rexola1 Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Kan någon vänlig själ hjälpa mig? Min sambo ska flytta till Rom för studier i höst. Läste i spelutredningen att Italien blockerar IP-adresser. Går det lira nätpoker från Rom? Vilka siter funkar/funkar inte? Har någon bott där nyligen och lirat? Tack! Mvh, Rexola1 Citera
kissemurra Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 hej! jag spelar på cardgrinders och har en polare som bor i italien och han lirar oxå där, så det ska funka. finns säkert många andra som funkar oxå. mvh Kan någon vänlig själ hjälpa mig? Min sambo ska flytta till Rom för studier i höst. Läste i spelutredningen att Italien blockerar IP-adresser. Går det lira nätpoker från Rom? Vilka siter funkar/funkar inte? Har någon bott där nyligen och lirat? Tack! Mvh, Rexola1 Citera
rexola1 Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 Det låter ju kanon! Vilket närverk är det? Vet du något hur ipoker, Party Poker och Betfair funkar? När du ändå har koppling dit, har du ng tips om centrala lägenheter Rexola Citera
two_aces Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Kan någon vänlig själ hjälpa mig? Min sambo ska flytta till Rom för studier i höst. Läste i spelutredningen att Italien blockerar IP-adresser. Går det lira nätpoker från Rom? Vilka siter funkar/funkar inte? Har någon bott där nyligen och lirat? Tack! Mvh, Rexola1 En fråga bara, är det denna fråga som är avgörande om du ska följa med eller ej? Citera
cazacu Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 redbet har en jävla massa italienare (BOSS och B2B) Citera
El Helado Patata Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Betfair har italienare också. Citera
rexola1 Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 Two Aces: Ha ha ha.... Ja, det är avgörande Nej, jag åker väl med ändå, men skulle vara roligare att kunna dra in lite deg samtidigt... Läste att boss hade fått licens där nere. Googlade och läste på att de blockar friskt. Men som ni säger så får jag inte ihop det. BF har ju italienare, och ipoker lika så? Borde således vara safe o åka ner o grinda. Annars kan man väl logga in via proxyservrar antar jag... Rex Citera
zillidillen Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Haha, försök inte. Det är ju helt avgörande. Du funderar ju på Beethovens hus i Thailand som alternativ om det inte funkar med Rom =) Sluta noja för jag hjälper dig förbi eventuella spärrar ändå Citera
tamtaram Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Pokerstars har en helitaliensk site, vet inte om det räcker att vara boende/studerande i Italien för att spela. Det går nästan i brallorna bara jag tänker på möjligheterna Citera
jon2 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Finns ju program som andrar din ip adress sa att du kan lira overallt. Testa smarthide, funkar riktigt bra. Citera
rexola1 Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Tackar...Får kolla smarhide o testa... Citera
Recommended Posts