Gå till innehåll

En mttwhinedagbok utan syfte.


mr-flow

Recommended Posts

Hej!

Det här är min tredje dagbok och mina andra har ungefär blivit så långlivade som 3 sidor. Är galet dålig på att uppdatera men ska verkligen försöka med denna. Jag är nog relativt okänd på forumet men har ändå postat 1000 onödiga inlägg så någon har väl någon bild av mig.

Här är lite info om mig.

Jag är 19 år och bor sedan i september i Oslo, kommer från uppsala och tog studenten i våras. Men nu är det så att jag inte har jobbat ihop så mkt pengar här i oslo utan snarare spenderat det pokern har genererat så nu sitter jag på runda slängar 25000 svenska om jag fått in rätt lön idag. Jag hade tänkt att åka till kanada i typ februari mesta dels för att åka skidor men just nu så har jag inte råd. Jag hoppas att jag får jobb de här tre veckorna, jag jobbar som dagis vikarie så det är dag till dag jobb vilket är lite drygt men har inte fixat något fast :oops: och nu ska jag ju ändå dra snart så då är det bara dumt. (Ok, känner redan nu att det blir långa meningar dåligt uppstyckat osv, hoppas att ingen skriver tl;dr bara ;) ) Annars hoppas jag helt enkelt att pokern ska springa ganska bra som den gjorde i oktober där jag spelade "heltid" i en halv månad.

 

Lite om mitt pokerspel.

Det som bringar in pengar är smallstakes MTT, runt 10-50$. Iofs är jag inte rullad alls för 50 så kommer nog spela upp till 30 kanske och skotta någon enstaka på 50. Egentligen är jag inte ens rullad för 30 när jag tänker efter men jag orkar verkligen inte gneta 5$s och nu när jag måste få ihop pengar får det lite bära eller brista. Min rulle blir ju dessutom större om jag inte kommer iväg eftersom då kommer jag ha mer pengar att röra mig med.

Jag har plussat typ 6k$ och typ 15k kr sen i maj men jag har bränt på tok för mycket.