SlimSussie Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Reg. version duktig spelar 28/25 aggressive har lite moves i sig antar jag.... Bättre bet/folda turn och hur mycke? Mitt val av linje.. Hur bred är han på river? Hur bred måste han vara för att visa profit på synen... Har inte orkat gå in i detalj. ska be ge mig in till stan och kolla teater... återkommer $1.00/2.00 Hold'em Cash Games, 4 Players Board: lughar (SB): $233 gotmilk1337 (BB): $416.80 HERO (CO): $200 toasTTTT (Button): $343.10 Dealt to HERO K:club: 9:spade: Pre-flop: HERO raises to $6, toasTTTT calls $6, (2 folds) Flop: ($15) K:diamond: 4:diamond: 6:spade: (2 Players) HERO bets $10, toasTTTT calls $10 Turn: ($35) T:spade: (2 Players) HERO checks, toasTTTT bets $26, HERO calls $26 River: ($87) 4:heart: (2 Players) HERO checks, toasTTTT bets $75, HERO ????? Jag o Bingo har snackat om detta o vi ser hans hand som 66 9 ggr av 10. Så fold skulle vi halvettanspelare göra 100 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Jag o Bingo har snackat om detta o vi ser hans hand som 66 9 ggr av 10. Så fold skulle vi halvettanspelare göra 100 %. Jag som hellre hjältesynar skulle hellre lägga här rakt av och vänta in ett bättre läge å syna ner han med A hög typ. Fredag idag. Afterwork kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acunited Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 OBS... risk för massa ordsvammel (är trött) mjo precis... kanske inte exakt mina tankebanor, men går lite i den stilen. Det jag inte gillar med min linje är att jag reppar exakt de jag har och killen är såpass bra att han fattar de. Hans bet känns väldigt nötigt (KQ, KJ) som sämst eller bommade drag. De jag stör mig på är att jag tror han inte bettar den rivern med mycket händer då han knappt har några bluffhänder kvar i sin range på river. Då jag tror han är såpass aggressiv pre (3bettar med en del SC Axs) och att han raisar med sina drag på flop... Vet inte om jag över analyserar handen. Känns som de är en klassisk grå zon hand som är svårspelad men viktig... Gillar vi bet turn för att göra livet enklare för oss? Våran range blir vidare samt att de känns helt ok att folda mot raise eller är fold mot raise helt cp kallt? edit: jompa var helt inne på vad du sa puni. Mmm men nu e det ju så att Jompa alltid har en tendens att vilja gå på synlinjen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 25 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2009 Jag som hellre hjältesynar skulle hellre lägga här rakt av och vänta in ett bättre läge å syna ner han med A hög typ. Fredag idag. Afterwork kanske? Jag är löjligt sugen på afterwork idag... vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Tycker handen spelas semikallt, syn alla dagar:mrgreen: fan ska han ha då? sk ja göra då ska ja göra då? NOLIMIT BAJBY!!!!!!! BARA DÄÄÄÄGA fa fan gör ja alltid på STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 25 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2009 Lagade mitt xbox... helt ärligt W W W är så nötigt.. surfa runt lite och hitta en sida. Åkte till järnhandeln införskaffa mig skruv och grejer för 9.87kr samt gripen kemsikt renbensin och följde nått youtube klipp... 2 timmar senare. Voilá! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Fiskigt, är de sönder så är de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 25 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2009 Alltså vad är std öppningsrange sb? ni GTO masters vad säger ni? Har egentligen inte haft nån std att utgå ifrån.. känns rätt fint och ha och sen anpassa den efter BBs egenskaper. 40%- 50% viktat åt suited händer eller mera high card styrka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Alltså vad är std öppningsrange sb? ni GTO masters vad säger ni? Har egentligen inte haft nån std att utgå ifrån.. känns rätt fint och ha och sen anpassa den efter BBs egenskaper. 40%- 50% viktat åt suited händer eller mera high card styrka? RAISE ANY2 BAAAABBYYYYY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Alltså vad är std öppningsrange sb? ni GTO masters vad säger ni? Har egentligen inte haft nån std att utgå ifrån.. känns rätt fint och ha och sen anpassa den efter BBs egenskaper. 40%- 50% viktat åt suited händer eller mera high card styrka? U PLAY NO LIMIT BAYYYBY, THE HIGHEST GAMES ON THE INTERNET. GO ALLINS BAYBY !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 I am Pistolpete and i play at ongeme and i beet them ALL! NOLIMAT BAJBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYYYY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 I am Pistolpete and i play at ongeme and i beet them ALL! NOLIMAT BAJBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYYYY Alltså de var en seriös fråga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 40-50% SBr låter mkt högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 40-50% SBr låter mkt högt. Ahh visst gör de då de suger att vara ur pos men hade turen att få ca 25k händer av drgiggy vilket var intressant som fan.. men iaf han öppnar 55% first in på sb... obviously är jag inte lika grym som han postflop. men lägga sig runt 40% känns väl rimligt och därefter anpassa sig efter motstånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Hade hellre legat runt 1/3 sen öppna upp rangen mot många som inte försvarar så mkt, eller ofta ger upp post. 55% känns väldigt högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2009 Hade hellre legat runt 1/3 sen öppna upp rangen mot många som inte försvarar så mkt, eller ofta ger upp post. 55% känns väldigt högt. Obs....packad! 55% känns löjligt högt instämmer. Bluefire kille tror du vet vem de är. En av de största vinnarna på 5/10 så något rätt gör han ju.... Behöver ju inte mena att han gör rätt just i detta läge men men.. man börjar ju lura på de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2009 weeeeeeeeeeeeeee. FIFA 10! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 I BEAT THEM ALL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 ullared eller hbk-elfsborg? thats the big question... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 ullared eller hbk-elfsborg? thats the big question... LoLLaRed eller LOLBK-ÄGBORG, that's not even a question. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Köööp Aldrig Nåt Från Netonnet, Loooooooooooooooooooooooova Mig De !!! Dom Bara Luuuuras !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Netonnet har alltid varit riktigt bra när jag har handlat där, vad hände? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Netonnet har alltid varit riktigt bra när jag har handlat där, vad hände? =( Alltså jag tycker netonnet är nöt men dem härmar en kille/man som jobbar i en spelbutik här i byn... som har myntat de uttrycket... sjukt internt... precis som 55 sidor tot i denna db... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 vera e 5 av 24 GSOP #9 go go go go Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Vet inte vad du nickar men snälla busta LoCstaOnCG. Han ska fan inte få vinna ett event till. gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts