McFishy Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Som frågan lyder. Var hittar man de flesta bra sattarna förutom på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Det beror vad du ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Ang den andra tråden hade det varit bra om ni kunde skriva åldergräns om ni vet den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Ang den andra tråden hade det varit bra om ni kunde skriva åldergräns om ni vet den. Bra, addar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaffebarn Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Jag är grymt sugen på att lira EPT Köpenhamn men vilken sida har bäst satelliter dit? Har väldigt liten rulle för tillfället så är ute efter liknande stars system där jag för ca $30 kan vinna inträde till veckofinalen som i sin tur ger ept köpenhamn paket. Är det stars som är bäst eller finns det nån annan bra sida jag ska prova? Edit: hittade denna tråden där min fråga redan var ställd, http://pokerforum.nu/forum/turneringspoker/52581-kvala-till-ept.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts