Gå till innehåll

Nystart-rakeback?


n.gustafson

Recommended Posts

Har spelat ca ett år på Full Tilt, ostrukturerat men med tämligen goda resultat; 50$ till 1000$ med ca 10% ROI så jag känner att jag har en viss läggning för spelet. Ämnar nu försöka spela lite mer seriöst och önskar därför också titta på andra aspekter av spelet t.ex. rake-back.

Jag har surfat lite på olika sidor som erbjuder avtal men har en del frågor som ni kanske kan hjälpa mig med.

Kan jag gå in i ett avtal med ett befintligt konto?

Skulle nog inte ha något emot att skapa ett nytt användarkonto men ny bonus. Innebär det ett problem i sig då jag redan är registrerad?

Vilken rake-back "leverantör" är att föredra?

Vore mycket tacksam för lite hjälp med dessa frågor och eventuella uppenbara aspekter jag i min okunskap missat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan få rakeback på ett befintligt konto genom att mejla FTPs support och be dom om detta så länge du inte reggat via nån affe. Fast tror det kan ta några veckor eller så.

 

Har du däremot reggat via nån affe som bara erbjuder bonus (t.ex. härifrån) så går det tyvärr inte vad jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...