jm_j Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Rätt person att ta råd om flygresor av imo. "Gör som jag säger, inte som jag gör". Och just det ja, nu har jag officiellt flyttat till Stockholm! Blir en liten, liten lya i Vasastan nära mitt gamla hangout Karlberg. Men allt finns, hyran är överkomlig och det är nära till Rörstrandsgatan. Snajd! Propåer om välkomstöl och andra gratisgrejer mottages tacksamt via PM. Mongo Bad Beat för dig: Precis i trakterna jag rör mig i under sommartid. Ett x antal öl kan jag bjuda dig på... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Glöm inte att skicka räkning i efterhand, 40 öre per ord är nog standardpris här. Touché. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Mongo Bad Beat för dig: Precis i trakterna jag rör mig i under sommartid.Ett x antal öl kan jag bjuda dig på... Lägenhet söker i Stockholm AKUT! Hyra spelar ingen roll och jag är villig att lägga ca 100k i deposition! Allt utom Vasastan är av intresse! Inflyttning helst innan "sommartid"! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Lägenhet söker i Stockholm AKUT! Hyra spelar ingen roll och jag är villig att lägga ca 100k i deposition! Allt utom Vasastan är av intresse! Inflyttning helst innan "sommartid"!Så på under 24 timmar gick du från fryntlig skåning med lght i Vasastan till lägenhetslös utomsocknes? I'm impressed! Hoppas det löser sig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Så på under 24 timmar gick du från fryntlig skåning med lght i Vasastan till lägenhetslös utomsocknes? I'm impressed! Hoppas det löser sig Nu tror jag du missade en detalj TF... ledtråd: Bomb. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Nu tror jag du missade en detalj TF... ledtråd: Bomb. Var inte för hård mot grabben, han har ju stygn i ögat... (ingen ironigubbe, den är bara för att illustrera hur TF ser ut just nu) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Ikväll lirar jag Daily Eighty Grand på Stars ($50+5). Provade två st $22+0.44 (rolig rake) sattar till den. Varför lär man sig aldrig att hyperturbo är lotto och att man inte ska spela sådana? Ändå spelade jag TVÅ. Tilt. Mindre tilt är att jag jobbat upp mig från Step 1 ($7+0,5) till Step 3 ($82) i WSOP-stegen. Har lirat Step 3 två ggr och kommit trea respektive femma vilket innebär att man får lira Step 3 igen. Kul upplägg på stepsen faktiskt! Hotell, panoramafönster samt en Coca = nötgrind! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Busto i Daily 80. Synade en all in med :Qr: på hjärterfloppen 9-10-K. Han hade J-10 off som stod. Blir till att grinda steps då... buhu... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Ikväll lirar jag Daily Eighty Grand på Stars ($50+5). Provade två st $22+0.44 (rolig rake) sattar till den. Varför lär man sig aldrig att hyperturbo är lotto och att man inte ska spela sådana? Ändå spelade jag TVÅ. Tilt. Mindre tilt är att jag jobbat upp mig från Step 1 ($7+0,5) till Step 3 ($82) i WSOP-stegen. Har lirat Step 3 två ggr och kommit trea respektive femma vilket innebär att man får lira Step 3 igen. Kul upplägg på stepsen faktiskt! Hotell, panoramafönster samt en Coca = nötgrind! Nice! Steps är nöten om man känner sig lite het, i förrgår kom jag upp och spelade step 5 tre gånger. Lite tilt att inte ta sig till 6an, men men.. Hur går det i daily 80? Jag spelar också och har lite över average, så allt kan hända Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Hur går det i daily 80? Jag spelar också och har lite över average, så allt kan hända Bra där Lisa... rub it in... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Blir till att grinda steps då... buhu... Såja... lyckades klättra upp till step 4 efter den seeegaste bubblan evvör. Men det steget sparar jag nog till helgen eller nåt. Ser ut att poäng-kvala in till ett nytt och mer eller mindre gratis step ett också. Mtt-bubbla nu. Heja mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Bra jobbat där Jens! Själv landade jag i pengarna i daily 80, men inget att skryta om dock Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Olga kommer att komma till Sthlm efter sommaren! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Olga kommer att komma till Sthlm efter sommaren! Flyttar hon hit eller på besök? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Besök, men det kan väl åtgärdas med ett par meter kedja och ett element... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Säg det till henne! det kan väl åtgärdas med ett par meter kedja och ett element це може бути добре вирішувати з кількох метрів ланцюга та елементи (eller nåt) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Varför hatar jag datorer? Varför hatar datorer mig. Jag stoppar in en dvd i datorn, och googlar hur man ska konvertera från dvd till ipodformat. Men vafan, min dator spottar bara ut dvd-skivorna igen. Kommer alltså int eens till step 1. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Det är inte så att du lägger tomma skivor i cd/dvd-spelaren och att du har en separat brännare på datorn? Nåt som fixas på inställningarna kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 En omstart av datorn löste det problemet. Men frågan är fan, varför kan ingen bygga en dator som man inte måste dra ur strömmen på hela tiden? Tänk om bilar funkade så, att man rätt som det var fick veva ner fönstrena och stänga av motorn... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Besök, men det kan väl åtgärdas med ett par meter kedja och ett element... Rasism, sexism? :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Rasism, sexism? :mrgreen: Inte då! Som det ska vara bara. Nästa gång jag hittar en bra kille ska jag göra precis samma sak Hur annars ska jag lyckas behålla honom?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Maj , 2009 Rapport Share Postad 29 Maj , 2009 Jag visste att jag inte skulle släppa in en städerska i min lägenhet. Jag har letat en vecka nu efter laddaren till eltandborsten. Irriterande som fan... bortstädad helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Inte då! Som det ska vara bara. Nästa gång jag hittar en bra kille ska jag göra precis samma sak Hur annars ska jag lyckas behålla honom?! Du kan ju alltid hitta mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Du kan ju alltid hitta mig Maila mig ditt CV. Hehe.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Lisa, vad hände med de andra Heyorna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts