SlimSussie Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 http://sendables.jibjab.com/view/y8UwkwMmppgQVbZO tryck play! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 http://sendables.jibjab.com/view/y8UwkwMmppgQVbZO tryck play! WOW du e inte lite sjuk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 WOW du e inte lite sjuk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Asså sweet... ring när de vankas tennis... måste upp och slipa golfsvingen inför helgen också. Tänkte införa lite musik historia här och de kommer gå i soul/funk/disco/house linjen.. Dagens artist... Larry Levan http://sendables.jibjab.com/view/1JtXJhyl5ITCYuQv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 WOW du e inte lite sjuk.. vill ej ta all credd. fimpen som gjorde den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 http://sendables.jibjab.com/view/1JtXJhyl5ITCYuQv man ser ju att jag äger franne ezzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Sick har klippt gräset... eller 3/4 .. soppan tog slut. Golfbanan nu... och slipa lite... imorgon Bogglas Cup i Ryder Cup format.. 24 deltagare, 2 lag. Tyvärr är ju inte närspelet som de än gång var.. men hoppas efter 2 varv i kroppen innan lördag så ska jag skjuta 75 på Hulta GK... Skulle spelat 3-1 och 3-2 till Federer igår men var fisk och orka inte ladda betfair kontot... GG mig Musik historia.... Låten som klassas som första "house låten"... Den blev en massiv succé på klubbarna och fanns bara på band innan frankie knuckles fick tag på ett exemplar. synth slingan är episk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Golf förra helgen alltså ... efter 3 varv (2 på lycke gk och ett på hulta) och 48 matcher vann lag rosa med 24.5-23.5 (tror de var dem sifforna).... ez game... Såg glorious basterds igår. Helt ok film som lätt hade varit 30 min kortare då vissa långa dialoger kändes sådär. Nä vafan finns inte så mkt att göra så ska försöka få in massa poker i veckan... GL Dagens musik: Joe smooth gjorde promise land nångång på 80-talet och med hjälp av mr fingers - can you feel it.. banade de vägen för den elektroniska dansmusikens intåg i United Kingdoms. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 http://sendables.jibjab.com/view/y8UwkwMmppgQVbZO tryck play! :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 ett av de bästa disco banden ever.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Sjukt dåligt med volym på lirandet denna månaden men har gått helt ok. Lite skärpning så man kommer upp i hyfsad standard ändå. Kan skita sig totalt om de blir en resa nästa vecka... reykjavik eller florens????? Om nån diggar funkig/deep lounge house ta och lasta ner podcasts på www.do-rock.com/music Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 reykjavik eller florens????? Om nån diggar funkig/deep lounge house ta och lasta ner podcasts på www.do-rock.com/music Florens! Tackar, länka gärna lite fler om du har. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Florens! Tackar, länka gärna lite fler om du har. =) Kul att du diggar de... sista podcasten är levererad av mig själv =) hmmm lite andra... lets see... http://www.lazydaysrecordings.libsyn.com/ - Fred everythings podcast.. Brukar leverera kvalitéts house. Hitta ett klockrent liveset från Inland Knights här: http://soundcloud.com/nathanstewart/inland-knights-live-barcelona-atx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Kul att du diggar de... sista podcasten är levererad av mig själv =) hmmm lite andra... lets see... http://www.lazydaysrecordings.libsyn.com/ - Fred everythings podcast.. Brukar leverera kvalitéts house. Hitta ett klockrent liveset från Inland Knights här: http://soundcloud.com/nathanstewart/inland-knights-live-barcelona-atx Kul, är bara inne på tvåan än. =) Schysst, är så gott som uppväxt med di.fm och all möjlig trance, house, lounge, chillout etc. Streamrippa en hel del förut också. Farsan pumpa det dygnet runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 Kul, är bara inne på tvåan än. =) Schysst, är så gott som uppväxt med di.fm och all möjlig trance, house, lounge, chillout etc. Streamrippa en hel del förut också. Farsan pumpa det dygnet runt. Ahh fan DI kommer man ihåg. Gamla tider Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 Då har man ramat in 7 tavlor.... Eller har 2 kvar men det var mera jobb än jag trodde då ingen av dem hade standard mått. Lirat lite poker i helgen, sliten och lat osv. Tänkte trycka in ett pass nu sen blir de att kika innebandy med Vera.. TT mot Skövde... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 super gruveri hos ayhan at the moment... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2009 Ring of death på xboxet.. GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2009 Ongame, $1.00/2.00 Hold'em Cash Games, 5 Players Board: SB: $2,071.65 BB: $200 UTG: $364.90 CO: $643.80 Button: $785.75 Dealt to UTG T:heart: 9:heart: Pre-flop: UTG raises to $6, CO calls $6, Button raises to $27, SB calls $26, (1 folds), UTG calls $21, CO calls $21 Flop: ($110) J:spade: 4:club: 9:diamond: (4 Players) SB checks, UTG checks, CO checks, Button checks Turn: ($110) 8:diamond: (4 Players) SB bets $60, UTG calls $60, CO calls $60, (1 folds) River: ($290) 3:heart: (3 Players) SB checks, UTG checks, CO bets $175, (1 folds), UTG calls $175 Results: UTG Showed T:heart: 9:heart: CO Showed 6:diamond: 5:diamond: UTG wins $640 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2009 Stektfläsk och löksås de är ju tisdag änna... sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2009 Ett micro pass sen jobba racing - barca hos jompa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Reg. version duktig spelar 28/25 aggressive har lite moves i sig antar jag.... Bättre bet/folda turn och hur mycke? Mitt val av linje.. Hur bred är han på river? Hur bred måste han vara för att visa profit på synen... Har inte orkat gå in i detalj. ska be ge mig in till stan och kolla teater... återkommer $1.00/2.00 Hold'em Cash Games, 4 Players Board: lughar (SB): $233 gotmilk1337 (BB): $416.80 HERO (CO): $200 toasTTTT (Button): $343.10 Dealt to HERO K:club: 9:spade: Pre-flop: HERO raises to $6, toasTTTT calls $6, (2 folds) Flop: ($15) K:diamond: 4:diamond: 6:spade: (2 Players) HERO bets $10, toasTTTT calls $10 Turn: ($35) T:spade: (2 Players) HERO checks, toasTTTT bets $26, HERO calls $26 River: ($87) 4:heart: (2 Players) HERO checks, toasTTTT bets $75, HERO ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Reg. version duktig spelar 28/25 aggressive har lite moves i sig antar jag.... Bättre bet/folda turn och hur mycke? Mitt val av linje.. Hur bred är han på river? Hur bred måste han vara för att visa profit på synen... Har inte orkat gå in i detalj. ska be ge mig in till stan och kolla teater... återkommer $1.00/2.00 Hold'em Cash Games, 4 Players Board: lughar (SB): $233 gotmilk1337 (BB): $416.80 HERO (CO): $200 toasTTTT (Button): $343.10 Dealt to HERO K:club: 9:spade: Pre-flop: HERO raises to $6, toasTTTT calls $6, (2 folds) Flop: ($15) K:diamond: 4:diamond: 6:spade: (2 Players) HERO bets $10, toasTTTT calls $10 Turn: ($35) T:spade: (2 Players) HERO checks, toasTTTT bets $26, HERO calls $26 River: ($87) 4:heart: (2 Players) HERO checks, toasTTTT bets $75, HERO ????? Mtp att du antagligen v-bettar alla bättre kungar på turn måste du syna river här, du kommer i princip aldrig hit med en bättre hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 Mtp att du antagligen v-bettar alla bättre kungar på turn måste du syna river här, du kommer i princip aldrig hit med en bättre hand. OBS... risk för massa ordsvammel (är trött) mjo precis... kanske inte exakt mina tankebanor, men går lite i den stilen. Det jag inte gillar med min linje är att jag reppar exakt de jag har och killen är såpass bra att han fattar de. Hans bet känns väldigt nötigt (KQ, KJ) som sämst eller bommade drag. De jag stör mig på är att jag tror han inte bettar den rivern med mycket händer då han knappt har några bluffhänder kvar i sin range på river. Då jag tror han är såpass aggressiv pre (3bettar med en del SC Axs) och att han raisar med sina drag på flop... Vet inte om jag över analyserar handen. Känns som de är en klassisk grå zon hand som är svårspelad men viktig... Gillar vi bet turn för att göra livet enklare för oss? Våran range blir vidare samt att de känns helt ok att folda mot raise eller är fold mot raise helt cp kallt? edit: jompa var helt inne på vad du sa puni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 edit: jompa var helt inne på vad du sa puni. Gud har alltid rätt. Slutdiskuterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts