Mobiero Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Det finns en sit&go typ? Segt så in i helvete går det och när man försöker anmäla sig till den enda micro-sngen som finns så står det att man måste vänta på att bli anmäld för att det är många som försöker vara med? Aldrig upplevt det här, nån sajtrepresentant som kan svara på vad som hänt med Stjärnorna? Citera
Mobiero Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2009 Jaafan det är ju onsdag idag. Nu skäms jag. Citera
mpee Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 För mig är alla bord på Stars frysta. Citera
PokerStars_Karl Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Hej, Det är tyvärr problem med SnGs och vi kommer att starta om spelservern inom kort. Vi ber om ursäkt för problemen. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Mobiero Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2009 Serverproblem är EV+. Jag är tiltad Citera
matsa_ Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 va reggad till en turre med 400 pers och turren blev Cancelled typ 15 min innan start?? Har det o göra med server problemen? Citera
PokerStars_Karl Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Hej, Vi har för nuvarande ett par tekniska problem efter vår serveromstart den här morgonen. Registreringen i turneringar och Sit & Goes fungerar inte helt tillfredställande. Vi jobbar med att lösa detta och vi tror att det kommer vara löst efter ytterligare en serveromstart som äger rum kl 16:45. Turneringarna kommer att komma upp kl 17 igen. Alla turneringar som har fortsatt under serveromstarten har blivit inställda och inköpen har återkrediterat enligt vår policy: http://www.pokerstars.com/poker/tournaments/rules/cancellations/ Vi ber om ursäkt för det inträffade och hoppas att spelet kan vara igång på PokerStars inom kort. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Laagen13 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 En annan sak jag märkt är att under den veckan som varit har cashgamen bara försvunnit, en efter en, för att man även om det finns en plats ledig inte kan sätta sig där! Detta är ett problem ni vet om också antar jag? en aning frustrerande att inte kunna sätta sig ner och lira lite NL25 när man har lust ;P Citera
Recommended Posts