Plisskin Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Årets upplägg men ändå. Jag importerade hela min Stars HH nyss till PT3 och vetetusan vad som hänt men när jag kollar på mina tournaments där så är allting minus dvs ROI är på -100. Inga cashes är med överhuvudtaget. Extra info: Jag fick 20 hands.txt filer zippade av stars support som jag var tvungen att seperat döpa om till "hands1.txt", "hands2.txt" osv, för att de inte skulle ersätta varandra i mappen efter unzippning. Är väl högst otroligt att detta faktum ska ha spelat roll då alla händer faktiskt blev importerade...eller det ÅR otroligt ser jag när jag skriver det så skit i det. Men en quickfix till detta någon? (förutom att bli bättre på turneringar Dessutom på ipoker så är statsen bara ..fel..lirar dubbelup sngs och har enligt PT3 hamnat back trots att jag efter 47 spelade enligt mitt pokersaldo i klienten bevisligen har gått plus minus noll dvs plus om man tar hänsyn till raken (har inte spelat något annat än dessa). Vad gör jag fel? Citera
affe2000 Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Stars HH har väl inte med priser? Du måste i så fall fixa in dem manuellt. Så gör jag med poker office i alla fall. Citera
Plisskin Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 ..så måste det vara så trny summaries måste alltså in även dom såklart. Givetvis är det det enda som krånglar när stars skickar mejls till mig, just dom vägrar komma fram till mitt konto av ngn anledning Citera
Donkeyboy Postad 20 Maj , 2009 Rapport Postad 20 Maj , 2009 har samma problem. Inköp till turrar kommer med men ej vinst. Någon som vet någon bra lösning? Manuellt finns inte på kartan iom att det spelas för många turrar får sånt... edit: svarar mig själv men en lösning är att du 1. Skapa ett textdokument 2. Begär i Pokerstars lobbyn om att få Tournament history skickad till mailen (måste vare på engelska i mailen) 3. Kopiera och klistra in i textdokumenten 4. öppna fliken "manuell import" i PT3 och impotera från textdokumentet du skapade Citera
Recommended Posts