Kenan83 Postad 13 April , 2005 Rapport Share Postad 13 April , 2005 Köp theory of poker, jättebra bok. Sen så öva på att spela flera bord, du tjänar mer och kommer lättare kunna slänga dåliga händer, man brukar oftast tappa tålamodet om man lirar en bord o börja köra alla konstiga händer... Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 13 April , 2005 Rapport Share Postad 13 April , 2005 Slampen: No-no till piratsnack enligt regel 5.2 i Forumregler för POKERFORUM.nu - Hickmott Sen köper du en mer avancerad bok istället... Theory of Poker by Sklansky (har inte läst den än men jag ska snart) Small Stakes holdem Av Ed Miller. (den läser jag nu, bra!) Nya Supersystem 2 tyckte jag det stog mkt tänkvärt i oxå (mkt tips och små enkla genomgångar på nåra olika pokervarianter... Vill du ha fler böcker men har inte råd så gå och kräv ditt närmaste bibliotek att dom ska ta hem det, för det gör dom oftast.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
COOLPOKER Postad 13 April , 2005 Rapport Share Postad 13 April , 2005 Jag ska hålla koll på den här killen som vill bli proffs. Kanske du vill in i mitt proffsstall? Mvh COOLPOKER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 14 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2005 Tack för alla svar! Mer svar önskas fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Von oben Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Vill du bli proffs så måste det komma som ett naturligt steg efter det att du spelat dig igenom nivåerna. Det är ingenting som man kan bestämma sig för på förhand. Läsa böcker och sådant må vara bra-men Theory of Poker kommer INTE att ge dig någon edge på de nivåer som behövs för att klara uppehället. En viss talang samt egen erfarenhet är det enda som duger där(tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 14 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2005 Ska beställa Winning at low limit holdem först och när jag har läst ut den så ska jag köpa Small Stakes Holdem; Win big with expert play. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Kom på ett bättre yrke och ha pokern som hobby. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Angående Boken Winning at Internetpoker for dummies så e de ju en ganska så "back to basic" bok... Theory of Poker är ett mycket hett tips ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 14 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2005 Ok, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 lär dig träffa hårt sen löser sig det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ayecappy Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 lär dig träffa hårt sen löser sig det mesta pardrag med två underkort och fulflurredrag tex.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Ska beställa Winning at low limit holdem först och närjag har läst ut den så ska jag köpa Small Stakes Holdem; Win big with expert play. Köp small stakes direkt!! Läs inte Lee Jones bok då den innehåller många fel. Bara ett tips på vägen till proffslivet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 14 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2005 Tack så mycket toppace ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 14 April , 2005 Rapport Share Postad 14 April , 2005 Du vet att båda de böckerna är för FL va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey_Man Postad 15 April , 2005 Rapport Share Postad 15 April , 2005 Du vet att båda de böckerna är för FL va? Spelar väl inte så stor roll i hans fall. Börja läsa dom böckerna och börja spela med fix-limit så du kommer in i det och inte gular direkt... Som alla säger arbeta dig uppåt i nivåerna och analysera. /Mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checksyn Postad 15 April , 2005 Rapport Share Postad 15 April , 2005 1) Att bli pokerproffs är inget jag tycker man ska bestämma sig för, det är något som ska växa fram. Och så jävla enkelt är det inte, då hade nog en hel del haft poker som yrke.. 2) Så jävla kul är det inte heller, i längden. Visst kan man leva mycket bra. Men det är en lång jävla grind helt enkelt.. Och tro mig, poker kommer inte vara "det roligaste" du vet att göra många stunder. Mina 2 bästa råd ivf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts