Slav3r Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Hur ligger han till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag tror att mycket av intresset beror på att vi inte har haft en svensk i eliten på ett tag. Danmark och Finland har haft sina elitspelare medan Sverige inte har haft någon sedan CarlDenStore drog sig tillbaka. Nu har vi på bara några dagar fått världsettan. Jag tycker att det är jättekul och följer hans matcher med glädje och stolthet. HEJA BLOMAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 hahahah E.H. vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Hur ligger han till? Tror det är jämnt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag tror att mycket av intresset beror på att vi inte har haft en svensk i eliten på ett tag. Danmark och Finland har haft sina elitspelare medan Sverige inte har haft någon sedan CarlDenStore drog sig tillbaka. Nu har vi på bara några dagar fått världsettan. Jag tycker att det är jättekul och följer hans matcher med glädje och stolthet. HEJA BLOMAN! Wat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag tror att mycket av intresset beror på att vi inte har haft en svensk i eliten på ett tag. Danmark och Finland har haft sina elitspelare medan Sverige inte har haft någon sedan CarlDenStore drog sig tillbaka. Nu har vi på bara några dagar fått världsettan. Jag tycker att det är jättekul och följer hans matcher med glädje och stolthet. HEJA BLOMAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag tror att mycket av intresset beror på att vi inte har haft en svensk i eliten på ett tag. Danmark och Finland har haft sina elitspelare medan Sverige inte har haft någon sedan CarlDenStore drog sig tillbaka. Nu har vi på bara några dagar fått världsettan. Jag tycker att det är jättekul och följer hans matcher med glädje och stolthet. HEJA BLOMAN! Lyckad levling på en skala 1-10 = 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag tror att mycket av intresset beror på att vi inte har haft en svensk i eliten på ett tag. Danmark och Finland har haft sina elitspelare medan Sverige inte har haft någon sedan CarlDenStore drog sig tillbaka. Nu har vi på bara några dagar fått världsettan. Jag tycker att det är jättekul och följer hans matcher med glädje och stolthet. HEJA BLOMAN! qft!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Tror det är jämnt Nja! Snarare 40-50 back nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Lyckad levling på en skala 1-10 = 8. Man kan väll inte levla om man skrivit <100 posts? Nån som har reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Man kan väll inte levla om man skrivit <100 posts? Nån som har reglerna? Ursäkta mig om jag har "levlat". Jag vet inte vad det är men jag skall försöka att undvika det hela. Jag tycker att vi återvänder till ämnet. Blomans slakt av Giannakopoulos33. Vet någon vem denna Giannakopoulos33 är? Någon rik grek? Jag har just nu 106k+21k+17k+44k+17+24k på sex bord för vår hjälte. Vet någon hur mycket plus han är ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Nja! Snarare 40-50 back nu -115 nu de går snabbt nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 spelar bara 3 bord nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag tror att mycket av intresset beror på att vi inte har haft en svensk i eliten på ett tag. Danmark och Finland har haft sina elitspelare medan Sverige inte har haft någon sedan CarlDenStore drog sig tillbaka. Nu har vi på bara några dagar fått världsettan. Jag tycker att det är jättekul och följer hans matcher med glädje och stolthet. HEJA BLOMAN! Ja precis så är det. Länge leve CDS och Blom90! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag tror att mycket av intresset beror på att vi inte har haft en svensk i eliten på ett tag. Danmark och Finland har haft sina elitspelare medan Sverige inte har haft någon sedan CarlDenStore drog sig tillbaka. Nu har vi på bara några dagar fått världsettan. Jag tycker att det är jättekul och följer hans matcher med glädje och stolthet. HEJA BLOMAN! Med risk för å blitt sönderlevlad... Väldigt många tycker att både CDS och blom är fiskar. Därför uppfattas ditt inlägg som rätt komiskt. Så vet du... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 spelar bara 3 bord nu yep. mot flex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 rika greker kan väl inte 6tabla hu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 rika greker kan väl inte 6tabla hu Och veta vad BTN är bl a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Och veta vad BTN är bl a. Eller hur mycket din klocka kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZoomeR Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Var tvungen raila några minuter med såg när blom klonkade kåken med 33 på 335 flop lr så och flex ställer missat färgdrag. Nån hand senare är flex short 6k och ställer allin pre med a8 och blom synar med kj och det kommer inte mindre än 3! J på bordet . Nu sitter han ensam iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Eller hur mycket din klocka kostar. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Var tvungen raila några minuter med såg när blom klonkade kåken med 33 på 335 flop lr så och flex ställer missat färgdrag.Nån hand senare är flex short 6k och ställer allin pre med a8 och blom synar med kj och det kommer inte mindre än 3! J på bordet . Nu sitter han ensam iaf nånting stämmer inte här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 nånting stämmer inte här hehe, undra vad det kan vara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 hehe, undra vad det kan vara ^^ "lr så" skriver han faktiskt;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts