bossbaver Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Tjena! Tänkte jag skulle göra en väggmålning i garaget med hjälp av en overhead, och är nu på jakt efter någon bra bild/motiv. Har du något förslag? Skicka med bild isf! Help me please. Bilden ska endast vara 2 färgad, dvs väggfärgen (vit) + förslagsvis svart eller något gråaktigt. Vad är ditt tips? Kan va värt att tillägga att motivet bör vara rätt enkelt utan allt för mycket detaljer, eftersom jag inte är världsmästare i väggmålningar samt att mitt tålamot för småpill inte heller tillhör min bästa gren... //Bossbaver Citera
TotalFarsa Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Hur ser det ut i garaget i övrigt? Yta på målningen? Har du några tankar på vad du är ute efter för tema på motivet/något du aboslut inte vill ha? Osv osv / Har precis målat vardagsrummet i grått och limegrönt, hoho... Citera
bossbaver Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Hur ser det ut i garaget i övrigt? Yta på målningen? Har du några tankar på vad du är ute efter för tema på motivet/något du aboslut inte vill ha? Ehh ja, det är en kortsida, där även arbetsbänken står. Så målningen ska bli över den. Storlek på bilden/målningen bör väl vara ca 1.5meter bred och max 1 meter hög. Väggen är vit och målningen har jag tänkt ska vara svart. Det jag har funderat lite på är antingen nån motorcykel, bil, eller nån typ filmsnubbe tex al pacino. MEN som sagt vill gärna ha andra förslag och då med bilder som jag ev. kan använda. Stilen, stuket och svårighetsgraden bör vara i stil med Citera
Saint_Bjorn Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Då funkar inte den här? http://api.ning.com/files/lZwVEmVFeuJc3eZKRq0SYIgRffYV6bzOboDRwnI-8jehGD9pasikKhym9BnOucq7ochQgFIjMXHSBVdM12aykZ*Queo6Rbi4/ClintEastwoodJACKOFHEARTSweb.jpg Citera
bossbaver Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Då funkar inte den här? http://api.ning.com/files/lZwVEmVFeuJc3eZKRq0SYIgRffYV6bzOboDRwnI-8jehGD9pasikKhym9BnOucq7ochQgFIjMXHSBVdM12aykZ*Queo6Rbi4/ClintEastwoodJACKOFHEARTSweb.jpg Skulle nog ta självmord innan halva kan jag känna, nej enklare måste det va. Dock snygg bild. Citera
Jennez Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Öh... 80-talet ringde, de ville ha tillbaka sina inredningsideér. Citera
bossbaver Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Öh... 80-talet ringde, de ville ha tillbaka sina inredningsideér. Ok, håll dig på din kant med plufsiga skinnsoffor och terakottafärgade väggar du, så frågar jag vidare om mina ideer i den här tråden. Citera
Jeg123 Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Tycker om min vägg i vardagsrummet Öh... 80-talet ringde, de ville ha tillbaka sina inredningsideér. Mitt sovrum. So 80? Bilderna är tagna med min mobil, inte bästa precis. Citera
Jennez Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Skinnsoffor är också sjukt 80. Jegors sovrum med (det man nu ser av det). Fixa en takfläkt och släng på lite Miami Vice så är vi hemma! The judge has spoken! Citera
bossbaver Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 Tycker om min vägg i vardagsrummet Ser snyggt ut! Mitt sovrum. So 80? Not my style Citera
Recommended Posts