SlimSussie Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Yoo.. Hur gick de för Ted igår? Någon som ska spela ikväll? Slim ska glida ner i alla fall Citera
-Gilbuert- Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 Vuxenpoäng har han tatt vår käre stompatompa inte tu tal om annat , men jag och mina gelikar anser fortfarande att denna bokningsuppgift var på gränsen till gambling för team ted/ MVH Dan Glimne från Gilbuerts(en solid spelare som tyvärr sällan träffar sina flushdrag) konto.. Citera
spinky Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2009 Yoo.. Hur gick de för Ted igår? Någon som ska spela ikväll? Slim ska glida ner i alla fall Tror de var ganska rött för de flesta... förutom moi... +13 inköp börjat dagen fint med 4 till idag... Citera
SlimSussie Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Tror de var ganska rött för de flesta... förutom moi... +13 inköp börjat dagen fint med 4 till idag... Underbart att höra!! Slim började med att losa typ 10 inköp. Men efter 11,5 timmar på 2 bord och 8.5 på de två andra så slutade jag upp 4 så Slim kan inte vara annat en nöjd. Ayhan krossa halvettan och dunka hem 10 inköp på 30 min slask, haha helt sick. Fick BTW en äkta Royal med K :h:Q på handen! Snyggt ayhan! Ikväll blir de nya tag för den som är sugen, nu bär det av till Hemköp och handla käk. Kycklingsallad står på Ayhan o Slims karta. Hör av dig om du är hungrig Love /Slim Citera
spinky Postad 11 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2009 Jag ska ta och vila lite... får se när jag vaknar men troligtvis hittar jag ner. Ska glida ner till kontoret på longboarden tror jag Citera
SlimSussie Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 yo yo yo .. Sussie, Ayhan, Bingo och Evil har kört lite ikväll. Evil har "inte losat en coin", så antar att han har gått rätt bra Sussie är grön körde lite olika stakes men ca 10 inköp. Bingo är grön typ 2 inköp, Ayhan är också gröngrön och många inköp upp, så kontoret är hett! Men vart är sammy + manager när kontoret rushar? Nu loggar Sussie ut, tror att resterande letar frukost på kinna hotell runt 06. Love /Slim.S Citera
spinky Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Jag var oförmögen att göra något annat efter jag däckat i soffan så jag gick o sov... är de det här dem kallar jetlag? Aldrig upplevt innan på samma sätt.. kanske kallas ålder? buuhu Citera
Zmona Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 yo yo yo .. Sussie, Ayhan, Bingo och Evil har kört lite ikväll. Evil har "inte losat en coin", så antar att han har gått rätt bra Sussie är grön körde lite olika stakes men ca 10 inköp. Bingo är grön typ 2 inköp, Ayhan är också gröngrön och många inköp upp, så kontoret är hett! Men vart är sammy + manager när kontoret rushar? Nu loggar Sussie ut, tror att resterande letar frukost på kinna hotell runt 06. Love /Slim.S Bra jobbat grabbar. Vill bara meddela att det var gröna siffror på hyllan igår oxå. olé!!! Ikväll blir det en utflykt till kontoret för min del. /detGARbraNU Citera
Elitloppet Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Jag tror inte för fem öre på att det finns ett hotell i Kinna. Citera
allinjompa Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Bra jobbat grabbar. Vill bara meddela att det var gröna siffror på hyllan igår oxå. olé!!! Ikväll blir det en utflykt till kontoret för min del. /detGARbraNU Gott å höra Vera, lär inte gå så bra för dig idag dock efter ditt otajmade inlägg...2 minuter för tidigt, blir tufft ikväll, men de ska nog kanske gå Citera
spinky Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Jag tror inte för fem öre på att det finns ett hotell i Kinna. Ship 5 öre plz... Citera
spinky Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Kinna stadshotell obv? Yes correct Citera
spinky Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Fullt mannskap på kontoret sen januari.. tight Citera
DrClemetnz Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Woow. Ingen ABC poker Vera. Mkt mkt tricky : ) Citera
Roob Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Yes correct bundis med den vandrande reklampelaren för kinnastadshotell som brukar vandra omkring i ericssons personalmatsal? =) Citera
spinky Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 bundis med den vandrande reklampelaren för kinnastadshotell som brukar vandra omkring i ericssons personalmatsal? =) No tyvärr men jag tror de är en bra sak iof Citera
spinky Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Somna fan i soffan igår igen grabbar... men gick upp i "normal tid" denna gång så ikväll blir de kontoret. Citera
CoffeK Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 HAJHAJHAJ.. kul veta att en viss tommy tran sitter förpestar min plats ikväll sluta fis ffs.. yber gröna siffror på franz nu ber aftonbön nu för lika bra immorn.. nää ska sova nu efter lite droger osv osv hajhajhaj:roll: Citera
SlimSussie Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 hohoho.. Bra cribb igår.. Sussie hitta 6 inköp Någon sugen ikväll? Citera
spinky Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2009 Om vi spelar poker och inte har video stund... Citera
spinky Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2009 Idag representerar sammy kontoret.. slim kanske kikar ner... imorgon bär de av till Oslo och 17:e maj festligheter. GL dudes. Citera
CoffeK Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 HAJHAJHAJ bingo is back inköpen haglar in:-D blir nog kontoret immorn för att gå pluss minus noll därnere motvsrar typ 7 inköp hemma men men va gör man inte för att umgås. Hoppas de blir bra uppluting immorn! godnatt på er Tedare!! HAJHAJHAJHAJ Citera
SlimSussie Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 HAJHAJHAJ bingo is back inköpen haglar in:-D blir nog kontoret immorn för att gå pluss minus noll därnere motvsrar typ 7 inköp hemma men men va gör man inte för att umgås. Hoppas de blir bra uppluting immorn! godnatt på er Tedare!! HAJHAJHAJHAJ Sussie längtar efter att träffa Bingo ikväll Citera
Recommended Posts