owster Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Jag spelar inte ofta på ongay så vet inte hur det funkar, kommer turrarna återupptas när/om de får igång klienten igen? Är det med andra ord värt att sitta och vänta? Skiten har ju varit nere i 2h nu ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Jag spelar inte ofta på ongay så vet inte hur det funkar, kommer turrarna återupptas när/om de får igång klienten igen? Är det med andra ord värt att sitta och vänta? Skiten har ju varit nere i 2h nu ... Jag har aldrig under de drygt 2 000 turneringar jag spelat på ongame varit med om att de någonsin har pausats en turnering på grund av krasch. De låter helt enkelt blindarna rulla och den som har tur nog att komma in får ta markerna från de som sitter ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Jag har aldrig under de drygt 2 000 turneringar jag spelat på ongame varit med om att de någonsin har pausats en turnering på grund av krasch. De låter helt enkelt blindarna rulla och den som har tur nog att komma in får ta markerna från de som sitter ute. Låter ju helt sinnessjukt. Blir inget mer spel på ongay, att de har trafik överhuvudtaget är ett mirakel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Jag var reggad på ett gäng 50+4$ sngs, chattade med livesupporten på bestpoker under tiden som det krachade och förklarade att jag förmodligen blir av med pengar. Han lovade att om så var fallet skulle jag kompenseras, det ska bli intressant att se hur dom hanterar det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Jag var reggad på ett gäng 50+4$ sngs, chattade med livesupporten på bestpoker under tiden som det krachade och förklarade att jag förmodligen blir av med pengar.Han lovade att om så var fallet skulle jag kompenseras, det ska bli intressant att se hur dom hanterar det här. Fast va beredd att kämpa. vid förra krashen fick jag hålla på och maila betfair 5-6 gånger innan jag fick stålar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 igång nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Jag var reggad på ett gäng 50+4$ sngs, chattade med livesupporten på bestpoker under tiden som det krachade och förklarade att jag förmodligen blir av med pengar.Han lovade att om så var fallet skulle jag kompenseras, det ska bli intressant att se hur dom hanterar det här. kör du med ditt standardnick på ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Kom in nu och upptäckte att jag hade plussat 100$ under lockouten. Hehe glad överaskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 kör du med ditt standardnick på ongame? Har flera konton, men spelar inte seriöst där, skapade det för att sebbe skulle batala av och det var där han hade pengar. Nickar hogsander tog många timmar av kreativt brainstormande för att komma på den briljanta iden att använda mitt eget efternamn som nick också. Ska försöka skotta upp mig lite kanske, Vilka nivåer spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 någon mer än jag som har haft problem med anslutningen till ongame under dagen/kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Har flera konton, men spelar inte seriöst där, skapade det för att sebbe skulle batala av och det var där han hade pengar.Nickar hogsander tog många timmar av kreativt brainstormande för att komma på den briljanta iden att använda mitt eget efternamn som nick också. Ska försöka skotta upp mig lite kanske, Vilka nivåer spelar du? 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
znajk Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Laggar det för er oxå?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Here we go again, någon mer som har problem med klienten? Edit: funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goldwinner Postad 5 Maj , 2011 Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 Here we go again, någon mer som har problem med klienten? Edit: funkar Jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Verkar som de har problem med cashiern. Saldot visar noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Mm står "Error. Try again." för mig på cashiern och kan inte sätta mig på bord. Allt folk i chatten där på sidan i klienten på betfair (kanske är hela ongame? vad vet jag ) confirmar att det är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Currenty unable to sit down to cash tables or register for tournamnets. We have identified the cause and are currently in the process to fix it... Ungefärligt meddelande från nätverket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Verkar som de har problem med cashiern. Saldot visar noll. För enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 det löste sig fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 För enkelt. +1, inte ens värt att håna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 Ska vara fixat nu, enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 funkar fortfarande inte för mig, är de fine? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataSKV Postad 10 Juli , 2011 Rapport Share Postad 10 Juli , 2011 funkar fortfarande inte för mig, är de fine? funkar inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 WHAT: We are currently experiencing technical issues with login into poker clients and playing games. Our technical team are aware of this issue and are currently investigating this. Please do not escalate any individual queries at this time. A refund incident for all affected players will follow shortly. Just for your info, bättre att förekomma än att förekommas /Paf Poker Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts