Nice Hand GG Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Postad 14 September , 2009 Du har inte kollat i okochas dagbok du Jag garderade med ett ?
slowboy Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Jag garderade med ett ? FAN , det var FIRST! som lura mig, wp my son wp..
Nice Hand GG Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Postad 14 September , 2009 natthumor: dom 10-20 första sidorna i denna tråden: http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/52592-blom90.html kan vara det bästa pokerforum.nu har lyckats skapa. Den har ett flertal kandidater till POTY, och tråden är utan tvekan TOTY!
Nice Hand GG Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 Ibland är allt så gott, har bara dragit en större badbeat denna vecka... Annars fortsätter allt på hur grymt som helst. 1 - Tog körkortet igen. 2 - Fira nya körkortet med att köra. Vilket ledde till en kväll med BJ och jag lyckades plussa! 3 - Jag vaknar 06:30 pigg som bara den. Valet står nu ut och springa i mina nya skor. Eller njuta av soluppgången och morgondiset samtidigt som man spelar första nio på golfbanan här.
MikeTime Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Ibland är allt så gott, har bara dragit en större badbeat denna vecka... Annars fortsätter allt på hur grymt som helst. 1 - Tog körkortet igen. 2 - Fira nya körkortet med att köra. Vilket ledde till en kväll med BJ och jag lyckades plussa! 3 - Jag vaknar 06:30 pigg som bara den. Valet står nu ut och springa i mina nya skor. Eller njuta av soluppgången och morgondiset samtidigt som man spelar första nio på golfbanan här. Life is gooooooooood!
Illvillja Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Life is gooooooooood! Så lät det inte i fredags efter att idioten åkt buss
Recommended Posts