SlimSussie Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Allinjompa + UB Ftw. 14 gröna inköp Snart ska de skottas för the real Slim Sussie o Araben. Citera
Zmona Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Allinjompa + UB Ftw. 14 gröna inköp Snart ska de skottas för the real Slim Sussie o Araben. HÄÄÄÄÄÄRLIGT e det Citera
spinky Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 sjuk slim... kanske inte din vassaste i lyrics väg men väldigt fin... Idag vakna man hyfsat i tid och klassiskt första man gör är att kolla läget på nätet .. plötsligt dör allt.. wtf!... noll el i hela huset.. halv tilt då man inte kan brygga kaffe ens. Tar en dusch i mörkret och beger mig mot stor stan.. besökte ikea och bolagret. Handla typ nada förutom en jävla massa glödlampor. Lamp projektet går riktigt dåligt tyvärr.. får komma på något annat nice. Tog en sväng till Svensk kakel för att kolla kakel obviously till badrummet... är verkligen nollad på sånna grejer.. det som slog mig var att göra om badrum är sick dyrt. Men gött på något sätt. initalt är nog tanken att de nog blir mörkt "sten" kakel på golvet. Sen 3 väggar i nån nyans av vit sen en vägg i högglansigt svart. Får bli en sväng till kontoret nu.. verkar som alla utom slim joinar. Planerar 2 pass á 80-90 min... sen ytterligare ett hemma senare i natt... "gotta make bank bro" - vilken film?? Citera
spinky Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 fan va jag sög på att embedda youtube klipp Citera
spinky Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 kallt... missa träff med nötflush i 3bettade = backet... ta igen nästa session Citera
spinky Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 blev plusset för alla idag på kontoret tror jag... vet inte riktigt hur de gick för ayhan.... Evil har bra koll på hur han rullar en session... innan vi lägger ner så förstår man att han blir fet utdragen 2 ggr irad. Flög en del svordommar osv klassiskt, std, hur kallt allt är osv att han är djupt i hålet för kvällen osv hur detta förstörde kvällen... kontot visar dock 8 BI upp.. (= film nu... "observe and report" Citera
SlimSussie Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 sjuk slim... kanske inte din vassaste i lyrics väg men väldigt fin...Du måste ha youtube på o sjunga sammy! Citera
spinky Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 sjuk slim... kanske inte din vassaste i lyrics väg men väldigt fin...Du måste ha youtube på o sjunga sammy! Jo så långt är jag med Citera
spinky Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 ähh vafan känns som jag missa lunchen..... blir till att rensa garderober till nån klädinsamling idag tror jag + några pass poker... hur ska man fira 090909 09:09:09 förresten? Citera
spinky Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Uppskatta teknologin Citera
SlimSussie Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 ähh vafan känns som jag missa lunchen..... blir till att rensa garderober till nån klädinsamling idag tror jag + några pass poker... hur ska man fira 090909 09:09:09 förresten? Champagne o nya fälgar? Citera
spinky Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 kontoret drar igång... ayhan o bingo... handlar förnödenheter... får se när vi loggar ut Citera
HokuzzPokuzz Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Team Ted Jag är en smygsupporter! Citera
spinky Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Team Ted Jag är en smygsupporter! ! Citera
spinky Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Kontoret stängde tidigt idag... alla var halv knäckta och sega... Roligast ikväll var när ayhan hitta ett par hundra på stars som han behövde bygga upp lite så han kunde lira lite wcoop grejer... nån jänkar kille på halv ettan hu hitta tilten och dumpa 11 bi.... målet var att jobba in 1337 stacken men tyvärr tog sagan slut nån hundring kort. En del sport imorgon.. söderling sen malta... game on... Citera
allinjompa Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Kontoret stängde tidigt idag... alla var halv knäckta och sega... Roligast ikväll var när ayhan hitta ett par hundra på stars som han behövde bygga upp lite så han kunde lira lite wcoop grejer... nån jänkar kille på halv ettan hu hitta tilten och dumpa 11 bi.... målet var att jobba in 1337 stacken men tyvärr tog sagan slut nån hundring kort. En del sport imorgon.. söderling sen malta... game on... grinden slut här nu på murarn, sick tennismatch mellan nadal å monfils, tyvärr rök min favorit pennetta mot williams innan =(.... tydligen så är de först malta å sen jäääättesent är de söderling kl 2 typ på natten lol... så vi hinner med tennismatch före Malta imorgon hihihi Citera
SlimSussie Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 grinden slut här nu på murarn, sick tennismatch mellan nadal å monfils, tyvärr rök min favorit pennetta mot williams innan =(.... tydligen så är de först malta å sen jäääättesent är de söderling kl 2 typ på natten lol... så vi hinner med tennismatch före Malta imorgon hihihi Dex joinar all aktivitet idag. Dex kan va domare? :oops: Citera
spinky Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Asså sweet... ring när de vankas tennis... måste upp och slipa golfsvingen inför helgen också. Tänkte införa lite musik historia här och de kommer gå i soul/funk/disco/house linjen.. Dagens artist... Larry Levan Citera
SlimSussie Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=448899 Hoppas den kommer i dagarna, läser man omdömen blir man inte mindre sugen.. I like like like! Citera
SlimSussie Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Någon som ska följa me vera + sussie till Skräddan? Citera
spinky Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 lätt, ska hämta prylar på posten..7 tavlor... nynäs ateljén börjar ta form.... Citera
spinky Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=448899 Hoppas den kommer i dagarna, läser man omdömen blir man inte mindre sugen.. I like like like! den är säkert super sweet... men jag är inne på htc hero... Citera
CoffeK Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 HAJHAJAHAJ Domin erat Tennis idag mot vera å dexter, ska ändå erkännas att vera var en svår knäck att nöta, nu blir de fotboll öl grind sen tennis GO SÖDERLING!!!!!!!!!!!!!!! Citera
Recommended Posts