kravmärkt Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 nej längst upp till höger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Ingen cred fick man, fastän jag löste bilproblemet...Känns förjävligt. Alltså, jag har inte hittat någon bild av den modell du tror det är. Har bara hittat 2-p varianten. När jag gör det och konstaterar fakta ska du få jäkligt mycket cred. grön piké Fel. nej längst upp till höger! Fel igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Jag tror det är snubben framför flaggan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Snubben med kepsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Snubben i Sverige-outfit. Snygg älgmössa btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Kolla här då Mike. Om länken inte funkar så klicka på 4-seater. Där har du ett vrak av samma jävla modell. Mycket ovanligt med en 4-seater, men jag hävdar med bestämdhet att jag har rätt. Just den bakre sidorutan är det som gör att bilen kan identifieras. Varför snöar jag in på sån här skit... http://www.topolino.org.uk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Lite bilder från våra klubbturrar: Närapå fullsatt. 2.8?? Wtf??! QQ vs. QQ vs. 55 (Klyka hade 55 och det fanns givetvis en femma på floppen) Torax mysigt trånga pokerrum. Ett av borden hemma hos Torax. Svåra beslut? Okey nu hoppar jag in med tipps till er !! Mike är med på den UNDERSTA Bilden... Gissa på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Okey nu hoppar jag in med tipps till er !! Mike är med på den UNDERSTA Bilden... Gissa på ! Är det han vars panna man ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Är det han vars panna man ser? Nix inte rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Nix inte rätt.. What? Ser man inte hans panna? Har svårt att hitta någon där som man inte ser pannan på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Då är du ju han längst bort? Pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Då är du ju han längst bort? Pris? Helt Rätt ! Han med fingret i pannan !! Mike Time kommer skicka dig ett fin fint pris... (om han inte gör det gör jag det )' Pma Adress till Mig och Mike, Så får vi se vem som skickar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 What? Ser man inte hans panna? Har svårt att hitta någon där som man inte ser pannan på.. LOL du har rätt, Men antog att det var han där man bara ser pannan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Whoot? Trodde det var typ $500 på valfri pokersite, minst? Ni är väll Hi-rollas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Whoot? Trodde det var typ $500 på valfri pokersite, minst? Ni är väll Hi-rollas? Well,, Om du inte vill Gula både mig och Mike så får du vara glad för en lite poker pryl... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Helt Rätt ! Han med fingret i pannan !! Skrämmande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Skrämmande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Well,, Om du inte vill Gula både mig och Mike så får du vara glad för en lite poker pryl... Jaja, av oss två är det bara du som är en förlorande spelare! Skrämmande.... Jaså? Hade du sett fram emot en 25-årig adonis med Brad Pitt-liknande anletsdrag? Nåja, du får hålla tillgodo med en 35-årig, lätt överviktig, snubbe med dubbla hakor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Jah, då har man varit iväg på pensionärskryss med Birka. Första gången jag kryssade utan föresatsen att bli aspackad... Tyvärr blev jag genomförkyld strax innan avresan vilket innebar att jag inte kände ett skit av vad smörgåsbordet, drinkarna och frukostbuffén smakade. Orkade dessutom inte slaska bort något på Black-Jacken eller automaterna. Blev iaf lite shopping i taxfreen. Nu är man sjukskriven och dessutom mer eller mindre insnöad eftersom det var en mindre snöstorm som drog över här igår kväll. Jävligt läskig bussresa hem eftersom bussfan for fram och tillbaka över vägen. Tydligen snorhalt. Vi lyckades köra in i ett vägräcke på ett ställe och efter den incidenten kröp vi fram i ungefär 40 km/h. Helgens "jag mötte Lassie" hände vid ombordstigningen. Jag lyckades nästan knuffa omkull en liten, rakad kille med tatueringar. Det var: Visade sig att han, Richard Herrey & Micke Brinkenstierna skulle sitta med i jurun för Schlagerstjärnan som hade final på måndagen på båten. Mycket bra underhållning faktiskt. Ungdomar i 15-18-årsåldern som framförde schlagerhits på ett imponerande vis. En av tjejerna sjöng Perellis "Hero" med en så mäktig stämma att Charlotte själv låg hästlängder efter. Nu blir det lite nätlir och vila resten av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Tips: Använd numret på posten istället eftersom användare själv kan bestämma antalet inlägg de vill ha visade per sida. De där inläggen ligger på olika sidor beroende på vilken insätllning man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Tips: Använd numret på posten istället eftersom användare själv kan bestämma antalet inlägg de vill ha visade per sida. De där inläggen ligger på olika sidor beroende på vilken insätllning man har. Inte en dag utan att man lär sig något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Jaså? Hade du sett fram emot en 25-årig adonis med Brad Pitt-liknande anletsdrag? Nåja, du får hålla tillgodo med en 35-årig, lätt överviktig, snubbe med dubbla hakor... Hade räckt fint med en 45årig brad Pitt liknande snubbe..... Själv har man ju postat bildbevis på att man är sexig as hell..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Själv har man ju postat bildbevis på att man är sexig as hell..... Kan diskuteras... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Kan diskuteras... Ja man kan alltid diskutera just hur sexig någon är, ligger jag på 10 av 10, kanske någon bara tycker 9 av 10. kan bli en hätsk diskusion..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Ja man kan alltid diskutera just hur sexig någon är, ligger jag på 10 av 10, kanske någon bara tycker 9 av 10. kan bli en hätsk diskusion..... 9.5 obv imo. Edit: Utan hatt, 2.5 förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts