Gå till innehåll

Mike lägger ner.


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dock finns det en minimal chans att jag kan haka på till Lkp. Vi har snackat om att tidigarelägga semestern för att kunna åka till ett skojsigare hotell på Mallis i början av juni istället. Isf är jag hemma i Svedala den 16:e och hänger givetvis på till PK Engelen.

 

Det verkar fint. Vi kan lämna kvar ett bord och lite marker från turren den 13:de åt dig, så du kan lira HU mot dig själv. Då vinner du garanterat. Glöm inte sätta in raken på mitt konto bara. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar fint. Vi kan lämna kvar ett bord och lite marker från turren den 13:de åt dig, så du kan lira HU mot dig själv. Då vinner du garanterat. Glöm inte sätta in raken på mitt konto bara. :mrgreen:

 

:oops:13:e var det ja....

 

Igår log även pokergudarna åt mig :)

Vann några DoN på Svs, Pluss att jag Klonkade en sattelit till 1$ Million Turbo Takedown på PS :)

 

Så den 29/3 är man med och slåss om big money :)

 

Nice!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, kanske ska skita i att köra då ifall jag kan vara med? Låter som nöten med en förfest. Du, jag, Totally Dad, Valterego & Skånken. Vicket jävla udda gäng. Kunde vi bara lura med Satsavägen-skåningen, Gävla Eury och Lappen också skulle kaoset vara ett faktum! :-D

 

Med det gänget kommer vi aldrig dyka upp till turneringen.. Låter som nöten mao!
Jag ser mig inte som udda. Jag är fanimig NT (neurotypisk). Det är iaf vad en snubbe med aspergers brukar kalla mig 8-)

 

Hursom, nu har sambon till och med skrivit in att jag är borta 13/6 i sin kalender. Det är att jämföra med de där tavlorna som Moses kom ned för berget med. Hotell and shit löser vi när det närmar sig.

 

Mike, mallis? For real?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iväg med ett sexpack bira och lyckokortväktaren i högsta hugg. Livepoker för första gången i mars! Wish me luck!

 

Har aldrig någonsin varit så satans kortkall i en liveturre. Bästa handen jag hade på hela kvällen var 66! Iofs fick jag bra betalt för den när floppen QQ6 kommer och en stackare sitter med AQ.

Efter det var det bara bluffar och rena steals pre som gällde. 43o är nöten när man höjer sig all in pre mot 7 limpare (!)

Dock ute som 6:e man... Som shortie hittar jag KQo och ställer, knappen går också all in för att isolera sig mot två limpare. Han slänger upp QQ och eftersom minst två kungar redan finns i mucken hittar den fjärde inte upp på brädan. Tilt. Nåja, nya tag ikväll! En 400 freezeout med 25K i startmarker bäddar för många chanser att hitta bättre kort är KQo och 66...

Wish me luck once again.

 

Jag ser mig inte som udda. Jag är fanimig NT (neurotypisk). Det är iaf vad en snubbe med aspergers brukar kalla mig 8-)

 

Hursom, nu har sambon till och med skrivit in att jag är borta 13/6 i sin kalender. Det är att jämföra med de där tavlorna som Moses kom ned för berget med. Hotell and shit löser vi när det närmar sig.

 

Mike, mallis? For real?

 

Tydligen finns det ett Linköpings Fawlty Towers. Låter perfekt för ett degenererat gäng som oss.

Vad är det för fel på Mallis nu då? Kolla bara fördelarna:

¤ Billig resa (mer $ över till sprit)

¤ Kort flygtid (men tillräckligt för att få i sig bra med sprit på planet)

¤ Flyger från Örebro (man kan fixa skjuts till flygplatsen så man kan börja med spriten redan på hemmaplan)

¤ Hittat ett all inclusive-hotell (fri sprit 7:30-23:30)

¤ Hotellet ligger nästan på stranden (det finns strandbar med goda spritdrinkar)

¤ På semestern dricker man en massa sprit (och det kan man lika gärna göra på Mallis som på Maldiverna)

 

Frågor på det Totally Dad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du till A-Sund ikväll ? isåfall vad är det för turre ?

Jag är sugen på att hänga med..

 

Japp, jag, Mats W & Benny ska dit. Finns 6 platser kvar i bussen dit.

Det är en vanlig 400+20:- freezeout. 25K startstack, 17 min blinds.

Ring mig efter 14 om du ska med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey najs.. Räkna med mig, Skall bara kolla så regeringen samtycker i frågan. Men kan inte vara några problem..

 

Buss ?????

 

Regeringen sitter 15 meter ifrån mig just nu. Ska jag fråga? :mrgreen:

Ja, Mats har ju en niopersonersbuss och han skulle köra! Beer, here I come.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe du brukar ju va bra på förhandlingar :) Jag har mailat henne, Men du kan ju fråga henne, och be henne läsa mailen :)

 

Medela mig hur det går.

 

BTW haru några öl att låna ut till mig.. ?

 

Japp, öl finns. Fast det är ju no-no på klubben med medhavd öl. Blir väl några i bussen dit iofs. Fixar jag.

Hon har förresten läst mailet och sagt ja. Du plockas upp vid 18:40, var klar 18:20. See ya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens lillsession på SvS:

 

220-turre: 3:a (+772:- )

55-turboturre SH: (-55:- )

220 DoN: (-220:- )

220 SH SnG: 1:a (+380:- )

 

Summa: +877:- Ganska hyffsat för 128 minuters lir... :-)

 

Nu ska jag fixa lite hushållssysslor så inte draken sprutar eld på mig... Sen blir det till att fixa mig själv också inför kvällen livelir. Har dock inte några stora förhoppningar - verkar som att ju bättre jag springer på nätet, desto mer snubblar jag live. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens lillsession på SvS:

 

220-turre: 3:a (+772:- )

55-turboturre SH: (-55:- )

220 DoN: (-220:- )

220 SH SnG: 1:a (+380:- )

 

Summa: +877:- Ganska hyffsat för 128 minuters lir... :-)

 

Nu ska jag fixa lite hushållssysslor så inte draken sprutar eld på mig... Sen blir det till att fixa mig själv också inför kvällen livelir. Har dock inte några stora förhoppningar - verkar som att ju bättre jag springer på nätet, desto mer snubblar jag live. :-(

 

Visste att jag var klok som avstod bettet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...