Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Tack för alla lyckoönskningar so far. Skall egentligen upp tidigt imorgon för att åka in till skolan snabbt säga hej och sedan dra till en kompis som skall ge mig bra dealer och lite tips för mitt lilla projekt jag har.

Vi har APU hela dagen och jag ser detta som en APU plats för en dag! Skall faktiskt lära mig något.

Men först skall jag se s01e03 av dexter... såg bara s01 när det gick på canal+ kommer inte ihåg ett piss bara typ att icetruck killer var kunglig.

Och för övrigt fyller servitrisen snart år :ola: funderar på att köpa ett sådant här presentkort: http://www.tandemhopp.se/kop.shtml men vet inte om det kommer uppskattas eller ej :P

Middag och sådant känns så originellt, men hur ofta får man ett tandemhopp?

Edit: antagligen kommer vi inte kunna komma hoppa än på ett tag men någon gång blir det ju av ifall man har ett presentkort ;)

Postad
Din "kompis" var iaf duktig på att lära dig hur man blir mest trasig i SNG :)

Vi har ungefär samma flips skills men tror inte ens jag blivit så utsugen :mrgreen:

Men demonerna kanske besökte kontoret idag så kanske får tacka fulltilt för att dom var så sega. Men hade inte förberett för grind om du hade nämnt innan hade jag ju sätt till att haft i alla fall lite mer än det lilla jag hade :P

Datum och tid: 2009-01-13 17:37:50

Status: GODKÄND

Nu skall jag fortsätta se dexter (s01) sedan blir det nog lite filmer från pokercampus såg att othello hade lagt upp en om PLO kan bli kul!

Postad

Jag hade inte planerat ngt alls, men bidde grindsugen när en halv pokernörd va där ;) Vi får styra upp bättre grind nästa gång :D

*Glömde jag satt på Nathalies dator* /Illvillja

Postad

Gah! Demonerna verkar ha följt med mig hem... springer ganska kallt :( Men förhoppningsvis är dom väll borta när jag kommer hem... Annars får vi hitta på något annat ikväll.

s02 av dexter kanske? tror dock jag kommer ihåg halva serien så lite små segt. Först lunch sedan bär det av till skolan och imorgon är det torsdag det betyder heldag i skolan :(

Skall även försöka räkna på vilken bonus jag hinner med ifall jag reggar mig på heypoker aldrig lirat ongame innan men av det lilla jag såg igår ser det i alla fall just ut ;)

Skulle gärna ta 3000$ pro bonusen men vet inte om jag hinner med den.

För om jag kör DoN mellan 20-50$ så räknar jag med ett snitt buyin på kanske 40$ det betyder att min snitt rake blir runt 3$. Hade inte tänkt köra turbo och så kör jag 10bord åt gången då räknar jag med att jag hinner 13 bord i timman.

Vilket att det leder till att jag rakear 39$ i timman vilket också betyder att jag drar in nästan 200ViP i timman säg att jag i snitt kör 4h per dag under 30dagar vilket då leder till jag skulle kunna få runt 23k VIP efter 30dagar men då har jag bara låst upp min bonus 2ggr å andra sidan har jag tjänat mer på det än om jag hade tagit 1000$ grinder bonusen.

Men om jag tar grinder bonusen behöver jag inte nöta så mycket :P Där får jag 1000$ för 8000VIP på den andra kostar 1000$ 11000VIP å andra sidan kan jag få 2000$ till. Men aja får se hur jag gör :P

Postad
Middag och sådant känns så originellt, men hur ofta får man ett tandemhopp?

Är detta en sådan där "level" eller har du suttit och lirar HU cash på svenskalektionerna?

Edit. Angående Ongamebonusar så bör du hålla dig till 8x alltid, marknaden är översvämmad av 8x bonusar.

Postad
Är detta en sådan där "level" eller har du suttit och lirar SNG på svenskalektionerna?

Edit. Angående Ongamebonusar så bör du hålla dig till 8x alltid, marknaden är översvämmad av 8x bonusar.

FYP...

Skrev lite fel och såg det men sket i edit för jag tyckte det var ganska kul... var meningen att bli något sådant här "menar hur ofta får man inte ett tandemhopp ;)" och då hade min leveling varit uppenbar ^^.

Nu känner jag mig riktig nördig... Sitter på ett jävla cafe och skriver forum inlägg medan jag väntar på att mitt kaffe skall kallna...

Och dessutom hatar vi inte personer som säger att dom skall komma och äta frukost med en på ett visst ställe och 5 minuter innan ringer och säger till att dom in kan komma pga att legat sjuk hela morgonen.

JO MEN BRA ATT RINGA 5 MINUTER INNAN NÄR DU HAFT CA 2 JÄVLA TIMMAR PÅ DIG! -Inte för att det hade gjort någon skillnad för jag hade gått hit ändå men...

Skaffa en sådan här, så kan du kanske försöka ringa 20min innan.

omega-seamaster-diver-300m-james-bond-watch.jpg

Postad

Vet att detta antagligen kommer låta lite sjukt vet inte om jag skall lägga mig in på sjukhus eller något... Men efter ha grindat s s03 och sedan gått tillbaka till s01 och nu 3 avsnitt in på s02 av dexter (börja kolla s03 i fredags). Så har jag börjat få dom här konstiga dagdrömmarna om att jag vill göra det Dexter gör.

Men problemet jag stöter på är att jag är för liten och klen för kunna döda någon som Little Chino, hade nog haft problem med dom flesta fysisk sett, så skaffa mig ett gym kort förut idag 8-). Får se om jag någonsin går in på stället aldrig gillat att träna muskler utan är istället en joggare/golfare.

Men värst sjukaste med allt är hela tiden när jag dagdrömmer om det så sitter jag och småler för mig själv. Jag kan inte gå runt ute där ensam! inte ens ensam här på PF och fantisera om att vara Dexter! eller?

Men jag lovar att inte gå ut och stycka någon kropp innan s04! För tvivlar att den kommer sändas i sverige då om dom kan refera alla min mord till Dexter :( Tror rätt många tänker så... Tänk den dagen dom lägger ner serien.

Aja pokern då. 30 första sekunderna förklarar allt.

Postad

Nej kallt går det och orkar inte bry mig mer idag... kanske inte imorgon heller hel jälva dag i skolan... Ingen café frukost, ingen tid för ute lunch 8.30-15.30 bara sitta och stirra in i en whiteboard.

Ingen jävla poker blir det heller för dom har lagt till en proxy server som blockar mina poker clienter :( Får ta och lägga upp en SSH server här hemma så kan jag snart spela igen! PuTTY har jag hört skall funka helt okej...

Men eftersom det går så kallt just nu så får vi ha lite sådant här

och så lever vi efter det här.

Tar en instrumental låt eftersom jag hoppas ni kan refrängen för jag kan den!

Postad
Vet att detta antagligen kommer låta lite sjukt vet inte om jag skall lägga mig in på sjukhus eller något... Men efter ha grindat s s03 och sedan gått tillbaka till s01 och nu 3 avsnitt in på s02 av dexter (börja kolla s03 i fredags). Så har jag börjat få dom här konstiga dagdrömmarna om att jag vill göra det Dexter gör.

Men problemet jag stöter på är att jag är för liten och klen för kunna döda någon som Little Chino, hade nog haft problem med dom flesta fysisk sett, så skaffa mig ett gym kort förut idag 8-). Får se om jag någonsin går in på stället aldrig gillat att träna muskler utan är istället en joggare/golfare.

Men värst sjukaste med allt är hela tiden när jag dagdrömmer om det så sitter jag och småler för mig själv. Jag kan inte gå runt ute där ensam! inte ens ensam här på PF och fantisera om att vara Dexter! eller?

Men jag lovar att inte gå ut och stycka någon kropp innan s04! För tvivlar att den kommer sändas i sverige då om dom kan refera alla min mord till Dexter :( Tror rätt många tänker så... Tänk den dagen dom lägger ner serien.

Nejdå, inget sjukt med detta. Tänker samma jag med. Har dock inte gått så långt att jag bestämt mig för att börja träna mig inför det än. Inhandlade dock en kniv för några dagar sen för att kunna skära tomater(sure?!?).

Postad
Är också ett riktigt stort fan av Dexter :) Hett tips: läs böckerna!

Böckerna? Oh, finns det böcker...

Gustav Svensson äger verkligen, en riktig förebild.

Lycka till!

Postad
Böckerna? Oh, finns det böcker...

Gustav Svensson äger verkligen, en riktig förebild.

Lycka till!

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0752865749

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0752877887

Tror s01 och s02 är baserade på dessa två.

s03 om jag vill minnas fanns det ingen bok till? Så tror dom skrev en till och det är denna.

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0752881604

Rätt mig gärna mig om jag har fel.

Postad
vågar jag verkligen bjuda in dig på grind igen. Jag e ju en av få som e liten nog att bli försökskanin när du ska träna dina killerskills :eek:

:shock: Så du passar in på Koden? :mrgreen:

Hinner nog s02 idag med :D så ser jag s03 imorgon och på fredag igen. Fastnat något sjukt för serien åter en gång.

Dock börjar jag bli något sjukt trött på alla "What happened in the last episode + ett av dom bästa intro filmerna någonsin skapad till en serie." Rekordet so far tror jag ligger på 3min 14sek dom två tillsammans innan man får se the real shit.

Bör vara färdigt runt 2 inatt med s02 så passande va?

För att skapa en liten rolig diskussion när vi ändå är inne på det? Vad tror ni vi får se i s04?

Själv hoppas jag att det kommer någon ny sgt.Doukes och att någon börjar leka med Dexter igen så som hans bror gjorde.

• Skapa nytt...