Bubblan Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Jag tar ut hälften av spelvinsten och 30% av bonusen varje månad, för att känna att jag inte bara spelar för siffror utan faktiskt får ut någonting. Pengarna använder jag till att betala av mitt lägenhetslån med, siktar på att ha amorterat bort topplånet före sommaren. Citera
elninjopink Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 När jag är överrullad för nivån jag spelar och inte har några planer på att gå upp den närmaste tiden. Har nog aldrig tagit ut pengar under en downswing dock. Citera
sturedenstore Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Efter en riktigt kass session brukar ett frustrationsuttag komma.. Annars tar jag bara ut om bankkontot känns för tomt. Citera
lost Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Jag tar ut när jag behöver pengar, nobrainer . Citera
XeroxFin Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Vaaa??? Kan man ta ut pengar? Uppenbarligen en T6:are. Citera
Demme Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Blev extremt tiltad när jag förlorade 20k till ett fyllo och hade stop loss på sidan. Så då tog jag ut 100k som plåster på såren. Citera
dekutree Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Som många andra i direkt anslutning till dålig session / dålig period. Kombinationen gör att kvarvarande site-rulle blir väldigt liten.. vet inte varför jag håller på så egentligen.. Citera
lingonsylt Postad 19 Juni , 2009 Rapport Postad 19 Juni , 2009 Jag tar aldrig ut, däremot sätter jag in 15-20k/månad. Citera
Emilio Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 Som många andra i direkt anslutning till dålig session / dålig period. Kombinationen gör att kvarvarande site-rulle blir väldigt liten.. vet inte varför jag håller på så egentligen.. för att inte tilta bort resterande? Citera
dekutree Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 för att inte tilta bort resterande? ja antagligen, men då borde det vara bättre att lära sig tiltkontroll Citera
Snygglenn Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 Efter en riktigt dålig session brukar jag casha ut. Rädda det som räddas kan som någon sa tidigare Citera
m1978 Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 Jag tar ut när jag är tiltad. +1 Om jag sprungit dåligt under ett tag på en sajt cashar jag oftast ut större delen av rullen i protest mot sajten Annars tar jag ut pengar när jag behöver t ex till resor och dylikt Citera
Recommended Posts