MacDaddy Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Spelade en SNG och upplevde dessa 2 händer mot samma Fi inom 1minut. Kan mkt väl vara största suckoutsen någon gjort back to back mot samma fi. http://img186.imageshack.us/my.php?image=suckoutsum1.jpg Citera
fonzie Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Han förtjänade det antagligen Var du iskall och skrev "ty" efteråt? Citera
Lisa87 Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 som vanligt på ipoker då. Få in pengarna som underdog och vinn.. Citera
Haslo Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 gah!!! imagehack funkar inte för mig. Visa den på nåt annat sätt Citera
martti Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Konstit att utdragningarna skedde på IPOKER.. Man blir ju aldrig utdragen där Citera
litch Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Jaha, nu förstörde jag hela tråden. sorry:oops: Citera
Haslo Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 omg va sick. Haha. Spela på lotto imo. Citera
eurythmech Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Kan alla riggolider sluta skriva i trådar avsedda för människor där intelligens åtminstone förekommer i teorin. Och just det, så sinnessjukt att vinna två händer i rad som underdog. Citera
Lisa87 Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Bara jag som stör mig på att bilderna inte blir bredd-anpassade? Citera
PinkMargera Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Och just det, så sinnessjukt att vinna två händer i rad som underdog. Hehe, 18.13% i första och 21.25% i andra, dvs ca 1/5 chans att vinna varje och om händelserna inte hade varit oberoende så är det 1/25 att vinna båda. Vad som sedan kommer på flop/turn/river är oväsentligt då allt ställs in preflop men visst är det "sjukt" att han sätter trissen. Citera
MacDaddy Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 Dont mind eury han ä bara ung o bitter stackarn Citera
eurythmech Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Dont mind eury han ä bara ung o bitter stackarn Hur får du ihop det där? Citera
maskineri Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Hur får du ihop det där? nog fan är du bitter. man slänger sig inte direkt för att vilja läsa dina kommentarer du lägger i varenda jävla tråd. kolla vilken jävla skithög till två posts du lagt i den här tråden, för att ta ett exempel. nödvändigt? nej. bitter? du vet svaret. för att vara ont så finner jag såna här trådar roande. Citera
tototorsten Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Själv har jag förlorat över 30 fulla inköp på 3 dar, så nog känner man igen såna händer:shock: Citera
eurythmech Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 nog fan är du bitter. man slänger sig inte direkt för att vilja läsa dina kommentarer du lägger i varenda jävla tråd. kolla vilken jävla skithög till två posts du lagt i den här tråden, för att ta ett exempel. nödvändigt? nej. bitter? du vet svaret. för att vara ont så finner jag såna här trådar roande. Kritik av dynga är ju BRA, ditt xxxxxxxxxxxxxxxx. Citera
DrRoland Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Vad jag kan se så är det väl bara en vanlig 80-20. Citera
jkkman Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 nog fan är du bitter. man slänger sig inte direkt för att vilja läsa dina kommentarer du lägger i varenda jävla tråd. kolla vilken jävla skithög till två posts du lagt i den här tråden, för att ta ett exempel. nödvändigt? nej. bitter? du vet svaret. för att vara ont så finner jag såna här trådar roande. Men postar man bad beats utanför bad beat-tråden där dom inte hör hemma är man ju dryg som fan och får räkna med lite kritik... Citera
lappen Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Kritik av dynga är ju BRA, ditt xxxxxxxxxxxxxxxx. Visar än en gång varför du blivit mest avstängd av alla. Samt bevisar för alla att maskineri har rätt Citera
MacDaddy Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 Oroa er inte över eury, han fick ju även denna tråden att handla om honom så han myser nog. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Va? Nej, så fort alla maskätna jävla skitmongolider fortsätter ha undermålig hjärnkapacitet så lider jag i stora jävla skopor varje gång jag utsetts för er så kallade motherfucking "med"människor. Citera
lappen Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Va? Nej, så fort alla maskätna jävla skitmongolider fortsätter ha undermålig hjärnkapacitet så lider jag i stora jävla skopor varje gång jag utsetts för er så kallade motherfucking "med"människor. Ja här ser vi resultatet av en superhjärna i arbete. Vet inte riktigt vilka slutsatser jag ska dra men en sak som poppar upp är....mentalsjukhus Citera
XeroxFin Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 eury, vad gör du medan du är bannad? Citera
Recommended Posts