Gå till innehåll

Mike lägger ner.

MikeTime

Recommended Posts

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ingen cred fick man, fastän jag löste bilproblemet...

Känns förjävligt.:cry:

Alltså, jag har inte hittat någon bild av den modell du tror det är. Har bara hittat 2-p varianten. När jag gör det och konstaterar fakta ska du få jäkligt mycket cred. ;-)

grön piké

Fel.

nej längst upp till höger!

Fel igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla här då Mike. Om länken inte funkar så klicka på 4-seater.

Där har du ett vrak av samma jävla modell.

Mycket ovanligt med en 4-seater, men jag hävdar med bestämdhet att jag har rätt.

Just den bakre sidorutan är det som gör att bilen kan identifieras.

Varför snöar jag in på sån här skit...:-D

http://www.topolino.org.uk/

Länk till kommentar

Lite bilder från våra klubbturrar:

Närapå fullsatt.

5.jpg

2.8?? Wtf??!

6.jpg

QQ vs. QQ vs. 55 (Klyka hade 55 och det fanns givetvis en femma på floppen)

7.jpg

Torax mysigt trånga pokerrum.

4.jpg

Ett av borden hemma hos Torax.

3.jpg

Svåra beslut?

2.jpg

Okey nu hoppar jag in med tipps till er !!

Mike är med på den UNDERSTA Bilden...

Gissa på !

Länk till kommentar

Well,, Om du inte vill Gula både mig och Mike så får du vara glad för en lite poker pryl...:mrgreen:

Jaja, av oss två är det bara du som är en förlorande spelare! :mrgreen:

Skrämmande....

Jaså? Hade du sett fram emot en 25-årig adonis med Brad Pitt-liknande anletsdrag? Nåja, du får hålla tillgodo med en 35-årig, lätt överviktig, snubbe med dubbla hakor... :-(

Länk till kommentar

Jah, då har man varit iväg på pensionärskryss med Birka. Första gången jag kryssade utan föresatsen att bli aspackad...

Tyvärr blev jag genomförkyld strax innan avresan vilket innebar att jag inte kände ett skit av vad smörgåsbordet, drinkarna och frukostbuffén smakade. Orkade dessutom inte slaska bort något på Black-Jacken eller automaterna.

Blev iaf lite shopping i taxfreen.

Nu är man sjukskriven och dessutom mer eller mindre insnöad eftersom det var en mindre snöstorm som drog över här igår kväll. Jävligt läskig bussresa hem eftersom bussfan for fram och tillbaka över vägen. Tydligen snorhalt. Vi lyckades köra in i ett vägräcke på ett ställe och efter den incidenten kröp vi fram i ungefär 40 km/h. :rolleyes:

Helgens "jag mötte Lassie" hände vid ombordstigningen. Jag lyckades nästan knuffa omkull en liten, rakad kille med tatueringar. Det var:

Visade sig att han, Richard Herrey & Micke Brinkenstierna skulle sitta med i jurun för Schlagerstjärnan som hade final på måndagen på båten. Mycket bra underhållning faktiskt. Ungdomar i 15-18-årsåldern som framförde schlagerhits på ett imponerande vis. En av tjejerna sjöng Perellis "Hero" med en så mäktig stämma att Charlotte själv låg hästlängder efter.

Nu blir det lite nätlir och vila resten av dagen.

Länk till kommentar

Jaså? Hade du sett fram emot en 25-årig adonis med Brad Pitt-liknande anletsdrag? Nåja, du får hålla tillgodo med en 35-årig, lätt överviktig, snubbe med dubbla hakor... :-(

Hade räckt fint med en 45årig brad Pitt liknande snubbe.....

Själv har man ju postat bildbevis på att man är sexig as hell.....

Länk till kommentar