Gå till innehåll

Team Ted


spinky

Recommended Posts

  • Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sjuk slim... kanske inte din vassaste i lyrics väg men väldigt fin...

 

Idag vakna man hyfsat i tid och klassiskt första man gör är att kolla läget på nätet .. plötsligt dör allt.. wtf!... noll el i hela huset.. halv tilt då man inte kan brygga kaffe ens. Tar en dusch i mörkret och beger mig mot stor stan.. besökte ikea och bolagret. Handla typ nada förutom en jävla massa glödlampor. Lamp projektet går riktigt dåligt tyvärr.. får komma på något annat nice.

 

Tog en sväng till Svensk kakel för att kolla kakel obviously till badrummet... är verkligen nollad på sånna grejer.. det som slog mig var att göra om badrum är sick dyrt. Men gött på något sätt. initalt är nog tanken att de nog blir mörkt "sten" kakel på golvet. Sen 3 väggar i nån nyans av vit sen en vägg i högglansigt svart.

 

Får bli en sväng till kontoret nu.. verkar som alla utom slim joinar. Planerar 2 pass á 80-90 min... sen ytterligare ett hemma senare i natt...

 

"gotta make bank bro" - vilken film??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev plusset för alla idag på kontoret tror jag... vet inte riktigt hur de gick för ayhan....

 

Evil har bra koll på hur han rullar en session... innan vi lägger ner så förstår man att han blir fet utdragen 2 ggr irad. Flög en del svordommar osv klassiskt, std, hur kallt allt är osv att han är djupt i hålet för kvällen osv hur detta förstörde kvällen... kontot visar dock 8 BI upp.. (=

 

film nu... "observe and report"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontoret stängde tidigt idag... alla var halv knäckta och sega...

 

Roligast ikväll var när ayhan hitta ett par hundra på stars som han behövde bygga upp lite så han kunde lira lite wcoop grejer... nån jänkar kille på halv ettan hu hitta tilten och dumpa 11 bi.... målet var att jobba in 1337 stacken men tyvärr tog sagan slut nån hundring kort.

 

En del sport imorgon.. söderling sen malta... game on...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontoret stängde tidigt idag... alla var halv knäckta och sega...

 

Roligast ikväll var när ayhan hitta ett par hundra på stars som han behövde bygga upp lite så han kunde lira lite wcoop grejer... nån jänkar kille på halv ettan hu hitta tilten och dumpa 11 bi.... målet var att jobba in 1337 stacken men tyvärr tog sagan slut nån hundring kort.

 

En del sport imorgon.. söderling sen malta... game on...

 

grinden slut här nu på murarn, sick tennismatch mellan nadal å monfils, tyvärr rök min favorit pennetta mot williams innan =(....

 

tydligen så är de först malta å sen jäääättesent är de söderling kl 2 typ på natten lol...

 

så vi hinner med tennismatch före Malta imorgon hihihi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grinden slut här nu på murarn, sick tennismatch mellan nadal å monfils, tyvärr rök min favorit pennetta mot williams innan =(....

 

tydligen så är de först malta å sen jäääättesent är de söderling kl 2 typ på natten lol...

 

så vi hinner med tennismatch före Malta imorgon hihihi

 

Dex joinar all aktivitet idag.:-P:roll::shock::rolleyes::-D

 

Dex kan va domare? :oops: :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...