarande är på tapeten vad gäller god musik imo. Nej fy bubblan! Med viss reservation för Nina Simone, Nancy Sinatra, Bob Marley och andra klassiker.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jens, hur hade du tänkt återbetala den halva dosan snus du snodde av mig?Turnerings inköp på siten du ska börja jobba på obv;-) Det ska vi ordna... Och tack än en gång för snuset! Hade aldrig kunnat klonka utan det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Verkar dumt med tanke på att all bra musik är skapad <2000-talet. 60,70 samt i viss mån 80talet är det väl som fortfarande är på tapeten vad gäller god musik imo. Årtiondenas "kungar" 50-tal: Nat King Cole 60-tal: BB King 70-tal: Elvis "The King" Presley 80-tal: Gipsy Kings Sedan gick det lite utför... 90-tal: Latin Kings Nuff said. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Årtiondenas "kungar" 50-tal: Nat King Cole 60-tal: BB King 70-tal: Elvis "The King" Presley 80-tal: Gipsy Kings Sedan gick det lite utför... 90-tal: Latin Kings Nuff said. äähhh.... Not even close Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 90-tal: Latin Kings Nuff said. Nej, verkligen inte. Latin Kings? Ola är härmed diskvalificerad från alla musikdiskussioner på hela vida webben. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts