PafPoker Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Bekräftar att Ongame har problem atm, bland annat med inloggningen. Om det beror på http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/64459-global-disconnect-nyss.html eller något annat vet jag inte, men en inte alltför stor chansning är att det är något som drabbat fler än ett pokernätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 iPoker strular också så det är något jätteknas någonstans Eller så är det ryssen som kommer och detta var bara en avledningsmanöver /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Dog ongame nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Efig Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Återigen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Fungerade för mig, vann en stor bluffpott så tyckte det var rätt skönt att en satt ut minst 2-3 på varje max5 bord satt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gemigpengar Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Jag hade också sjuka problem med alla siter jag spelade. ipoker bara stängdes ner hela tiden och Full tilt frös i säkert 1 timme minst. Trodde först jag hade något fel hemma men sedan så insåg jag att det var något superstrul någon stans. Ganska sjukt att både FT och ipoker gick ner och säkert fler. Ligger alla på samma ställe eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Nån mer än jag som tappat kontakten med Fjollgame igen? Hände strax efter nio och nu går det inte ens att logga in. prövat andra Ongameklienter också med samma nedslående resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 kul , hade 6-7 sng öppna när man blev utkastad, hoppas betfair gör rätt för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 vad har ni andra för skins ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laserblatten Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 ja kör bet24 blev utkastad med massa superintressanta bord eller 4 st iaf =( så satans tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XXLaphroaig1 Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Betsafe Stendött...zzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Paf, Hollywood och Towergaming samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 fucking shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acidboy Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Alla siter strular någon gång ibland. Störta problemet är dock hur ongame hanterar när något sånthär inträffar. På andra sidor när det crashat under en turnering så har jag fått ett mail där de ursäktar sig och förklarar hur de ska kompensera mig. På ongame måste man själv höra av sig och då först får man svaret från sitt skin att man måste vänta i 24 timmar och invänta en återbetalning. Om de har kompenserat än så får man inget mail om det utan du måste hålla koll på ditt saldo hela tiden (vilket kan vara svårt om man är en storgrinder). Finns alltså ingen historik där man kan se om en sådan överföring gjorts (inte på mitt skin åtminstone). Har de satt det i system? De utnyttjar att folk inte orkar tjata fram och tillbaka med supporten eller att folk helt enkelt glömmer av det. Hur som helst är ongames system väldigt uselt. Det konstiga är att jag efter alla år med problem (clienter som crashar och servrar som går ner) ändå väljer att spela kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 28 Mars , 2011 Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Planerad downtime i Ongame / Paf Spade Poker 29 mars Med start 04:00 och varar upp till 10 timmar, men troligen klart tidigare. MTT och SnG kommer fasas ut någon timme före 04:00 / Dont shoot the messanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Favorit i repris igen? Fungerar som det ska för mig i en turnering men två andra står det 0min0s till start. På den ena kom bordet fram med 4 spelare men har inte startat. Den andra är borta någonstans i cyberspace. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Har problem med kassan. Kan inte göra rebuy/addon i några turrar. Sen blev ett par stycken inställda . hur svårt ska det vara att ha en fungerande klient eller iaf fixa problemet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Trubbel för mig också. Det syns ju för fan på klientens utseende att den är labil. Skulle man få spela 10 minuter på ongame,ftp,entraction,everest och pokerstars vardera och sedan beta på vilken klient som det kommer bli problem med först så skulle man ju garanterat sätta alla sina tillgångar plus lite till på ongame. Utelämnade boss för att inte göra det svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 http://www.ongamenetwork.com/maintenance/maintenance.html Bra jävla info dom har, kan dom inte skicka ut ett meddelande tidigare. Kul att slösa pengar på satelliter till turneringar som inte kommer spelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Blev utslängd helt och hållet för en kvart sen. Samma för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Blev utslängd helt och hållet för en kvart sen. Samma för alla? Nej inte alla. Vissa är tydligen inne och snor blinds friskt. Tyvärr är inte jag en av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Nej inte alla. Vissa är tydligen inne och snor blinds friskt. Tyvärr är inte jag en av dem... Seriöst? Var på bubblan i en turre, kul jul ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Seriöst? Var på bubblan i en turre, kul jul ... Är väl upp till olika skins om hur de kompencerar när det gäller nätverket men eftersom det var knas på hela närverket tycker jag att bör det komma någon slags vettig kompensation från nätverkets sida. Log 2/16 i semibubblan samt inköp till två till turneringarna vandrar någonstans i Ongames privata cyberspace. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts