Matfrid Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Den här scenen har kanske inte den effekt på publiken som regissören tänkt sig. Första tre minuterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Wicker Man - arketypen för 'unintentional comedy' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Alla scener i senaste Indiana Jones. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Alla scener i senaste Indiana Jones. Jag förstår inte varför folk hatar den. Rätt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 lol tack för två skratt på nattkvisten. första: wtf andra: sjukt kul. Wicker man var en sådan enorm kalkon. maken till meningslös remake var det längesedan jag såg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Battlefield Earth Briljant användning av slow motion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 den här blir rätt misslyckad tack vare 2.15 in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mejer Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Bara infoga valfritt klipp från 300. Sämre skitarsle till pissfilm får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 If movie posters were honest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Första klippet med laserpistolerna är ju bara WTF!?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Första klippet med laserpistolerna är ju bara WTF!?!! Tror iofs att de är förlamningspistoler... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Tror iofs att de är förlamningspistoler... Makes more sense isåfall Satt där och försökte förstå vad som var meningen med laserpistolerna om man ändå inte dog av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Men vaff... Det första jag tänkte på när jag såg namnet på tråden var ju att posta grejer från Wicker Man och sen så dyker den upp redan som nr 2. Klockren dock. "HOWDITGETBURNEDHOWDITGETBURNEEED!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Lite osäker på var jag ska posta denna, kunde lika gärna blivit i tidernas bästa filmscen-tråden. En riktig favorit hos mig i alla fall. Från On Deadly Ground med allas vår favorit Seagal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts