Gå till innehåll

Don Ongame - Lessnar lite på dons!


SNGPRO

Recommended Posts

Bara jag som får för sig att får för sig att han har AK? Fold iaf va?

 

 

NL Hold'em Tournament | Full Ring

Ongame hand grabbed by the PokerComment.com OnGame firefox extension

 

Tom -22: 1792 (17.9bbs)

wyIke: 2775 (27.8bbs)

Bass Odyssey: 1125 (11.3bbs)

Thorhem: 1310 (13.1bbs)

ARESTANT66: 1220 (12.2bbs)

klikifreda: 1470 (14.7bbs)

.BlackBombA.: 1320 (13.2bbs)

TopJohn: 2383 (23.8bbs)

Hero: 1605 (16.1bbs)[/b]

 

Blinds: 50/100

 

Pre-flop: (150) Hero dealt T:spade: T:club:

wyIke folds, Bass Odyssey bets $400 (725), 5 fold, Hero folds (1555), Tom -22 folds

 

Lätt vik... alldeles för dyrt å syna, och för tidigt att ställa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack mia för din kommentar!

 

Det flyter på ganska bra nu i februari. Det är ju inte direkt någon volym jag fått in ännu men det jag spelat har varit stabilt och säkert. Inga Tilt/idiot pushar utan de ggr jag spelat lite tvivelaktigt som ovan med AQs så har det varit pga att jag trott mig ha den bättre handen. Men den kan va jävligt felspelat pga teknik. Dock inte Tilt!

 

Februari:

Antal Spelade: 18st

Roi: 31%

Vinst: $140

 

Br : $1522

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då är nästa fråga varför posta handen överhuvudtaget du kunda kanske hunnit med ett tokrunk istället:mrgreen:

 

För att få bekräftat att jag tänker rätt under tiden jag lär mig spela :)

 

Sedan har jag en skön stor skärm nu så jag kan sitta och pyssla på lite samtidigt som jag kollar på porr och arbetar min penis med vänsterhanden. Känns som om det var en helt annan som gör jobbet då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett par rätt vissna spel.

 

Numer ett när jag synade sigges allin med TT, hade note på honom som idiotiskfiskhandlare och trodde verligen han skulle visa upp A7o. nu hade han AJ men TT fick stå. Sedan i din när jag synade som halvkort men inte alls hade behövt med 44 mot fjantorvar,( han rivrade J med J9 mot mina 99 nån hand tidigare) det var då du vek QQ.....

 

Sedan var det ju idiotiskt att ställa Q3 UTG mot mina AA på bubblan specielt när jag hade tänkt ge dig walk nästa hand ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokervila till 1900 typ. Åker ut på allt förbannade fittpiss!

 

Så det är ev+ att städa upp denna skitlägenhet jag bor i.

 

Kommer dra ett stort set med 8-12 st vid 19.

 

Men jag märker att det är mycket mindre spel nu på ongame. Troligtvis eftersom de nya ändrade reglerna. PISS!

 

Br$1422

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett par rätt vissna spel.

 

Numer ett när jag synade sigges allin med TT, hade note på honom som idiotiskfiskhandlare och trodde verligen han skulle visa upp A7o. nu hade han AJ men TT fick stå. Sedan i din när jag synade som halvkort men inte alls hade behövt med 44 mot fjantorvar,( han rivrade J med J9 mot mina 99 nån hand tidigare) det var då du vek QQ.....

 

Sedan var det ju idiotiskt att ställa Q3 UTG mot mina AA på bubblan specielt när jag hade tänkt ge dig walk nästa hand ;)

 

Ja 99vsj9 var ju rätt komik.

 

Q3 vs AA var pisstryckt. Men jag jag var lite tiltad vid det laget efter QQ läggningen. Spelar förövrigt inge vidare idag. Började spela dåligt redan igår kväll då jag åkte ur våd $50+4. Sedan har det hållit i sig. Iofs bara back 100 så det är ju inga större förluster. Men förbannad på mig själv att jag spelar piss och har otur med timingen.

 

Men en liten pokerpaus. Sen tillbaka 19.00. Vill ha igång mer spel. Blir otålig av att bara lira 2-4st per set.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...