pastan Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Yes gott folk. Har en merit nu på Poker-cv:et som väldigt många av er inte kommer att toppa. Mannen.. legenden.. pionjären.. gudfadern.. yes han har många namn... och ni vet givetvis men jag talar om. Dan Glimne. Han nämnde mig i sin blogg och jag känner mig ärad att få vara en av väldigt få i en ökända "Glimne fans" klubben. Det blir en lång väntan på nästa rond, och jag har fullt upp att göra med att chatta med en handfull "fans" som "Linda87", "Shahin89" och andra. Så det ni Okocha och GeeWhizm8 som även dem chattade med Dan. Jag fick äran.. jag fick det sista ordet.. jag fick tala med mannen, myten, legenden... Dan Glimne. https://se.unibet.com/poker/expertArticles.do?contentId=21870 Citera
pastan Postad 5 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2009 Grattis! Tack men efter att ha läst det här -> En otrevlig typ som döljer sig under nicket "PokerEyes" dyker upp i chattrutan. Han öser okvädingsord över min person, min spelstil, min karaktär och de böcker jag har skrivit, men får rejäla och protesterande mothugg av övriga som railar vår match. Till slut tröttnar jag på förolämpningarna från "PokerEyes" och skriver i chattrutan att vill han säga något man mot man får han gärna ringa mig efter matchen, och så skriver jag mitt mobilnummer med. "JA GÖR DET!!" ropar övriga åskådare i kör i chatten, och vill att han verkligen ska ringa mig. Tanken att han faktiskt kan skapa ett konto på pokerforum och utmana mig till en fight man-mot-man gör mig fan lite nervös. Trodde Dan Glimne var en snäll gubbe som berättade historier och donerade marker. Lite som jultomten. Men han är ju fan lite av en gangster... vet inte hur jag ska tänka eller reageara G-g-g-g-g Glimne Citera
TotalFarsa Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Glimne slår mig inte som killen som överreagerar i första taget så pokereyes sparade nog ihop till det där En dag ska jag göra en Glimne och skriva Barnhandboken. Enda köpare: Jennez. Citera
pablosebbe Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Haha, jag känner ett visst avund. Citera
PE Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Lite barnsligt av Dan Glimne att övereagera så där och ge ut nr.. Sandlådenivå.. Citera
gdaily Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Lite barnsligt av Dan Glimne att övereagera så där och ge ut nr.. Sandlådenivå.. Va? Det vore väl sandlådenivå att inte ge ut sitt nummer? Citera
asfalten Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Va? Det vore väl sandlådenivå att inte ge ut sitt nummer? vad har du för nummer? Citera
heimdall87 Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 vad har du för nummer? tihi Citera
Jennez Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 En dag ska jag göra en Glimne och skriva Barnhandboken. Enda köpare: Jennez. Jag hade fan köpt den. Mitt nummer är för övrigt XXXXXX editerade bort numret då det faktiskt gick till en verklig person. ngn i Angered. Citera
PE Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Va? Det vore väl sandlådenivå att inte ge ut sitt nummer? Driver du eller?. Så du menar så fort det blir lite snack i chatten så ska man ge ut sitt nr?.. omg du är en stor skämtare.. Citera
gdaily Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Det där var väl inte "lite snack i chatten" utan mer en "verbal våldtäkt", och att be någon ringa upp om han vill snacka privat i stället, utan att ge ut sitt nummer, det hade väl varit fånigt? Citera
PE Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Det där var väl inte "lite snack i chatten" utan mer en "verbal våldtäkt", och att be någon ringa upp om han vill snacka privat i stället, utan att ge ut sitt nummer, det hade väl varit fånigt? Så va skrev PokerEyes som var så illa för att du ska kalla det "verbalt våldtäkt"? Sen är ju Dan Glimne ett stort namn i pokern. Att reta upp sig för att nån "railare" inte håller med alla andra i chatten om hur bra Dan Glimne är. Det är riktigt lågt. Jag tycker Dan borde varit iskall och låtit railaren trötta ut sig själv, istället för att ge han eld och låta han fortsätta.. Citera
edde13 Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 råkade oxå se lite av denna match å allt som PokerEyes skrev var väl inte direkt rumsrent. Så jag tyckte att D.Glimne skötte det väldigt snyggt å proffsigt. Citera
Tottyville Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Att be någon ringa och sedan inte ge ut sitt nummer, det är sandlådenivå. Vad är det ni inte förstår? Citera
PE Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Att be någon ringa och sedan inte ge ut sitt nummer, det är sandlådenivå. Vad är det ni inte förstår? Dan gav själv ut numret utan att pokereyes bad om det. Vad är det du inte förstår? Sen är det ju lustigt att alla på pokerforum railade och vet exakt vad som hände. Precis som att alla här minsann går plus månad för månad år efter år.. Pinsam e förnamnet.. Citera
okocha Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 en handfull "fans" som "Linda87", "Shahin89" och andra. Klart som fan han nämner en kvinna och en Iranier. Jävla PK-samhälle vi lever i. Han trodde dessutom med största säkerhet att du var shahin86. Citera
gdaily Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Klart som fan han nämner en kvinna och en Iranier. Jävla PK-samhälle vi lever i. Han trodde dessutom med största säkerhet att du var shahin86. Du får 167 gånger pengarna på att Glimne vet vem åttisexan är. Citera
Dead-Inside Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Sen är det ju lustigt att alla på pokerforum railade och vet exakt vad som hände. Precis som att alla här minsann går plus månad för månad år efter år.. Pinsam e förnamnet.. Nån bild du själv målat upp pga ditt eget misslyckande eller? Citera
Wagner Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Dan gav själv ut numret utan att pokereyes bad om det. Vad är det du inte förstår? Sen är det ju lustigt att alla på pokerforum railade och vet exakt vad som hände. Precis som att alla här minsann går plus månad för månad år efter år.. Pinsam e förnamnet.. Så är det faktiskt för mig också. Har aldrig berättat det förut men nu tar jag chansen. Jag har gått plus på SS-pokern varje månad sen dom startade verksamheten. Nu spelar jag bara mörkpoker och mot väl valt motstånd, så "bedriften" är inte så märkvärdig. Citera
Recommended Posts